Ga naar inhoud

Livia : 21 juni 2010 : Dr Fresow : Quole kliniek waalre


Aanbevolen berichten

Madécasol is gewoon een tube crème die je 2x per dag moet opsmeren en dat neemt het purpere weg van het litteken.. En laserbehandeling is inderdaag heel veilig en je ziet er achterna NIETS meer van, de dokter zelf raadde het me aan. Hij drong niet aan maar toonde wel foto's van anderen die het daar laten doen hadden en je zag er idd niets meer van. Ik denk dat je 2, maximaal 3behandelingen nodig hebt en het is bijna pijnloos. Niet dat ik topless wil zonnen ofzo (heb er ook niets op tegen) , maar het is wel tof om er niet telkens aan herinnert te worden dat ze toch niet helemaal van jou zijn :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja ik had eigenlijk maling aan de littekens. na de eerste bv waren ze heel dik.

Nu zijn ze heel smal maar zitten ze vrij hoog. Inmiddels vind ik topless een beetje uit de mode, dus doe ik het nog maar amper (heb geen zin om als enige ontbloot te lopen met borstend ie uiteraard het mooist zijn van alle badgasten :1bouncingboobs::141: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat fijn om op al je vragen een antwoord te vinden...vroeg mij af hoe jullie je littekens behandelen.Mijn tubetje van de Bergmankliniek is sinds een paar dagen op.Heb er wel steeds bodycreme opgedaan maar ga morgen toch even naar de drogist.Heeft iemand een prijsindicatie?

Er was toch ook een soort olie wat goed was voor littekens? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dr Plovier hard me een creme aangeraden maar hij is die vergeten op te schrijven :D

De verpleegster had ook iets cica...van avene...Weet iemand een echt goede? Moet je de littekens ook masseren of net niet? Want ik voel precies zo echt hard er onder...littekenweefsel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hello ladies,

Ruim 3 maanden geleden kreeg ik mijn borstvergroting en ik ben er heel tevreden mee.

Het resultaat is goed, ik heb er weinig last van gehad en alles is mooi genezen.

Behalve 1 ding...

Als ik me helemaal uitrek heb ik een paar centimeter onder mijn huidplooi het gevoel dat er iets trekt (vooral aan de linkerkant).

Het lijkt wel een spiertje wat te kort is. Normaal voel ik dit niet, het is echt alleen als ik me helemaal uitrek.

Ik heb altijd actief gepaaldanst maar dit gaat niet meer, als ik aan 1 arm hang word ik 'uitgerekt' en dit doet echt pijn!

Herkent iemand dit? Ik hoopte dat het over zou gaan maar dit is niet zo :(

Ik ga sowieso een afspraak maken bij de kliniek maar ik wilde van tevoren graag jullie meningen horen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Livia

heel herkenbaar,dit is namelijk de borstspier,en zeker bij dual plane.

die is nog aan oprekken,ik had dit ook enorm,is bij mij met sporten weggegaan,oke ik geef toe,de eerste 1,5 week ha dik dan spierpijn uiteraard,erna volgehouden op sportschool en me spieren deed het goed,gewoon wat bewegingen maken elke dag,zodat die spier opgerekt word,end an verwdijnt de pijn,heeft even tijd nodig.

is niks geks en ernstigs :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Je bent natuurlijk nog maar 3 maanden po, lijkt wel alsof je helemaal genezen bent, maar je moet toch rekenen dat het een jaar duurt voor je eigenlijk écht helemaal genezen bent. Vermoed dat dat na verloop van tijd wel helemaal goedkomt, maar alles heeft gewoon tijd nodig. Maar lijkt me zeker wel een goed idee om toch eens langs de kliniek te gaan, al is het voor je eigen gemoedsrust, en mocht er iets schelen dan kunnen ze je ook meteen helpen ermee.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel herkenbaar,dit is namelijk de borstspier,en zeker bij dual plane.

Maar het gekke is, het is niet IN mn borst... maar echt een paar cm eronder!

Gister weer geprobeerd te paaldansen maar auwauww :(

@ Eefje, een JAAR??? nouja, het is het waard zal ik maar denken :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje, een JAAR??? nouja, het is het waard zal ik maar denken :unsure:

Jaja, het wordt nogal eens onderschat, maar helemaal genezen ben je pas na een JAAR! Maar wat is een jaar op een mensenleven? Vliegt voorbij, ben zelf al bijna 9 maanden po...... dus zou gewoon niets overhaasten, je merkt vanzelf wel wanneer het weer gaat! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Livia,

Las in je andere topic over 'pijn bij uitrekken' dat je supertevreden bent met je boobs :57: , dus je bent er uiteindelijk aan gewent geraakt, aan de grootte?! Ben wel benieuwd welke maat je ondertussen hebt bekomen, en maak je nog nieuwe foto's nu je al ruim 3 maanden po bent?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik heb dit dus ook! en dan is het een stekende pijn tussen mijn ribben.... echt vanbinnen zeg maar! Hm, houd je topic in de gaten en bel denk ik toch even mijn PC (ben nu 4 maanden PO) om te vragen hoe dit zou kunnen

Ik wilde pasgeleden push ups doen, maar het lukte voor geen meter, verrekte van de pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van de week terug geweest in de kliniek en heb dit ook gevraagd aan mijn pc.

Ik heb de steken ook in mijn borst. Soms zo erg dat mijn lichaam automatisch naar voren "schiet" zoveel pijn. Dit blijkt te komen door inkapselen en de spieren (dual plane)

En onder mijn borst (zeg maar 2cm precies onder het midden van mijn borst) blijkt ook door de spieren te komen en kan volgens de pc geen kwaad. Ik ben nu bijna 7 maanden po en volgens haar zeggen kan ik er ook nog wel even last van houden, omdat je inderdaad rekening moet houden met een jaar herstellen.

En zoiezo als je iets niet vertrouwt kan je altijd naar je pc bellen.

Liefs Kristel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.