Ga naar inhoud

Monique82 : 18 december 2015 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat kan natuurlijk ook :) Hoewel het SLAZ wel heel goed staat aangeschreven.

Ik en mijn portemonnee hebben er iig een goed gevoel bij :P Als jij dat bij een privé kliniek hebt dan moet je daar natuurlijk voor gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Goedemorgen,

Na een heerlijke nacht slapen, is het vandaag mijn dag! Voor mijn gevoel alles tot in de puntjes voorbereid, dus dat voelt goed. Ik krijg 350cc dual plane medium profile van mentor. Ik hou rekening met de meest heftige pijn die ik me kan voorstellen.. maar hopelijk valt het mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is achter de rug! Zit lekker in mijn pyjama bij mijn ouders thuis. Links helemaal geen pijn, rechts extreem. Ik heb vanuit het ZH alleen sterke paracetamol en ibuprofen gekregen. Maar ik had gehoopt op iets heftigers Is het normaal dat je geen zwaardere middelen krijgt?

Ik heb ook alleen deze middelen gekregen, en voor mij was dit voldoende! De ibuprofen slik ik op het moment nog na 4 dagen na mijn operatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mm, dat is een geruststelling. Hoe voel jij je verder? Zo lang ik stil zit of lig gaat het prima, bewegingen waarbij ik mijn ellebogen tegen mijn zij aan houdt durf ik ook. Kan zelf omhoogkomen uit bed, maar verder voel ik me flink gehandicapt. Maar ik realiseer me heel goed dat ik 24 uur geleden nog in de ok lag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.