Ga naar inhoud

Hulp gevraagd, 500cc of toch 400cc


Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen maandag dus op consult geweest bij dr nio. Daar kwam 500cc uit! Het oogde op dat moment als de juiste maat maar 500cc klonk toch erg veel en na de foto's van de meeste 500ccs te hebben gezien begon ik nog meer te twijfelen.

Ik ben dus met rijst in de weer geweest haha heb zakjes van 500 en 400. Ik vind 400 in een bh wel een goede maat maar als ik et pas in een sportbh oogt et juist weer te klein.

Zo ook met 500 in een bh oogt het echt onwijs groot en lijk ik breed bij m'n schouders maar de 500cc in een sport bh oogt weer perfect omdat het word strak gedrukt denk ik.

Ben nu een beetje in de stress met die cc en 12 november is mijn dagje al! Is er iemand met tips en of advies

Groetjes nipje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nipje,

Het hangt een beetje van je voor situatie af.

Ik heb bijv. 800cc en kom nu uit op een Gcup (voorsituatie was helemaal plat) en mijn schoonzusje heeft 550cc en die komt uit op een 75F (voorsituatie een Bcup).

De cc's zeggen dus niet heel veel, bij iedereen wordt het namelijk anders.

Wel raad ik altijd aan om een maatje groter te nemen om dat mijn ervaring (en die van heel veel meiden) is dat je vaak toch spijt heb dat je niet groter heb genomen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je dus ook heel weinig borst van jezelf.

Ik zou echt voor de 500cc gaan, BrownieG heeft ook 500cc bij dokter Nio en haar voorsituatie was ook een A cup volgensmij.

Je kan haar eventjes een berichtje sturen zodat je haar foto's kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor de 500 gaan. Het oogt altijd wat minder vind ik als ze achter de spier worden geplaatst. Ik had eerst 320 mcghan en ging van a naar d. Achteraf viel het wel mee qua resultaat. Nu heb ik gisteren een prothese wissel gehad en heb 525cc motiva gekregen en dat zou uitkomen op een 75e ongeveer. 1 maar groter dan wat ik nu heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee nipje!

Ik snap het zit met hetzelfde probleem!

Wou ook graag 400cc want 500 klinkt echt echt veel Haha

Maar mij werd 500 aangeraden dat zou het beste zijn in mijn geval

Maar zoals ze zeggen hier ga voor de grotere maat want je went er snel aan en ze worden nog kleiner nadat de zwelling weg is en dan valt het meestal tegen met de kleinere maat.

Maar je moet zelf kiezen waar je het meeste op je gemak bij voelt!

Denk er nog maar is goed over na

succes!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk voor de 535 cc gekozen omdat dat werd aangeraden

ik heb anatomische nu maar dat is de verkeerde prothese voor mij omdat ik al een hangende borst heb van me eigen en deze prothese versterkt dat nu alleen maar...

Het probleem is dat ik best wel brede borsten heb dus dat moet opgevuld worden.

Maar dat werd niet helmaal opgevuld met 400 cc vandaar de 500 cc omdat die mij de bolling zou geven die ik wou..

Maar iedere situatie is anders en iedere borst is anders! Je moet zelf kiezen wat je het liefste hebt.

Ik heb even naar je foto's gekeken en ik vind de grootse maat van je pas protheses wel mee vallen hoor !

Als ik in jou schoenen zou staan zou ik voor de grotere gaan en wat ze zeggen als het achter de spier word geplaatst dan lijkt het alsof er een stuk weg valt door de spier.. Hoop dat je het begrijpt wat ik bedoel ben altijd zo slecht in iets uitleggen hahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig is het ongetwijfeld. Ik had nio mailtje gestuurd over m'n twijfels en wat foto's bijgevoegd hoe ik het zou willen en dit was zijn reactie:

Het oogt bij jou niet nep daar het dual plane wordt gezet. Gezien jouw postuur zou ik persoonlijk 450 adviseren maar dan haal je de grote van de foto niet, want je bent idd wel wat plat. Dat meisje op de foto is misschien wel wat groter dan jij! Dus die borsten op jouw lichaam oogt misschien groter.

Dus nu denk ik voor de 450 te gaan maar aan andere kant denk ik grrrrrrrr kwam ik er maar uit hahaha

Ik heb nog eventjes om er goed over na te denken ik laat et een paar dagen even bezinken hopen dat ik et licht zie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah echt heel erg lastig. Ik krijg zelf 450cc bij Nio en vind het allemaal ook erg spannend.

Zo lastig dat je van te voren niet kan zien hoe het wordt.

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je als ik vragen mag? En wat voor soort prothese ga je nemen?

En ga je naar SLAZ of parkkliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mezelf gisteren even gemeten en gewogen omdat ik niet tot op de cm precies wist hoekang ik nou ben haha

Maar ik ben dus 1,66 en weeg 48kg

Vorige maand me amandelen verwijderd ben tien wat afgevallen normaal weeg ik 50kg

Ik word in et slag geholpen.

Wat zijn jou afmetingen en ga je ook naar et slag? En wanneer staat jou datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dan ben je wel net wat kleiner dan ik ben maar qua lengte gewicht verhouding wel een beetje hetzelfde.

Ik ben 1.75 en weeg nu 58/59kg.

ja ga ook naar slaz, wordt alleen pas 5/12 geholpen. Kan zelf helaas niet eerder, maar moet zeggen dat de tijd wel snel gaat.

Ben er nu al wel super veel mee bezig, alvast wat spulletjes inslaan.

En lekker veel hier op het forum lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Oeps ik ga met 70/75 ( 71 omvang) B met 700 cc dual plane ultra high eurosiliconen bij nio in SLAZ naar n F denkt hij

Ben 1,67 53 kilo.. Nooit dikker geweest ook nog geen kindje dus me huid is nog strak! Ben nu wel heeel benieuwd hoe t word!

Passessie was super vinden jullie dat dat n beetje overeen komt met wat je nu heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Op Wednesday, October 21, 2015 om 12:45 zei bboobbie:

BrownieG

Kan ik jou foto's bekijken ik zag je voorbij komen in een gesprekje ik wil graag foto's bekijken van meiden die ook 500 cc hebben ik ben nog in twijfel HELP 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.