Ga naar inhoud

Wel of niet 600 cc?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat er iemand is die met mij de ervaring wilt delen. Ik heb afgelopen augustus een bv gedaan, heb nu 385 en 344 cc voor de borstspier, maar de grootte is niet naar wat ik had verwacht. Nu heb ik een tweede operatie geplant en ga ik voor de 600 cc en 550, een tweede optie is 550 en 500 cc. Ikben aan de ene kant bang dat het gaat hangen.. Heeft iemand ervaring met dit aantal cc:)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heehee,

ik heb geen ervaring met dit aantal cc's, maar als je 385 te klein vind zal ik niet voor 500 gaan, ik denk dat het je dan weer tegen gaat vallen, en je niet megaveel verschil gaat zien. Als je voor groter kan zou ik zeker voor groter gaan, en in jouw geval is dat 600 cc. Hangen zou ik gewoon met de pc bespreken, als die gaat zeggen dat dat geen probleem gaat opleveren, zou ik daar op vertrouwen!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 300 cc low profile naar 415 cc high profile gegaan. In projectie scheelt dit 1,9cm en dat zie je toch wel :) Het ligt eraan hoeveel groter je wilt gaan, maar het beste kun je het met je pc bespreken en passen. Wat betreft hang is het idd zo dat hoe zwaarder de prothese is, hoe eerder je kans hebt dat ie gaat hangen... Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties! Ik weet nog niet hoe ik een berichtje plaats onder jullie reacties maar ik ben wel erg blij ermee! Het zal idd wel per persoon verschillen, ik ben zelf best lang 1,77 en weeg 65 kilo. Ik zal je fotos even bekijken ik ben super benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben van 360 naar 750 gegaan. Ik heb totaal niet het idee dat dit zo zwaar is dat het snel zal gaan hangen.

Ook qua cupmaat is het een beetje hetzelfde gebleven. Wissel nu een beetje tussen G en H.

Als je wilt kun je mijn foto's bekijken. :)

Heel graag! Hoe bekijk ik je fotos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.