Nipje

Hulp gevraagd, 500cc of toch 400cc

Recommended Posts

Ah echt heel erg lastig. Ik krijg zelf 450cc bij Nio en vind het allemaal ook erg spannend.

Zo lastig dat je van te voren niet kan zien hoe het wordt.

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je als ik vragen mag? En wat voor soort prothese ga je nemen?

En ga je naar SLAZ of parkkliniek?

Ik heb mezelf gisteren even gemeten en gewogen omdat ik niet tot op de cm precies wist hoekang ik nou ben haha

Maar ik ben dus 1,66 en weeg 48kg

Vorige maand me amandelen verwijderd ben tien wat afgevallen normaal weeg ik 50kg

Ik word in et slag geholpen.

Wat zijn jou afmetingen en ga je ook naar et slag? En wanneer staat jou datum

Ooh dan ben je wel net wat kleiner dan ik ben maar qua lengte gewicht verhouding wel een beetje hetzelfde.

Ik ben 1.75 en weeg nu 58/59kg.

ja ga ook naar slaz, wordt alleen pas 5/12 geholpen. Kan zelf helaas niet eerder, maar moet zeggen dat de tijd wel snel gaat.

Ben er nu al wel super veel mee bezig, alvast wat spulletjes inslaan.

En lekker veel hier op het forum lezen

• Upvote 1

Ik heb 550 cc.

Voorsituatie was niks.

Kom nu uit op een 70 E/F.

Ik lees dat je wel tenger bent. Ik zou dan denk ik voor de 450 cc gaan. Maatje er tussenin haha!

Ik zou voor het maximale gaan, heb ik ook gedaan en het went echt snel

haha dat schreef ik net idd ook onder de foto's

Oeps ik ga met 70/75 ( 71 omvang) B met 700 cc dual plane ultra high eurosiliconen bij nio in SLAZ naar n F denkt hij

Ben 1,67 53 kilo.. Nooit dikker geweest ook nog geen kindje dus me huid is nog strak! Ben nu wel heeel benieuwd hoe t word!

Passessie was super vinden jullie dat dat n beetje overeen komt met wat je nu heb?

Ik zou eerder voor 400 gaan. Je bent even lang en zwaar als mij en zou er zelf niet aan willen denken 500 cc op mijn lijf.. dit omdat het voor mijn gevoel dan heel grof gast worden

Kan ik jou foto's bekijken ik zag je voorbij komen in een gesprekje ik wil graag foto's bekijken van meiden die ook 500 cc hebben ik ben nog in twijfel HELP