Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie

Waaaaah spannend Akachanel! Nog maar ruim 2 twee maanden! Ik moest ook zo lang wachten maar he vloog voorbij. Nu nog 2 weken, die duren juist lang haha.

ik moet me om 09.00 melden zei hij.... Ben benieuwd hoe laat ik dan aan de beurt ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei DreamLou:

Waaaaah spannend Akachanel! Nog maar ruim 2 twee maanden! Ik moest ook zo lang wachten maar he vloog voorbij. Nu nog 2 weken, die duren juist lang haha.

ik moet me om 09.00 melden zei hij.... Ben benieuwd hoe laat ik dan aan de beurt ben...

Ja 2 maanden lijkt lang bij jou is het echt aftellen he jeetje het is snel gegaan heel spannend kan niet wachten om je boobs te zien straks ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Akachanel:

Ja 2 maanden lijkt lang bij jou is het echt aftellen he jeetje het is snel gegaan heel spannend kan niet wachten om je boobs te zien straks ;-)

Ondertussen onzelf lekker bezighouden oo het forum hier. Ben nog niemand tegengekomen die ook op 4 februari door Nio geopereerd wordt, dus kom geen 'bekenden' tegen waarschijnlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei DreamLou:

Ondertussen onzelf lekker bezighouden oo het forum hier. Ben nog niemand tegengekomen die ook op 4 februari door Nio geopereerd wordt, dus kom geen 'bekenden' tegen waarschijnlijk...

Ja ben nu echt verslaafd aan de forum hahahha ik kom nu paar keer per dag gewoon lekker tieten kijken en lezen hahhaha mijn man vind het zo belachelijk en niet normaal! Hoe denkt jou partner er over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Akachanel:

Ja ben nu echt verslaafd aan de forum hahahha ik kom nu paar keer per dag gewoon lekker tieten kijken en lezen hahhaha mijn man vind het zo belachelijk en niet normaal! Hoe denkt jou partner er over?

Mijn vriend vind het prima! Laatst vroeg ie helemaal of het forum alweer online was toen ik eerder had verteld dat ik er niet op kom ivm de update enzo haha. Zo lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei DreamLou:

Mijn vriend vind het prima! Laatst vroeg ie helemaal of het forum alweer online was toen ik eerder had verteld dat ik er niet op kom ivm de update enzo haha. Zo lief.

Ah leuk man hier denkt hij wel mee aan het aantal cc ik zat te twijfelen of 600cc geen betere optie zou zijn dan 700cc lijkt me gewoon te groot ik zal het nog bespreken met Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Akachanel:

Ah leuk man hier denkt hij wel mee aan het aantal cc ik zat te twijfelen of 600cc geen betere optie zou zijn dan 700cc lijkt me gewoon te groot ik zal het nog bespreken met Nio

Ik snap t! Maar op je pasessie staat het wel supermooi hoor! en jij bent best lang toch? Maar ik snap t dus wel want ik was ook elke keer bang dat 500 te groot zou worden, maar als ik mn fotos bekijk van het passen dan zie ik dat t goed is.... En ga ik op Nio's advies af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik kreeg tot nu tot toe maar 1 rekening. Dit was een paar dagen na m'n 1e consult De ander nog niet gekregen. Maar als ik die ook binnen heb maak ik ze ook 2 wkn voor mijn operatiedatum over op hetzelfde moment.

Volgens mij is dat de bedoeling. 

 

3100 voor een hoop jaar een heel fijn en mooi gevoel, zo zie ik het;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nicole83:

Hoi. Ik kreeg tot nu tot toe maar 1 rekening. Dit was een paar dagen na m'n 1e consult De ander nog niet gekregen. Maar als ik die ook binnen heb maak ik ze ook 2 wkn voor mijn operatiedatum over op hetzelfde moment.

Volgens mij is dat de bedoeling. 

 

3100 voor een hoop jaar een heel fijn en mooi gevoel, zo zie ik het;-)

 

 

Ja dat is het ook hihihi het komt steeds dichterbij :-) Om hoe laat moet je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik nog niet, Wordt pas maart. Ik ga over een paar weken bellen als het operatieschema duidelijk is bij de ok. 

In ieder geval om 7 uur s'ochtends melden. Dat wordt een vroegertje..fijn..des te korter duurt de nacht ervoor;-)

En jij? Heb jij al duidelijkheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog niet ik zal nog wel bellen maar weet je hoe vroeger hoe beter, je moet ook nuchter zijn he stel je voor dat je pas 's middags moet aiiii zo lang niet eten/drinken word ik nerveus van hahahah dus laten we hopen dat het 's ochtends zal zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Akachanel:

Vandaag rekeningen ontvangen van Slaz €1800 en €1300 maar ik hoef ze pas 2 weken voor de ingreep te betalen. Ik zal ze alvast inzetten voor begin maart. Hoe hebben jullie het gedaan? Allebei tegelijk? Dus op dezelfde dag?

Ik heb ze alletwee overgemaakt vorige week. Nadat ik bij de anesthesist was geweest dacht ik: nu gaat het echt door, nu ga ik betalen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh man man twijfels twijfels echt veel spanning laatste tijd ivm me boobs ik lees hier hoe het zwaar is voor sommige dames ( herstel periode) ik dacht dat ik na 10 dagen weer mijn activiteiten kan hervatten dus op 11 april! Ben bang dat het moeilijk gaat worden. ik zal met Nio zien of ik 1 week eerder geholpen kan worden dus op 24 of 25 maart. En dan ook nog of het 600cc mag zijn ipv 700cc dus maandag effe bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast geen probleem om iets minder cc te doen. Ze hebben vast veel maten op voorraad. Maar van te voren aangeven is wel handig..stel je voor dat je die spannende operatie dag komt en je hoort dat 600 net op is;-)

Ik heb gerekend op heel wat tijd om te herstellen..ben zelfs even zonder werk door mijn geplande operatie..Alle tijd..dat is het voordeel dan weer. 

Mijn vriend zal onze dochter moet tillen en veel in het huis moeten doen..heb hem al goed voorbereid;-) Doet ie met alle liefde.

 

Jij ook hulp Akachanel?

2 uur geleden zei Akachanel:

Oh man man twijfels twijfels echt veel spanning laatste tijd ivm me boobs ik lees hier hoe het zwaar is voor sommige dames ( herstel periode) ik dacht dat ik na 10 dagen weer mijn activiteiten kan hervatten dus op 11 april! Ben bang dat het moeilijk gaat worden. ik zal met Nio zien of ik 1 week eerder geholpen kan worden dus op 24 of 25 maart. En dan ook nog of het 600cc mag zijn ipv 700cc dus maandag effe bellen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Nicole83:

Vast geen probleem om iets minder cc te doen. Ze hebben vast veel maten op voorraad. Maar van te voren aangeven is wel handig..stel je voor dat je die spannende operatie dag komt en je hoort dat 600 net op is;-)

Ik heb gerekend op heel wat tijd om te herstellen..ben zelfs even zonder werk door mijn geplande operatie..Alle tijd..dat is het voordeel dan weer. 

Mijn vriend zal onze dochter moet tillen en veel in het huis moeten doen..heb hem al goed voorbereid;-) Doet ie met alle liefde.

 

Jij ook hulp Akachanel?

 

 

Ik woon in Antwerpen maar zal paar dagen bij me nicht logeren in Almere. Zij zal mij ook begelijden die dag. 2 dagen daarna komt me man mij ophalen. Verder zal mijn man gewoon werken en helpen waar hij kan. Me kids zijn gelukkig al iets groter 11, 7 en bijna 5 dus op zich zal het wel meevalen hoop ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast geen probleem om iets minder cc te doen. Ze hebben vast veel maten op voorraad. Maar van te voren aangeven is wel handig..stel je voor dat je die spannende operatie dag komt en je hoort dat 600 net op is;-)

Ik heb gerekend op heel wat tijd om te herstellen..ben zelfs even zonder werk door mijn geplande operatie..Alle tijd..dat is het voordeel dan weer. 

Mijn vriend zal onze dochter moet tillen en veel in het huis moeten doen..heb hem al goed voorbereid;-) Doet ie met alle liefde.

 

Jij ook hulp Akachanel?

2 uur geleden zei Akachanel:

Oh man man twijfels twijfels echt veel spanning laatste tijd ivm me boobs ik lees hier hoe het zwaar is voor sommige dames ( herstel periode) ik dacht dat ik na 10 dagen weer mijn activiteiten kan hervatten dus op 11 april! Ben bang dat het moeilijk gaat worden. ik zal met Nio zien of ik 1 week eerder geholpen kan worden dus op 24 of 25 maart. En dan ook nog of het 600cc mag zijn ipv 700cc dus maandag effe bellen

 

Antwerpen, wow, waarom helemaal naar Nio voor je operatie als ik vragen mag?

Fijn dat je kids zelfstandig genoeg zijn zodat hun mama kan bijkomen;-)

Ik heb er ook een van 11 en 7..en nog een klein dametje van 10 maanden. Maar die laatste moet uiteraard nog de hele dag worden getild en geknuffeld;-) Dat zal ik best missen straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Nicole83:

Vast geen probleem om iets minder cc te doen. Ze hebben vast veel maten op voorraad. Maar van te voren aangeven is wel handig..stel je voor dat je die spannende operatie dag komt en je hoort dat 600 net op is;-)

Ik heb gerekend op heel wat tijd om te herstellen..ben zelfs even zonder werk door mijn geplande operatie..Alle tijd..dat is het voordeel dan weer. 

Mijn vriend zal onze dochter moet tillen en veel in het huis moeten doen..heb hem al goed voorbereid;-) Doet ie met alle liefde.

 

Jij ook hulp Akachanel?

 

Antwerpen, wow, waarom helemaal naar Nio voor je operatie als ik vragen mag?

Fijn dat je kids zelfstandig genoeg zijn zodat hun mama kan bijkomen;-)

Ik heb er ook een van 11 en 7..en nog een klein dametje van 10 maanden. Maar die laatste moet uiteraard nog de hele dag worden getild en geknuffeld;-) Dat zal ik best missen straks

Waarom naar Nio? Ik heb hem hier ontdekt en was gelijk overtuigd, heb foto's gezien, meiden gesproken en op consult geweest hij heeft me gewoon een positieve antwoord gegeven en de klik was er gewoon. Hoewel ik tegenwoordig ook veels goede dingen lees over Plovier... Maar mijn operatiedatum staat al vast! Kan/ mag je eigelijk nog annuleren? Is wel ver he qua afstand en als ik straks weer op controle moet enzo.... Pffff het wordt steeds lastiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde je niet aan het twijfelen brengen hoor;-) Ik kies om diezelfde reden voor Nio..de veeeele positieve reacties van de dames op dit forum en de foto's die ze van zijn werk plaatsten.

Ik bof dat Nio in Amsterdam ook werkt en dat is 20 min bij mij vandaan.

Als je gevoel goed is bij hem gewoon doen. Dan maar even wat langer rijden...je bent er heel wat jaren blij mee toch straks.

Dan denk je echt niet meer aan de afstand.

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nicole83:

Ik wilde je niet aan het twijfelen brengen hoor;-) Ik kies om diezelfde reden voor Nio..de veeeele positieve reacties van de dames op dit forum en de foto's die ze van zijn werk plaatsten.

Ik bof dat Nio in Amsterdam ook werkt en dat is 20 min bij mij vandaan.

Als je gevoel goed is bij hem gewoon doen. Dan maar even wat langer rijden...je bent er heel wat jaren blij mee toch straks.

Dan denk je echt niet meer aan de afstand.

Fijn weekend!

Nee nee die twijfels had ik al hoor ( wat afstand betreft) idd wat goed dat je vlakbij woont zal voor nacontrole ook goed zijn :-) maar ja ik denk dat ik het wel voor over heb. Jij ook fijne weekend xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei summer600cc:

Dat is een flinke reis voor jou! Hopelijk kun je het combineren met familie bezoek ;-) Altijd goed om bij twijfel het allemaal nog eens te passen/bespreken. Hopelijk kan Nio je twijfels als sneeuw voor de zon laten verdwijnen. 

 

Liefs xxx

Ja is wel ver reizen gelukkig hebben de kids volgende week vakantie en ik ben vrij dus we gaan zondag bij me nicht in Almere logeren :-)  ik hoop echt dat 600cc genoeg zal zijn om me boobs te vullen. 700cc is gewoon to much voor mij xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.