Ga naar inhoud

Hoe heet het precies..


Cccgg

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik heb consult bij NIO gehad in t SLAZ , ( krijg 700cc)

nou had ik net even n mail gestuurd hoe ze precies heten hij zei :

Eurosilicone 100% gevuld type 811 super high profile

Ik lees over high enz. Maar super high???

Help! Wie heeft dat ook

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja klopt, bij eurosilicone noemen ze het extra high profile, bij mentor noemen ze het ultra high profile, bij natrelle noemen ze het TSX/TRX. Dus idd, elk merk geeft er zijn eigen draai aan ;)

Iedereen die meer dan 500 cc gekregen heeft van Nio, heeft extra high profile, want de high profile gaat maar tot 500 c bij eurosilicone :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja klopt, bij eurosilicone noemen ze het extra high profile, bij mentor noemen ze het ultra high profile, bij natrelle noemen ze het TSX/TRX. Dus idd, elk merk geeft er zijn eigen draai aan ;)

Iedereen die meer dan 500 cc gekregen heeft van Nio, heeft extra high profile, want de high profile gaat maar tot 500 c bij eurosilicone :)

Xxx BB

Voortaan geen topic aan maken maar jou berichten hahah

Bedankt weer!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met mijn 700cc ook extra ultra super high of wat dan ook

Maar dat voor effect is dat dan extra??

Ik kan nou niet zeggen dat ze heel

Hoog staan nl

huh, watte?

Ze staan ook niet hoog, omdat deze prothese juist was om jouw borsten op te vullen. Hoe meer er op te vullen valt, hoe minder bolling er aan de bovenkant zal zitten, tenzij je nog grotere prothesen genomen zou hebben :)

Is dit antwoord op je vraag? Anders stel hem ff opnieuw, dan snapte ik hem niet :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh, watte?

Ze staan ook niet hoog, omdat deze prothese juist was om jouw borsten op te vullen. Hoe meer er op te vullen valt, hoe minder bolling er aan de bovenkant zal zitten, tenzij je nog grotere prothesen genomen zou hebben :)

Is dit antwoord op je vraag? Anders stel hem ff opnieuw, dan snapte ik hem niet :P

xxx

Haha ik krijg die bolling met wel heb n B en heb n hele strakke huid van mezelf dus weinig op te vullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies haha, zo werkt dat :P

Hahah kom niet meer bij!

Weet je ook iets over striae ?

Ben als n gek aan t smeren met bio oil en bergmann (85 euro voor striae en littekens eerder voor ernaar maarja kan beter nu alvast maar beginnen toch??

18 februari me dag nio zei dat de kans groot was dat ik striae zou krijgen :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah kom niet meer bij!

Weet je ook iets over striae ?

Ben als n gek aan t smeren met bio oil en bergmann (85 euro voor striae en littekens eerder voor ernaar maarja kan beter nu alvast maar beginnen toch??

18 februari me dag nio zei dat de kans groot was dat ik striae zou krijgen :(:(

Wat ik weet over striae is dat ze volgens mij niet snel te voorkomen zijn...

Maar waar je ze krijgt, en waar niet.. dat is echt afhankelijk van de kwaliteit en de strakheid van je huid.. Ik heb ze bijvoorbeeld wel op de binnenkant van mijn bovenbenen, terwijl die minder strak waren dan mijn borsten, en niet op mijn borsten..

Ben toen ik met de pil begon overal aangekomen, maar dus op benen wel striae en op borsten niet..

Smeren is wel goed, áls het helpt, dan heb je het in ieder geval proberen te verminderen.. Maar vooral vochtinbrengende creme en olie is goed... Dus neem iets dat vooral goed hydrateert (erbij evt)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat hoe ouder je bent, des te kleiner de kans op striae omdat naarmate je ouder wordt, je huid ook slapper wordt.

In mijn puberteit heb ik heel veel striae op mijn billen gekregen terwijl ik tijdens mijn zwangerschappen (2 x 20 kg aangekomen) hier helemaal geen last van heb gehad.

Ook na mijn bv niet, dus lijkt wel te kloppen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al voor m'n veertiende overal striae gekregen, borsten is 1 en al striae terwijl ze nooit groter dan een 80c/75D zijn geweest, maar heb t ook op mn dijen, zij en knieholten. Als je er aanleg voor heb krijg je het denk ik sowieso, hoeveel je ook smeert.

Ik ben er in ieder geval niet meer bang voor, want meer striae kan er op mn borsten niet meer bij ( daarom heb ik ook van die slappe tieten: dunne huid + striae)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties t zal per huid type wel verschillen inderdaad

Ben 19 en heb n cup B en weeg 53 kilo en 1,67 en krijg 700 cc dual plane

Ben dus zeer benieuwd die bergmann is voor extra celle of iets heel goed spul dus ben benieuwd voorkomen zal ik t wel niet denk ik helaas

Bedankt voor alle reacties t zal per huid type wel verschillen inderdaad

Ben 19 en heb n cup B en weeg 53 kilo en 1,67 en krijg 700 cc dual plane

Ben dus zeer benieuwd die bergmann is voor extra celle of iets heel goed spul dus ben benieuwd voorkomen zal ik t wel niet denk ik helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Nio krijg je alleen een borstband als hij ziet dat het bij de eerste controle niet zo goed gezakt is, het zaakje zeg maar :P

Er zijn PC's die vanwege hun plaatsingstechniek een band mee moeten geven vanaf het begin. Dat is bij Nio niet nodig :)

Xxx

Okeee na hoeveel weken is t controle?

Ojee de terugweg word vreselijk 1 uur en kwartier ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.