Ga naar inhoud

Zazoo : 8 juli 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja he meid die lieve vriendjes :blush:

Zonder hem had ik in het begin weinig steun gehad ben zo blij dat ik hem heb! ^_^

Hihi ja ik kijk er nu al naar uit om je verslag te lezen! We krijgen allebei hetzelfde dus ben echt heel benieuwd hoe je het gaat vinden :D

5 daagjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

WOOHOO! Morgen is de big day, het wordt echt SUPER SPANNEND nu B) !

Thuis ligt de sfeer echter wel onder het vriespunt... Mijn ouders hebben er helaas nog steeds grote problemen mee :84: , ik hoop dat het betert eens alles achter de rug is, pfff...! De eerstkomende dagen breng ik gelukkig door bij mijn vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, veel succes morgen !

Je ouders draaien wel bij meid, als ze achteraf zien dat jij er alleen beter van wordt ! Mijn ouders hadden het er ook best moeilijk mee, waarom snijden in een gezond lichaam en wees toch tevreden met jezelf ens... maar nu zien ze het verschil en merken ze ook dat ik enorm happy ben. Wat is nu het belangrijste, dat je kinderen gelukkig zijn, niet?

Geniet van de dagen bij je vriend en laat je maar goed verwennen dan.

Ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Buffeltje voor je lieve woorden!

Ik hoop echt dat het goed afloopt allemaal... Ik heb hier zolang van gedroomd en eindelijk doe ik het nu echt. Aan de ene kant begrijp ik mijn ouders natuurlijk wel, ze zitten in met hun dochter. Maar ik hoop dus inderdaad dat ze bijdraaien als ze het resultaat zien en mijn geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Eindelijk is het dan zover!!! :101: Morgen krijg je ze! Alvast heeeeel veeeel succes gewenst!!! :1big_boobs: Jammer dat je ouders nog steeds niet zijn bijgedraaid, maar denk ook wel dat ze het achteraf zullen inzien als jij er zo veel gelukkiger door word. Zie al uit naar je verslagje, misschien al morgenavond! Laat je dan maar lekker door je vriendje verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiss!

Van mij ook even een klein berichtje :blush:

Echt heel veel succes morgen!

Ik kijk echt uit naar je verslagje!

En meid het gaat goed komen, wanneer je ouder zien hoe gelukkig je bent zullen ze het wel begrijpen.

Wat is de tijd toch snel gegaan!

Laat je lekker verwennen door je vriend!

Dikke knuff :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koekoek ladies!

Heeeeeel erg bedankt voor jullie lieve wensen :116: ! Ik ben nu nog thuis, maar vertrek binnen anderhalf uurtje naar Gent. Om 16u ben ik aan de beurt dan. Ik laat zo snel mogelijk weten hoe alles gegaan is!

Dameblanche: heel veel succes gewenst aan jou ook!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk :1boobs: , yeeha!

Ik plaats even mijn verslagje van gisteren en later zal ik ook de foto's plaatsen die ik al gemaakt heb.

De operatie

Gisteren was ik dus ingepland om 16u bij Dr. Bruno De Meyere. Doordat de operatie zo laat ingepland stond, waren mijn vriend en ik al de hele dag wat nerveus. Toen we aankwamen om 15u45 in Artemedis, de kliniek van Dr. De Meyere, leek alles zo irreëel. Na al die jaren dromen was het eindelijk zover!

Om 16u10 ofzo mochten we binnen in het bureau van de pc. De verpleegster zei dat ik mijn kledij mocht uittrekken en een warme badjas en sokjes mocht aantrekken. Mijn vriend kreeg iets om te drinken, maar ik mocht natuurlijk niet. Ik was toen al nuchter van 10u 's morgens en had echt wel honger en dorst. Daarna kwam dr. De Meyer binnen. Hij vroeg nog eens wat ik wilde en legde alle details van de ingreep uit. Ik gaf aan dat ik graag medium/high profile wilde en op een natuurlijke (grote) B/C cup wou uitkomen. Hij zei dat hij 240 cc zou plaatsen. Ik schrok eerst wel omdat we tijdens het consult hadden gepraat over 260 cc en ik toen gezegd had dat hij zelfs tot 300 cc mocht gaan. Hij zei dat 260 cc mss nog zou lukken, maar meer echt niet. Mijn huid bleek te weinig rekbaar daarvoor. Maar ik vertrouwde op hem en uiteindelijk doen de cijfertjes er niet toe, als het resultaat maar mooi is. Ik heb liever een borst met 240 cc erin die natuurlijk oogt dan één met 260 cc die hypergespannen staat en er fake uitziet.

Na het gesprek met Dr. De Meyere kwam de anesthesiste binnen. Zij nam de vragenlijst met me door die ik op voorhand ingevuld had en vroeg me of er nog vragen waren. Ze was echt heel vriendelijk.

Daarna nam dr. De Meyere enkele foto's en tekende daarna mijn borsten af. Direct daarna mocht ik afscheid nemen van mijn liefje en mocht ik naar de operatietafel gaan. Toen ik neerlag knoopte de anesthesiste nog een gesprekje met me aan. Plots zei ze: 'Nu ga ik het spuitje geven' en weg was ik. Ik werd daarna wakker in een bed met dikke dekens en hoewel het buiten 30 graden was, rilde ik van de kou, maar ik had geen pijn. Mijn vriend zat naast me en vroeg hoe het met me ging. Ik was een beetje verdwaasd, keek onder het laken en zag... borsten! Echt heel erg raar vond ik dat, haha. De verpleegster bracht nog een deken en ik voelde me nog zo moe dat ik nog een kort dutje deed. Toen ik opnieuw wakker werd, zei mijn vriend dat hij tijdens de operatie gaan kijken was. Dr. De Meyere had mijn borsten gevuld met een pasprothese van 240 cc maar dat bleek een te bol en onnatuurlijk resultaat te geven. Hij heeft dus besloten om maar 210 cc te plaatsen. Toen ik dat hoorde, was ik eerst teleurgesteld. Maar uiteindelijk doet het er allemaal niet toe. Ze zien er eigenlijk net goed uit van grootte. Ik weet wel nog niet welke cup ik heb. Ik heb nu een witte sportbh aan met verband er rond.

Rond 19u30 konden mijn vriend en ik naar huis. Dr. De Meyere liet nog weten dat ik mijn hechtingen binnen 2 weken moet laten verwijderen (23 juli). Ik kreeg een zakje mee met extra pleisters, een certificaat van mijn protheses en een brief met do's en dont's.

De 1e nacht

In de auto naar huis belden mijn papa en mijn zus me om te vragen hoe het gegaan was. Van mijn moeder heb ik nog niets gehoord, dat doet wel pijn :23:.

Om 20u kwamen we thuis aan en mijn vriend heeft dan voor ons gekookt. Hij was echt superlief! Rond 23u werd ik echt moe en ben ik gaan slapen. Ik werd wakker om 3u van de pijn in mijn rug. Ik ben opgestaan (met de hulp van mijn vriend), heb een pijnstiller genomen, extra kussens onder me geschoven en doorgeslapen tot 8u30. Het viel dus allemaal echt goed mee.

Vanmorgen heb ik nog altijd geen pijn. Ik voel af en toe wel een steekje, maar denk dat dat normaal is. Ik heb net eens gekeken op het certificaat van de protheses en daar staat op dat ik zowel links als rechts INSPIRA N-TRM210gr kreeg. Dit zijn medium profile, ronde protheses van 210 cc. Ik mag me straks douchen en dan ga ik zien hoe mijn boobies eruit zien! Ik ben razend benieuwd! Ik ga wel wachten om dit te doen tot mijn vriend terug is van zijn werk om 14u. Hij heeft mijn ontbijtje en eten klaargezet en een krukje in de keuken gezet zodat ik overal aankan.

Voila, dit was mijn eerste verslagje. Ik plaats later ook nog foto's.

Heel veel liefs,

Zazoo :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: ! Ben overtuigd dat het heel mooi zal zijn, en 210 cc kom je vast ook mooi mee vooruit, kijk maar naar mij met m'n 200 cc! Gaat helemaal goed komen!

Jammer van je moeder, maar ach, ze zal vast gewoon niet durven vragen hoe het is gelopen omdat ze je niet van in het begin heeft gesteund. Ze zal vast net zo nieuwsgierig aan je papa hebben gevraagd hoe en wat, denk dat ze nog wel bijdraaid en zelf ook wel zal informeren.

Laat je nu maar lekker verwennen en ben benieuwd naar je eerste picjes!

Dikke knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, Eefje, ik heb net je foto's weer bekeken en ik hoop echt dat de mijne ook zo mooi zullen zijn. Het zijn wel ronde protheses van mij.

Mijn mama heeft trouwens net een smsje gestuurd om te vragen of alles verder nog ok is. Ze is toch een beetje bezorgd... ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zazoo,

van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :101:

eindelijk heb je nu het ergste achter de rrug,en fijn dat alles goed is gegaan.

ja en die cc,s die ene aatal van 30cc verschil,ja het zal toch echt wle goedkomen,hij heeft er goed kijk op en is een kundig arts Bruno.

rust lekker uit,en haal je moeder uit bezorgdheid :lol:

beterschap en ik wacht met smart op je foto,s :116:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo, van mij ook een super proficiat met je nieuwe :1boobs: ...ik voel me ook nog maar half...mijn dag was ook gisteren. Ik heb een verslag en foto's geplaatst. Heb jou verslag ook gelezen..tis toch een hele ingreep hé, maar kom..we hebben ze nu!!!

Fijn dat je een smsje van je mama hebt gekregen..ze zal wel bijdraaien denk ik hoor. Zeker als ze ziet dat jij gelukkig ermee bent..elke moeder ziet toch graag dat haar dochter gelukkig is toch?!

Nu nog rustigaan doen en een hou je goed hoor!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid!!

Ze zien er echt al super uit! en ook heel natuurlijk!

Ik zou heel graag je ww willen hihi :blush:

Ik weet zeker dat je je nu al supper trots voelt!

Hoe gaat het verder met je?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Marisjuh, kon je er zo op? Hmz, snap niet zo goed hoe je het ww moet toevoegen dan :blink: .

Heel erg bedankt voor je complimentjes. Ik ben er inderdaad trots op, maar vind het toch nog een beetje jammer dat er niet meer in kon. Ik had graag een C-cup gehad en dat heb ik nu net niet, denk ik. Over de vorm enzo ben ik wel tevreden en het zal nog wel wat mooier worden als ze zakken zeker :141: . Ze voelen nu ook nog heel erg hard aan...

Hoe zit het met jouw zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zazoo,

Je link werkt, maar zonder ww, dus je zult er nog effe moeten aan werken, hier vind je wat meer info.

Heb ze dus al kunnen zien, ziet er heel goed uit hoor meid! :35: Staan nog heel strak natuurlijk, is ook nog maar 4 daagjes geleden, maar dat worden straks heel mooie :1boobs: ! Ben je zelf tevreden? Vast wel! Heeft je mama ze al gezien? Zoja, wat vond ze er van? Wens je alvast nog een fijn herstel! Doe nog lekker rustig aan, ook al kun je misschien alweer best veel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi ja meid hij werkte al zonder ww :blush:

Dit had ik de vorige keer ook, kwam erachter dat elke vreemde ze heeft kunnen zien :blush:

Even snel ww plaatsen meid :D

Ik snap dat je er wel van baalt dat er niet meer in kon.

Kwam dit omdat je huis dit niet toelate of omdat wanneer het op de spier zou zijn het nep zou worden?

Ik vind ze in elk geval errrug mooi hoor ^_^

Weetje op welke cup je gaat uitkomen? of nu een beetje zit?

Ja de zenuwen..... Hih ze gieren door mn lijf!

Nog maar 3 daagjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Eefje, ik denk dat het nu gelukt is om mijn album te beveiligen! Ik ben wel tevreden, maar zoals ik al zei mochten ze best wel nog een beetje groter. Maar zo erg vind ik het nu eigenlijk ook niet. Ik ben blij dat het resultaat relatief natuurlijk is en ik eindelijk borsten heb! Mijn vriend lijkt ook heel tevreden :6: ... Mijn zus heeft ze al gezien en ze zei dat het nauwelijks opviel doordat ik vroeger altijd voorgevulde/push-up BH's droeg. Mijn moeder zal ze pas zien vrijdag, want ik blijf nu de hele week bij mijn vriend wonen zodat hij me wat kan verzorgen en helpen. Volgende week ga ik alweer werken. De dr. zei dat het kon omdat ik een rustige job heb (ben logopediste). Ik zal het wel idd kalm aan moeten doen en niks forceren.

@ Marisjuh: Ik heb eigenlijk nauwelijks nog last, enkel bij het opstaan en af en toe voel ik een pijnscheutje. Ik neem vanaf gisteren geen pijnstillers meer. Ik heb vooral jeuk aan mijn hechtingen doordat het zo'n warm weer is en ik zweet. Ik ben blij dat je ze erg mooi vind. Ik draag nu een sportBH maat 70B en hij spant erg. Ik kon niet meer krijgen omdat mijn huid gewoon niet elastisch genoeg was en het er heel erg nep uitzag. Nog heel veel succes met het aftellen en ik ben ERG benieuwd hoe het bij jou zal gaan!

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.