Ga naar inhoud

Zazoo : 8 juli 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

bij mij duurde het ook even eerder ze zacht werden,kan je ook wel aan me foto,s zien,dat ze bij mij ook erg strak stonden,zeker tot een week of 3,toen werden ze pas zachter en na week 5 helemaal pas zacht,geduld grrr naar woord he :ph34r:

ja dat draadje is heel simpel,dat trekken ze eraan de buitenkant uit(okselkant) ze houden een vinger op je binnekant(tussen je borsten) en voor je zucht of wat wilt zeggen,is het er al uit :1big_boobs:

en ja ik ben overtuigt dat jij ook zulke mooie dunne littekentjes zult hebben,en zeker na paar maanden,dan zie je ze nog amper :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik zal eens een foto nemen van mijn litteken dan vrijdag ;) !

En thx Moontje voor je complimentje, je bedoelt dat roze topje? Vroeger droeg ik dus ook al strakke kledij, maar kwam mijn decolleté dus totaal niet tot zijn recht (tjah, had er gewoon geen :4: ). Ik voel me echt veel vrouwelijker nu. Het was de investering waard, hihi :43: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Net ook je laatste picjes gezien! Meid, wat mooi!!! :123: Je kledij zit supermooi nu, heel goed gevuld! Kan me voorstellen dat je je supertrots bent nu!!! :136: Geniet ervan, ooh wat heerlijk! Ben zo blij voor je! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb eventjes mijn albumpje bijgewerkt en een foto geplaatst van mijn littekens nu. Er zitten nog korstjes aan en ze zijn nog rood, maar mijn pc zei dat dat nog wegging. Ik hoop dat hij gelijk heeft... :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW! Zazoo :123: wat een mooi decolete joh! en wat een leuk truitje/topje/jurkje heb je weer aan,je hebt leuke kledingsmaak :127:

en wat zijn je borsten veranderd zeg,sta er verstelt van joh,hoe puntig/strak ze eerst waren,jee erg mooi zijn ze.

zelf zul je ook supertrots zijn!

en je littekentjes,erg moeilijk zien op de foto,maar ik weet nu al dat je net zulke mooie dunnen lijntjes hebt al ik en de andere Bruno girls :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Zag ook net je laatste picjes, :49: meid, kun je echt al vol trots mee pronken! :123: Ze komen echt prachtig uit in je kledij! En ze zijn inderdaad al enorm veranderd op die 3 weekjes! Staat je super! Zul je vast heel blij mee zijn! Nog maar 3 weekjes, gaat best snel hé, en dan lekker mooie lingerie aan! :101: Owja, en die littekentjes, dat komt helemaal goed hoor meid, nog effe en die korstjes zijn weg en de roodheid is binnen enkele weekjes ook al een stuk beter, zeker weten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx meiden, jullie zijn super lief! Ik ben ze al helemaal gewend, zou ze nooit meer kunnen missen, hihi :blush: ! Dr. De Meyere zei vrijdag dat alles er goed uitzag en goed genas. Ik moet gewoon nog wat geduld hebben voor het uiteindelijke resultaat van mijn boobs en littekens.

Jaaaa Eefje! Die weken vliegen voorbij. Gelukkig maar, want verlang om gewone BH's te kunnen shoppen. Ik ben zo benieuwd naar mijn maat!

Het is een t-shirtje op de foto, Moontje. Bedankt voor je complimentje op mijn stijl, heeeel leuk om te horen natuurlijk :7: .

EN... LEVE HET DECOLLETE-SEIZOEN! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zazoo ja is oke meid,ik zeg het alleen als ik het meen,en je kleding is zekers ook mijn smaak,staat je goed!

heerlijk he,nog ff en ook jij mag je uitleven in de stad,opzoek naar mooie setjes en heerlijk jezelf verwennen,alelen jammer dat de portomonee ervan slinkt :131:

ben super benieuwd over een tijdje welke mooie setjes er in je album staan :127:

idd lang leve het decolete seizoen,dat is een goede,die houden we er (zo) lang mogelijk in :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koekoek ladies,

Jip vandaag 1 maand po. Gisteren bh's gaan shoppen met de boyfriend :D , ik heb 3 bh's gekocht, 2 met maat 75B en één 70C.

Mijn borsten voelen nu echt al goed aan, alsof ik ze altijd al gehad heb. Ze moeten wel nog wat zachter worden.

Boobstone, ik stuur mijn ww in pb. Mag ik ook het jouwe?

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meisje :136:

Mooi maatje ook, zie je wel toch een C :D

Kijk uit naar je pica's.

Hihi ja he ik kan me niet eens meer herinneren hoe mijn boobies waren :blush:

Ja dat zachter worden heb ik ook wel, ze wiebelen wel een kleine beetje mee als ik loop echt heel leuk ze worden met de dag zachter :136:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.