Ga naar inhoud

Zazoo : 8 juli 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heb jullie allebei mijn ww doorgemaild, Buffeltje en Moontje.

En jip, ik denk dat mijn borsten ongeveer zo zullen worden als de jouwe en Eefjes. Ik heb net jullie albums nog eens bekeken en eigenlijk vind ik dat toch wel goed van grootte. Ze zullen nog veranderen natuurlijk. Ik zie hier op het forum prachtige D-cups en meer, maar dat zou helaas echt niet passen bij mijn lichaam. Ik moet ook niet voorovervallen, hé :7: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Thx Robijn, dat is leuk om te horen! Als ze wat meer zakken en soepeler worden, neem ik nog nieuwe foto's. Maar ik denk dat ik eerst nog wat geduld zal moeten hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah supper meid dat je bijna geen pijn hebt!

En wel jammer dat er idd niet meer cc paste maar nu heb je wel het natuurlijkste ^_^

En je zit nu al op 70 B die strak staat, dus als alles gaat zakken heb je miss toch een kleine C? :D

Ze staan je mooi meid!

Zou ik mischien ook je ww mogen?

Wil je graag blijven volgen hoe ze veranderen :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was me daarnet aan het douchen en zag mijn nieuwe boobs nog eens in de spiegel. En ik heb beslist dat ik eigenlijk wel blij ben met het resultaat :7: . Ze passen goed bij mijn lichaam en uiteindelijk was dat wat ik wilde bereiken.

Ik ben nu wel vreselijk benieuwd naar hoe alles bij jou gaat verlopen, Marisjuh! SPANNEND!

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zazoo,als je mijn foto,s ziet,precies eender,eerste dagen enorm strak,het leek net of ik die van mij zag toen eerste dagen po,maar dan kleiner maatje,en kijk nu,al kijk je al in week 3po,wat een verschil,jee die gana echt nog veranderen hoor,geloof me.

gaat mooi maatje worden :101:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah supper meid!

Je bent er nu al blij mee kun je nagaan als alles gaat zakken dan worden ze zo mooi!

Ja ik vind het ook spannend! Ben benieuwd wat het bij mij gaat worden.

Ik vraag me af of ik wel zoveel cc kan hebben! ik heb ietsjes meer borst als jou maar we lijken kwa bouw op elkaar. Dus ben benieuwd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Moontje voor je reactie. Nuja, je hebt gelijk, ik moet idd gewoon ook wat geduld hebben. Ze staan heel erg strak nu, ik zou ze zelfs niet kunnen samendrukken, denk ik. Ik durf er nog niet te veel aan te komen,ben bang dat ik wat verkeerd doe :31: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nog een berichtje :P

Hebben ze nog zachtere :5: hihi, ik denk dat ik het toch met de soft touch moet doen.

Mijn arts wilde eigenlijk te ''normale'' plaatsen.

Ja ze staan niet zo ''overdreven'' vooruit!

Hoop dat ze ook zo natuurlijk gaan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar, McGhan heet nu Natrelle en ik heb zo'n boekje meegekregen met info. Nouja, SF of niet, medium of high profile,...: Ik ben zeker dat je pc voor jou de juiste keuze maakt :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jip, ik denk dat mijn borsten ongeveer zo zullen worden als de jouwe en Eefjes. Ik heb net jullie albums nog eens bekeken en eigenlijk vind ik dat toch wel goed van grootte. Ze zullen nog veranderen natuurlijk. Ik zie hier op het forum prachtige D-cups en meer, maar dat zou helaas echt niet passen bij mijn lichaam. Ik moet ook niet voorovervallen, hé :7: ...

Ik was me daarnet aan het douchen en zag mijn nieuwe boobs nog eens in de spiegel. En ik heb beslist dat ik eigenlijk wel blij ben met het resultaat :7: . Ze passen goed bij mijn lichaam en uiteindelijk was dat wat ik wilde bereiken.

Hey Zazoo,

Je mag er echt trots op zijn hoor! Is een mooie vooruitgang! Ze zullen heel mooi gaan worden! Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje!

Morgen is het voor mij zo ver!

Heb ook een album aangemaakt maar wanneer ik er op klik moet ik een ww in voeren maar klik i er dan weer op hoeft het niet :blush:

Hoe heb jij dit?

Hoe gaat het verder met je? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat komt omdat je al ingelogd bent dan. Als je er later weer opgaat, moet je toch weer het ww ingeven. Wil je je ww dan pb'en naar me?

Ik ben echt benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Geen schrik hebben, eens het voorbij is zal je zoooooo gelukkig zijn! Ik voel me gewoon veel vrouwelijker al. Ik verlang wel tot ik gewone bh's kan dragen en kan shoppen :5: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo, heb je foto's nog eens bekeken, en wat zijn ze mooi ! Alles staat nog wat gespannen maar dat trekt stilletjes aan weg en als alles gezakt is ga je best een mooie boezem hebben hoor !

Ik vind het altijd leuk om foto's te zien van "minder cc's lotegenoten" :rolleyes:

Ze staan je super !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Buffeltje. Echt lief van je, dat is fijn om te horen :blush: . Idd hier op het forum zijn niet zoveel dames met 'maar' 200 à 260 cc.

Ik ben echt wel tevreden, maar ik vraag me af of ze nog zullen slinken. Ik vind ze net goed nu, dus ik hoop dat ze niet zoveel meer zullen veranderen. Ik vind ook dat ze nog steeds heel hard zijn. Ik ben nu maar 1 week po, maar als ik wandel voelen ze echt nog als 'ballen' aan. Als ik stilsta of zit, voel ik ze wel helemaal niet. Ik kan al een beetje beter drukken in mijn borst dan initieel, maar toch. Ik ben gewoon zo bang voor kapselvorming of voor een blijvend echt onnatuurlijk gevoel... Nuja iedereen zal wel onzeker zijn zeker net na de operatie?

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Bij mij persoonlijk zijn ze niet echt geslonken maar alleen van vorm verandert. Eerst was het bovenaan nogal bol en na verloop van tijd werd dat wat vlakker, maar ze zijn nog steeds nu dezelfde grootte als vlak na m'n bv (heb het gemeten) alleen zien ze er nu natuurlijker uit, en zit er lichtjes wat hang in nu. Bij mij heeft het toch wel vrij lang geduurd ook dat ze zachter begonnen te worden, zeker pas na een week of 6,7 voelde ik eindelijk verbetering en begonnen ze wat mee te bewegen als ik zonder bh rondliep. Nu zijn ze echt al een heel stuk zachter. Vermoed dat ze bij jou wel vlugger zullen zachter worden aangezien jij ronde hebt en ik anatomische (die zijn toch nog een stuk stugger).

Nog even geduld dus, maar ze zullen echt veel natuurlijker gaan aanvoelen ook, net of ze van jezelf zijn, wacht maar af! Komt helemaal goed, en kapselcontractie, maak je daar maar geen zorgen om, dat komt echt zelden voor, zeker nu ze ruwe prothesen gebruiken.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om weten, want nu bewegen ze totaal nog niet mee, mja ben pas 1 week po :rolleyes: ... Op mijn consult heb ik de protheses gevoeld en ze waren echt zacht. Ik hoop dus dat het evolueert naar dat gevoel. En Eefje, ik vind trouwens dat jouw borsten echt groter lijken nu, 6 maanden later, dan net na de operatie.

En aaaaah, ik VERLANG zo om gewone, mooie bh's en bikini's te kunnen gaan shoppen :D! Ik ga mss dit weekend al eens op (kijk)jacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Moontje, hihi, ik zal vertrouwen op jullie ervaring en stoppen met me zorgen te maken dan ;). Ik ben echt blij met hoe mijn herstel verloopt tot nu toe. Volgende week moet ik naar mijn pc om de hechtingen te laten verwijderen. Ik ben echt benieuwd naar hoe mijn littekens eruit zien, heb nog steeds pleisters op, dus heb ze nog niet gezien...

Ik heb vandaag trouwens een nieuwe sportBH gekocht in de Hema (padded sportBH) en ik moet zeggen dat hij echt goed zit. Ik vind hem ook mooier dan mijn Triumph onder kledij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zazoo,ja je draadje verwijderen,stelt niks voor,is een lang draadje wat ze er in 1x uithalen,geen knoopjes of wat dan ook,

je littekentjes zul je versteld staan hoe mooi dun en klein die zijn,je kan die van mij ook zien in me album,heb er natuurlijk wel 2over elkaar gehad,maar nog,zijn ze amper zichtbaar,moet je nagaan.

liefss greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat :D

Hihi ja dat harde gevoel ik kan mee praten, het zijn nu 2 beton blokken hihi ^_^

Hoe zit die bh van de hema?

Ik heb nu een band om maar moet zeggen en bh lijkt me veel fijner mischien wil ik deze erover heen doen als extra steun :56:

Heel veel beterschap meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: Pfieuw, ben blij om te horen dat dat geen pijn doet. Ik heb idd al de littekens gezien van jou en Eefje en ik moet zeggen dat ik echt hoop dat het bij mij ook zo mooi zal zijn. Je ziet het echt amper!! Leve de gouden handen van dr. Bruno De Meyere!

@ Marisjuh: Hihi, ja maar ze worden nu elke dag een beetje zachter merk ik. Maar echt zacht zijn ze wel bijlange nog niet :huh:. Die BH van Hema zit echt heeeel goed. Ik heb hem nu aan en ik vind hem mooi onder mijn kledij. Hij is ook echt niet duur (+/- € 15), dus zeker een aanrader. Ik vind hem wel een beetje moeilijker om aan te trekken dan mijn TriumphBH die vanvoor sluit. Heb je trouwens geen bh meegekregen van het ziekenhuis?

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.