Ga naar inhoud

Evoula : 31 mei 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb 300cc op de spier en ben van een lege 70b naar een (op dit moment) 70D gegaan. Wat ik ervan vin wisseld een beetje van dag tot dag. De éne dag zijn ze naar mijn mening te groot en de andere dag wil ik echt niet dat ze kleiner worden :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik toch blij ben met het aantal cc's :blush:

Ik heb nu 325 en op de dag van de operatie vroeg hij of hij ook 365 mocht plaatsen.

Reactie: Nee!!! Ik vond het zo eng groot klinken :o

Achteraf denk ik wel eens ze mogen wel iets groter zijn maar zelfs nu staat mijn huid nog ietsjes strak en nu zien ze er heel natuurlijk uit! Meer had voor een onnatuurlijker effect gezorgt :blush:

Ben er blij mee!

Met een wissel kies ik wel voor meer cc's maar dan zal ook mijn huid het aankunnen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

op zicht tevreden, maaaaar als ik het van te voren had geweten was ik waarschijnlijk niet voor dual plane gegaan. Ze lijker nu dan wel veel echter dan voorheen voor de spier. Ik vond voor de spier fijner. Ik had toen 240cc een 75c/d. Nu met 430 cc dual plane 75e.

Ik vind ze niet op een E lijken. Ze hadden voller gemogen. Maar goed, ze wennen dar integen ook heel snel he...

als ik straks op gewicht ben, zullen ze denk ik wel een heel ander beeld weer geven.

En nee ik ga niet voor een wissel, want ik heb geen geldboom :6: . Vind ik echt te duur voor zo'n korte periode achter elkaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een grote hoeveelheden CC's komen hier voorbij?! Ik dacht ik ga hier eens kijken omdat ik nieuwsgierig ben want ik ga de 28ste onder het mes bij Dr. Canneyt :126: Maar ik schrik wel van de grote cc's haha!!

Ik krijg (maar?!) 290 cc en dan rond voor die spier medium profile.

Heb nu een kleine A en hoop op een C uit te komen!!

Als ik dit zo lees ben ik wel een beetje bang dat ik het misschien te klein ga vinden maar ja. Wil absoluut geen grote onnatuurlijk uitziende bosten dus ik ben wel een beetje voorzichtig?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het idee dat er steeds meer cc,s aan te pas komen hebben we wel een beetje te danken aan ons eet/leefgewoonte.

we zijn steeds minder tenger/slank dus meer cc nodig om het zo te zeggen om het opgevult te krijgen,maar let vooral niet op andere hun cc,s hoor,je arts kijkt precies wat je nodig hebt,en 290cc is ook redelijk al veel hoor,zeker voor de spier,komt vast goed die C cup :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 375cc en ben van een AA naar een 70F gegaan. Ze zien er naar mijn idee absoluut niet zo huge uit, maar ik ben ontzettend blij met ze :136:

Groter had bij mij denk ik best vreemd gestaan, maar misschien komt dat omdat ik nu hieraan gewend ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekregen wat er in paste, dus kan geen spijt hebben van het aantal cc, meer ging gewoon niet! Ik heb "maar" 255cc, maar heb nu wel mooi een 70D! Ik vind ze ook supermooi en groter had geen gezicht geweest.

CC zegt idd niet alles over de cup. Het hangt er ook sterk vanaf wat je ondermaat is.

Dus SDG, jij kan ook rustig op een D of E uitkomen als je een kleine ondermaat hebt (bijv 70) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 360cc en ben er erg blij mee. Alleen in het ene truitje heb ik voor mijn gevoel weinig erbij, en in het andere truitje lijken ze weer groter. Heel raar.

Ik had het ook niet erg gevonden als er meer in gegaan was.. maar ik twijfel. Mijn arts zei dat wanneer ik groter kreeg, het duidelijk te zien zou zijn dat het neppers waren. En ik denk dat ie gelijk heeft. Ik ben best slank en ik zie de vorm van de borst heel goed, en mijn bovenkant zie je gewoon bijna mijn ribben. Dus ik denk dat als ik ze nog groter zou hebben, dat je bji mij echt zo'n rand zou gaan zien.

Dus het staat me erg goed, maar ben nu 25 en denk wel dat mocht ik ooit een kindje krijgen, ik daarna wel een keer onder het mes ga voor een vergroting. Misschien wat erbij, totaal 500cc ofzo.

Maar dat is allemaal nog onduidelijk, maar ik sluit een wissel zeker niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hoi,

Ik heb 350 cc achter de spier gekregen en ben er erg tevreden mee. Heb een heel natuurlijk resultaat gekregen, momenteel bijna 5 weken post-op. Ik heb dus gekregen wat ik gevraagd heb!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg tevreden over het aantal cc, die ik heb gekregen! Zou niet groter willen... :1big_boobs:

En ik heb al heel veel foto's van dames van hier gezien en ik vind ze echt mooi en de grote was ook goed!

Succes dames, die nog geholpen moeten worden of die al geholpen zijn of een wissel gaan doen!

Liefs xxx Rolinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb 375 Cc gekregen en van een 70A naar een 70E gegaan.

Wou een volle c, zo zien ze er ook uit naar mijn idee, maar mn bh maat is toch echt een 70E.

Ben er erg happy mee!

Vind wel dat het in kleding niet zo erg opvalt. (normale kleding, dus geen blote topjes ofzo) en dat vind ik stiekem wel een beeetje jammer.

Moet echt niet aan een wissel denken, maar als het in de toekomst nodig is denk ik wel dat ik nog voor een cupje groter ga.

Maar al met al ben ik heel tevreden hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 600cc gekregen en weet niet waar ik op uitkom. 75E of F????

Ik kan er nu nog weinig over zeggen want ze veranderen echt heel erg elke dag maar ik zou het niet erg gevonden hebben als ze een stuk groter waren geweest dan ze nu zijn. Maar ja, meer was gewoon niet mogelijk nu volgens mijn pc, wat de reden daarvoor ook was dus als ik groter wil op den duur dan zal ik toch echt voor een wissel moeten gaan en dan misschien wel voor de spier. Zou ik helemaal niet erg vinden hoor, leuk juist weer dat er naartoe leven en de spanning!!!! Maar ja, ik heb geen geldboom in de tuin dus dat zit er voorlopig niet in haha, ook al zou ik het willen.

Maar voor nu ben ik hartstikke tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan de ene kant 275 en aan de andere kant 300cc. Ben er wel tevreden mee, ze zijn echt 1000000x mooier dan voor de operatie maar ze zijn niet perfect.

Staan vrij ver uit elkaar waardoor ik nog steeds geen mooi decolleté heb. Ik heb nu 70F en had ze liever een maatje kleiner gehad zodat ik nog een push-up BH kon dragen.

Als ik dat nu doe is het echt WHOOO TIETUUUH :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.