Ga naar inhoud

85% filled prothese


Anastasia

Aanbevolen berichten

@Anastasia balen dat je baalt! Maar vergeet niet dat je een klánt bent en geen patiënt..als je niet tevreden bent met het product mag je terug naar de winkel, helemaal als je door een inschattingsfout van je leverancier (pc) een product hebt dat niet aan je n voldoet!

Als je een auto koopt die niet goed schakelt ga je ook terug naar de garage (wel jammer wel dat we voor de bv geen proefrit kunnen maken....;)

Maar komt vast helemaal goed hoor, geen pc wil een slechte reputatie - met social media gaat het als een lopend vuurtje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even update, kliniek gebeld, PC zelf nog niet gesproken, maar dame die ik aan de telefoon had was uiterst behulpzaam en begripvol, volgende week vrijdag afspraak met PC, ben benieuwd wat hij gaat zeggen, tot die tijd probeer ik het maar een beetje naast me neer te leggen.

X. anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je afspraak! Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met je klacht, in ieder geval heel erg fijn dat ze begripvol waren aan de telefoon, dat scheelt al een hoop.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Wat fijn..dat zorgt er vast voor dat je al iets meer hoop hebt op een goede afloop.

Wat eerder al gezegd is, een arts zal echt niet blij zijn met een negatieve recensie online..dus wordt er vast gewerkt aan een mooie oplossing.

Succes met wachten!

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, ik ga er vanuit dat hij het echt goed zal oplossen. Een inschattingsfout kan gemaakt worden, erg vervelend. Ik weet er alles van. Buiten dat je voor de spier, zoals BB aangaf, eerder last kan krijgen van rimpels heeft het ook nog met de vulling te maken, daar is verschil in hardheid in. Niet alleen de 85 of 100% gevulde maar ook de siliconen zelf.

Laat je goed voorlichten, schrijf alles op wat je wil vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi, hier even een update, net terug van mijn gesprek met PC, jeetje wat was ik zenuwachtig, maar bleek dus helemaal nergens voor nodig te zijn, hij was mega begripvol en erkende direct het probleem. Gaf aan dat dit inderdaad veroorzaakt wordt door de gekozen prothese, deze is dus zachter dan mijn vorige, en door het weghalen van het kapsel is er ook wat weefsel verloren gegaan en door combinatie van deze twee factoren heb ik nu dus erg last van plooivorming, hij had gehoopt dat het net voldoende zou zijn aangezien ik wel een stevige huid heb. Hij stelde voor om inderdaad dan dual plane te gaan plaatsen, als ik huidige prothese dual plane laat plaatsen kost het me verder niets, alleen gaf hij aan als hij dual plane gaat plaatsen waarschijnlijk toch wel een grotere prothese nodig heeft om huid goed op te spannen, in geval van andere protheses komen kosten van protheses waarschijnlijk wel voor mijn rekening, eur1500, vind ik op zich wel acceptabel alleen vind ik het een beetje dubbel, is zijn keuze geweest om mij de HP 85% gevuld te geven en niet de 100% gevulde UHP, maar ja….hier is nog wel overheen te komen. Ook heb ik de optie van UHP besproken, aangezien ik deze prothese voorheen ook had en zonder problemen (nou ja op beginnende kapselvorming na 15 jaar na). Hij is zelf voorstander van de HP, omdat dit natuurlijker oogt, maar UHP is ook mogelijk, maar advies is dan ook om deze dual plane te plaatsen, voor de spier kan ook, maar hij geeft aan dat het dan wel echt ballen worden en in zijn ogen niet mooi……dus ja nu 3 opties om te overwegen

 

1.    Huidige prothese dual plane plaatsen = kosteloos (maar wordt het waarschijnlijk niet omdat huid dan niet voldoende opgespannen is)

2.    400cc HP (85% gevuld) dual plane (450cc HP waarschijnlijk niet haalbaar ivm breedte prothese), kosten eur1500

3.    400cc of 450cc UHP, voor de spier of dual plane (voorkeur PC is in dit geval dus dual plane, voor de spier kan wel maar worden echt ballen dan in zijn ogen en dual plane zou natuurlijker zijn in dat geval), kosten eur1500

 

 

Aardig wat om over na te denken dus, mijn hoofd loopt nu al over van  alle voor en nadelen, ja wat is wijsheid, had ik maar een glazen bol. Nu afgesproken om in maart terug te komen als ik 3 maanden PO ben en dan een en ander verder te bepreken zodat ik mijn gedachten ook even over verschillende opties kon laten gaan. Nog gevraagd wanneer hij wissel dan kon doen, wat hem betreft morgen al bij wijze van spreken maar adviseert hij niet, zelf zou hij er ongeveer 1 jaar tussen houden zodat weefsel helemaal hersteld is etc., overeengekomen dat het ergens november dit jaar zal plaatsvinden. Zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar dit was het even in een notendop!

 

Dus dames please help, wat zouden jullie doen??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al via pb gereageerd, maar zal mijn reactie hier ook nog even posten. Dan heb je tenminste ook alles bij elkaar staan :)

 

Hoi hoi

Nou, allereerst superfijn dat hij je wat opties aangeboden heeft! En je serieus nam.
Daar was je volgens mij het meest nerveus voor, dat je niet serieus genomen zou worden, toch?

Sja.. wat moet je doen...
Je vindt de bolling van je huidige prothese erg mooi geef je aan.. maar stoorde de bolling van je uhp prothese je van te voren? Of was het vooral de hardheid van die prothese die minder goed beviel?

Ik neig namelijk sterk naar de 400 of 450 UHP dual plane...
Waarom dual plane? Omdat de prothese breder is (en een ronde prothese die breder is, is vanuit het middelste punt gezien dus over de hele rondte breder (snap je wat ik bedoel?) Dus begint hij hoger richting je sleutelbeen en dus begint de bolling van de prothese ook hoger. Daarom wil hij dual plane plaatsen, omdat dan de bolling, die je extra krijgt tov nu (ivm dat je nu de 85% gevulde prothese hebt) en tov voor je wissel (omdat de bolling dus hoger begint door de bredere prothese) en de spier die extra bolling kan afvlakken.. Je krijgt dan een soortgelijke situatie aan voor je bv, alleen zijn je borsten dan wel iets groter..

De breedte speelt mee in hoe groot een borst lijkt, maar ook de projectie.. 
De 400 uhp is 0,1 cm breder en 0,8 cm meer projectie dan je nu hebt met 350 HP
De 450 uhp is 0,4 cm breder en 1 cm meer projectie dan je nu hebt.

Dus ten opzichte van nu, gaat vooral de projectie vooruit, al is bij de 450 wel zichtbaar dat ze ook breder zijn dan nu.

Ligt eraan of je veel groter wilt dan nu.. Als je zegt: zo groot mogelijk: kies dan 450 uhp.. Als je zegt: liefst toch niet te groot.. dan denk ik dat de 400 beter is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer potje zitten janken, jeetje wat baal ik van die rimpels. Wordt wel netjes opgelost, maar voorlopig........was het maar alvast zover. :102::102::102:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nu sta ik nog rechtop, als ik iets voorover hang, of zit, dan weet je helemaal niet wat je ziet....dacht eerst vanwege zachtheid dat ik toch weer voor HP wilde gaan maar dan dual plane, maar ben er echt klaar mee, wil gewoon weer de EHP en dan 400 of 450cc en dit keer ook dual plane, nu maar hopen dat het gaat passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. de 400 EHP zal toch wel passen.. En anders kan hij ook nog kiezen voor de 375 ehp lijkt me.. Zeker als hij nu een nieuwe pocket moet maken achter je spier.. Dan kan hij in principe alle kanten op. 
Zorg dat je je borstspieren op tijd begint te rekken, zodat je ruimte creeert.. Heb je dat topic laatst hier gezien waar die oefeningen in gezet werden om je spieren te rekken? 
Als je het niet vindt, hoor ik het wel.. Maar ga dat doen!
Rek die spieren! En begin er op tijd mee, doe het consequent! Dan komt het echt vast wel goed!!! :35:

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep heb topic gezien en oefeningen al opgeslagen haha! Heb nog ruim 9 maanden om te rekken!

Vraagje: bij de HP 85% gevulde dual plane, zou het dan niet zo zijn dat spier prothese wat druk geeft zodat vulling wat strakker in omhulsel komt te zitten en daarna kans op rimpels minder zou moeten zijn of niet aanwezig? 

Of is dit te makkelijk gedacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.