Ga naar inhoud

Rimpels en hydrogel


Nipje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik vroeg me af in hoeverre de rimpels/plooien voelbaar zijn en of deze te zien zijn bij de monobloc hydrogel. Hoe ervaren jullie deze rimpels is het storend? Of zijn ze oppervlakkig niet voelbaar maar op moment dat je er in masseert ? Hoop dat jullie je ervaring met me kunnen delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben momenteel 3 weken po met hydrogels! Aan mijn linkerborst voel ik de prothese beter zitten als ik met mijn vingers wat 'duw' langs de randen, dan aan de rechterkant. Maar ik kan niet zeggen dat ik rimpels voel. Ik denk dat het er erg aan ligt hoeveel bedekking je van jezelf hebt en of je dual plane of op de spier hebt. Ikzelf heb op de spier. Mocht je nog meer vragen hebben over de hydrogels dan hoor ik het wel :) Overweeg je zelf om ze te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg ze indd te nemen maar dit is de doorslag vraag die ik heb en niet beantwoord krijg! Morgen ben ik aan de beurt voor een operatie en voor de operatie moet ik het zeggen monobloc of eurosilicone!!! Hahaha dus ik hoop dat er iemand is die me kan helpen

Voel je bij de eurosilicone de prothese ook zitten of minder?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.