Ga naar inhoud

anastasia : 4 december 2015/ 2e wissel, 7 augustus 2017 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ben lekker aan het rondsnuffelen op het forum, ik heb namelijk op 4 december een prothese wissel gehad in Parkkliniek. Eerste borstvergroting was alweer 15 jaar geleden en kreeg last van kapselvorming aan één borst, vervolgens besloten dat het tijd was voor een setje nieuwe! Ik was zeer tevreden met mijn maat 300cc super high profile (eurosilicone 811) voor de spier. Dus groter hoefde van mij niet maar wilde wel zelfde projectie houden. Alles top verlopen alleen nu heb ik de high profile 85% gevuld 350cc (eurosilicone 81) gekregen, maar moet er best wel ff aan wennen, ze lijken een stuk minder vol, nu nog maar 2 weken po dus zal wellicht nog wel gaan veranderen, maar is best even slikken.

Zijn er op het forum misschien nog meer dames met ervaringen met de 85% gevulde prothese?

Hoop dat gezellig met jullie mee mag kletsen!

X Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Wel een beetje gek dat je dan nu de 85% gevulde gekregen hebt zeg.. Ik heb eens even gekeken naar het verschil in projectie van beide prothesen (en kan natuurlijk wel wat afwijken, omdat ik geen catalogus van 15 jaar geleden heb, maar eentje van nu) maar als ik kijk naar de huidige maten, dan kom ik op het volgende verschil uit:

De 300 cc Extra high profile (de 811 ) is 11 cm breed en heeft een projectie van 5,1 cm

De 350 cc High profile (de 81) is 11,7 cm breed en heeft een projectie van 4,7 cm..

Je huidige prothese is dus 0,7 cm breder dan je oude prothese en heeft 0,4 cm minder volume naar voren..

Mag ik vragen wie je pc is? En is dit besproken bij je consult, waarom je de 85% gevulde kreeg?

( 85% gevuld is bij eurosilicone gelijk aan high profile )

Vind het een beetje een aparte keuze.. dit is zeker iets waar je naar kunt vragen bij je controle.... Je hebt nu bijna een halve cm minder volume naar voren.. Nu staat in het begin alles nog heel strak en kun je het niet echt vergelijken met wat je had.. maar over een week of 6-8 is alles wel netjes geheeld en kun je zien hoe het uiteindelijk gaat worden..

Zou wel jammer zijn als je dan niet tevreden zou zijn, omdat je iets minder projectie gekregen hebt.

Ben benieuwd naar de reden...

Wel een goed herstel gewenst meid!! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ships, correctie!! Ik heb met mijn blinde ogen verkeerd zitten turen in de catalogus!!

Het verschil is veel minder groot dan ik dacht. De 300 cc Extra high profile is 10,8 cm breed en heeft een projectie van 4,9 cm! Het scheelt dus bijna geen drol!

Wat dus van bovenstaande nog relevant is, is het volgende:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!


De 350 cc High profile (de 81) is 11,7 cm breed en heeft een projectie van 4,7 cm..


Mag ik vragen wie je pc is? En is dit besproken bij je consult, waarom je de 85% gevulde kreeg?
( 85% gevuld is bij eurosilicone gelijk aan high profile )
Nu staat in het begin alles nog heel strak en kun je het niet echt vergelijken met wat je had.. maar over een week of 6-8 is alles wel netjes geheeld en kun je zien hoe het uiteindelijk gaat worden..


Wel een goed herstel gewenst meid!! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Dus feitelijk scheelt het maar 0,2cm projectie, maar lijkt stuk minder bol/vol zeg maar, en zien er zo plat uit????, vooral bolling boven tepel mis ik erg, nou ja is maar net wat je gewend bent. Moet wel zeggen dat het er heel natuurlijk uit ziet en ze zijn mega zacht! Is overigens niet besproken tijdens mijn consult, heb aangegeven dat ik zelfde maat/projectie wilde blijven behouden, verder volledig vertrouwen in PC, zelfde PC die mij 15 jaar geleden ook heeft geopereerd. Dr Wu van Parkkliniek.

Ga het tijdens controle nog wel naar vragen, ben nu namelijk ook bang voor rimpeling, weet haast niet meer hoe het was voor mijn 1eBV, maar kom van een 70a cupje af dus heb/had weinig eigen borstweefsel en lees dat rimpeling best wel veel voor komt met deze protheses.

X. A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt... In projectie scheelt het praktisch niks... Wat jij echter duidelijk ziet is idd de bolling... De 811 heeft meer bolling, omdat hij 100% gevuld is, dan de 81...

Nou is het wel echt zo, dat het nog gaat veranderen.. Ik heb zelf een wissel gehad van medium naar high profile. Ik kreeg een cm meer projectie, maar toen ik wakker werd uit de narcose en ook de weken daarna tijdens mijn herstel, vroeg ik me echt af wie mijn borsten verkleind had :P

Zo zag het er echt uit, in mijn ogen..

Ik hoop dat het bij jou ook nog veranderen gaat. Maar zeker even vragen waarom Wu hiervoor gekozen heeft...

Ben ook wel benieuwd naar zijn verklaring..

Wanneer moet je weer op controle?

En heb je ze nu ook op de spier? Of heeft hij voor dual plane gekozen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi ben blij dat ik niet de enige ben, ik dacht namelijk ook toen ik naar beneden keek na operatie van hè, waar zijn mijn borsten gebleven??!! Dus ja hoop dat het nog gaat veranderen!! Fijn dat je jouw evaring met me deeld, geeft me weer wat hoop . Moet vrijdag weer op controle dan ga ik er ook nog even naar vragen, weet wel dat hij voorstander is van een zo natuurlijk mogelijke borst, misschien daarom...en 15 jaar geleden kon ik gewoon geen breedere prothese kwijt.

Ik heb en had ze trouwens volledig voor de spier, zal zo eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Ik heb ook net een wissel gehad. Weliswaar naar een iets grotere prothese, maar had de eerste dagen hetzelfde gevoel. Dacht dat ze kleiner waren, maar nu 5 dagen PO zie ik wel het verschil. Misschien moet het allemaal nog wat meer vorm krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Ik ben inmiddels 2 weken PO, maar maak me toch wel een beetje zorgen over mijn rechter litteken, er zit nogsteeds een flinke bloeduitstorting en lijkt ook hoop vocht te zitten (tenminste ik hoop dat het vocht is) zit zeg maar ook iets van een bult. Ik heb zojuist foto's in mijn album gezet, zouden jullie willen meekijken, iemand dit ook gehad?? Heb wel een wissel gehad dus misschien iets meer moeten trekken en duwen??? Afgelopen vrijdag op controle geweest en toen zijn de pleisters eraf gehaald en knoopjes weggeknipt, zag het zelf thuis pas, maar neem aan dat PC wel wat had gezegt als het niet goed was......

X. Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bloeduitstorting hebben veel meiden en het kan best even duren voordat het helemaal weg is. Ik had zelf ook ook van die diep donkerblauwe plekken. Je litteken heeft ook nog even de tijd nodig volgens mij. Zolang ze niet heel erg rood gaan worden denk ik dat het wel goed komt. Helaas is het vaak een kwestie van geduld. Zodra alle korstje weg zijn en het goed dicht is allemaal is het goed om te gaan smeren met bijvoorbeeld litteken creme.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helppp bloeduitstorting wordt wel iets minder lijkt het maar heb nu een bult zitten op en om mijn litteken, zou dit vocht kunnen zijn of iets anders?? Heb verder geen koorts al slik ik nog wel paracetamol, is ook niet rood en doet ook niet overmatig pijn......

Heb kliniek al gebeld en kan pas 22 januari langskomen voor extra controle, voorgesteld om foto te mailen, maar in verband met komende feestdagen geen PC aanwezig. Ik moest wel terugbellen als het erger werd, of langs eigen huisarts gaan, pfff kan wel janken. Ben zo bang voor een ontsteking of iets dergelijks, bah, niet leuk zo vlak voor de kerst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen tekenen van ontsteking. Vocht verzameld zich vaak op het diepste punt, en zeker als het al aan de onderkant van je borst zat.

Mijns inziens hoef je je geen zorgen te maken. Zie geen roodheid, geen litteken dat open staat, het ziet er gewoon mooi uit.

Houd in de gaten of het niet rood wordt, niet pijn gaat doen, of de bult niet hard wordt, of dat er geen vocht uit je litteken komt. Voor de rest denk ik dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

Rest heb ik even bij je foto gezet :)

xxx BB

(ga maar van kerst genieten, valt allemaal wel mee als ik het zo zie :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

Snap er helemaal niets meer van, 4/12 wissel gehad van 300 cc EHP naar 350cc HP gegaan van Eurosilicone, maar nu zijn al mijn BH's te groot.........snap er helemaal niets meer van........weet inmiddels wel dat deze prothese 0,9cm breder is en 0,2cm minder projectie heeft, maar zit toch iets meer cc in, hoe kunnen dan nu mijn bh's te groot zijn?? Zou dat echt in de projectie zitten?

X Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

heehee meid, wat vervelend zeg!!

maar zover ik tot nu toe hier heb gelezen, ligt het echt aan de projectie!! maar die 0,2 minder zouden niet zoveel moeten uitmaken.

ik zie dat je je wissel op 4 december hebt gehad, dat is nu inmiddels bijna 6 weken po. Je borsten moeten zich nog vormen, geef het nog even de tijd.

Ik weet trouwens niet of het ook te maken heeft met dat het 85% gevuld is?? hierdoor heb je minder bolling aan de bovenkant, waardoor een bh miss nu daardoor te groot is. Ik zou het nog even afwachten in ieder geval, en ben benieuwd wat andere dames hier van zeggen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net twee fotootjes geplaatst, eentje is van de zomer nog met mijn 300cc EHP en tweede foto is vandaag met zelfde jurkje maar dan met 350cc HP ( dus na wissel), jurkje zat voorheen ook net iets strakker om mijn boobs, denk dat het door de bolling bovenin komt??? Maar ja heb nu toch 50cc meer, is niet veel, maar toch net ietsje meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit inderdaad in het wisselen naar HP. Deze prothesen zijn platter dan je vorige. Je hebt nu dus bredere borsten, maar minder volume naar voren.

Daarnaast is 50cc slechts 3 eetlepels water, die ook nog verspreid wordt over het gehele volume (3D) van je borst.

Dus het is niet heel raar dat je bh's nu anders zitten.

Dit is waarschijnlijk niet wat je had willen horen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee haha inderdaad, zure is alleen dat ik niet gevraagd heb om deze prothese, wilde weer EHP, maar PC heeft op dag van operatie besloten dat HP mooier en natuurlijker zou worden, zit nu te wachten op telefoontje uit kliniek want heb ook last van deuken en rimpels met deze prothese.

Als het aan mij ligt ga ik wederom voor een wissen maar dan met 400 of 450 cc EHP

!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ana

Ik heb 1 wissel ondergaan in 2004 300 cc voor de spier en nog steeds tevreden met het resultaat.

Succes bij je afspraak bij dr.Wu ik hoop echt dat hij iets voor je kan betekenen.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ank,

welke prothese heb jij nu voor de spier als ik vragen mag. ik heb nu ook 1 wissel achter de rug natuurlijk, maar op een of andere manier bang voor een  tweede wissel, terwijl principe volgens mij hetzelfde is. Ben gewoon benieuwd hoe het zit met een tweede, derderde....wissel.......

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.