Ga naar inhoud

anastasia : 4 december 2015/ 2e wissel, 7 augustus 2017 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Anastasia:

Eindelijk!!!!!! Datum tweede wissel is bekend, 7 augustus is D-day!!!! Motiva Corse 440 of 475cc, heb 26 juni nog gesprek over uiteindelijke keuze....spannend!!!!

Geweldig, hoop dat je hierna blij kunt gaan worden met je borsten.

 

Ik heb de datum er even bijgezet in de titel, dan kun je dit topic gewoon ook verder blijven gebruiken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Ank, hi wat leuk dat je er aan denkt. Ben stilletjes lekker aan het herstellen hihi. Wissel is perfect verlopen. Het is de moriva corse 440cc geworden. Was helemaal niet zenuwachtig en gelijk als eerste aan de beurt, om 10.15uur keek ik voor de eerste x alweer op de klok en rond 13uur mocht ik alweer naar huis. Vandaag zelfs al aan het afbouwen met pijnmedicatie en even heerlijk gedouched en al dat mooie roze eraf gewassen. 

Wel grappig dat je snel ergens aan went, ik had natuurlijk EHP en die zijn gewisseld naar de 85% HP. Na die wissel dacht ik gelijk van huhhh waar zijn m'n boobies gebleven omdat ik totaal geen bolling meer had bovenin. En nu als ik kijk met die motiva corse denk ik wow die zijn flink aanwezig zeg maar hahaha!! Ik probeer zo wat foto's in m'n album te zetten. Kan er verder nog weinig van zeggen, zijn nog flink gezwollen, en is toch weer ff schakelen omdat ik ze best flink vind haha. Was met de maat van 350cc wel tevreden, maar moest meer in om het mooier op te vullen. Waarschijnlijk piep ik over paar maanden wel anders als zwelling weg is hihi. Hoop nu gewoon dat ik verlost ben van die rimpels want daar was het me natuurlijk om te doen!!

 

x ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anastasia:

@best_boobie hi net album aangemaakt, foto's staan privé dacht ik, maar zie hem volgens mij ook tussen de algemene albums borstvergroting staan?! Zou je voor me kunnen kijken? Thanks

Hoi hoi

Ik kan jouw album niet zien, dus het staat privé ;) 
Dat jij het zelf overal kunt zien, komt doordat jij toegang hebt tot je eigen album :P 

Wat goed dat je Motiva gekregen hebt :35: Zijn topprothesen, die heel weinig kans geven op rimpels. 
Heb dit onlangs eigenlijk bevestigd gekregen van een pc, en ben ook wel echt fan aan het worden van de Motiva!

Een goed herstel meid!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Anastasia:

@Ank, hi wat leuk dat je er aan denkt. Ben stilletjes lekker aan het herstellen hihi. Wissel is perfect verlopen. Het is de moriva corse 440cc geworden. Was helemaal niet zenuwachtig en gelijk als eerste aan de beurt, om 10.15uur keek ik voor de eerste x alweer op de klok en rond 13uur mocht ik alweer naar huis. Vandaag zelfs al aan het afbouwen met pijnmedicatie en even heerlijk gedouched en al dat mooie roze eraf gewassen. 

Wel grappig dat je snel ergens aan went, ik had natuurlijk EHP en die zijn gewisseld naar de 85% HP. Na die wissel dacht ik gelijk van huhhh waar zijn m'n boobies gebleven omdat ik totaal geen bolling meer had bovenin. En nu als ik kijk met die motiva corse denk ik wow die zijn flink aanwezig zeg maar hahaha!! Ik probeer zo wat foto's in m'n album te zetten. Kan er verder nog weinig van zeggen, zijn nog flink gezwollen, en is toch weer ff schakelen omdat ik ze best flink vind haha. Was met de maat van 350cc wel tevreden, maar moest meer in om het mooier op te vullen. Waarschijnlijk piep ik over paar maanden wel anders als zwelling weg is hihi. Hoop nu gewoon dat ik verlost ben van die rimpels want daar was het me natuurlijk om te doen!!

 

x ana

Fijn dat de wissel zo voorspoedig is verlopen en je de medicatie aan het af bouwen bent.Ik heb net even bij je foto's gekeken maar wat een mooi resultaat al :o

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77 dankjewel!! Heb je toegevoegd aan mijn album, staat voor mij zichtbaar alleen foto in van heel iemand anders met blauwe sport bh, maar krijg hem er niet uit??? Geen idee hoe die foto in mijn album komt? Mocht je die ook kunnen zien dat ben ik dus niet hahaha.

Succes morgen bij Nio, komt vast helemaal goed!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.