Ga naar inhoud

1 of 3 jaar nazorg?


Molly81

Aanbevolen berichten

Hello ladies,

Zo nadat ik eindelijk een keuze heb gemaakt voor de chirurg en aantal cc's twijfel ik over het volgende;

Ik kan kiezen tussen nazorg van een jaar of van drie jaar, prijsverschil is 325.

Mocht er in die tijd wat gebeuren dan wordt de gehele nieuwe operatie vergoed, alleen vroeg ik me af hoe groot de kans is dat er na 1 jaar nog iets mis gaat. Evt kapsel ontstaat meestal al eerder toch?

Iemand hier met t zelfde dilemma of advies toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das ook weer zo, het zal je maar net gebeuren dat er net na een jaar iets gebeurt.

Ik krijg anatomische stel die gaan draaien. Hoewel ik 325 euro nogal n verschil vind, maar goed op zo'n groot bedrag gaat t ook wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das ook weer zo, het zal je maar net gebeuren dat er net na een jaar iets gebeurt.

Ik krijg anatomische stel die gaan draaien. Hoewel ik 325 euro nogal n verschil vind, maar goed op zo'n groot bedrag gaat t ook wel weer.

325 delen over 3 jaar valt mee toch? Als je opnieuw geholpen moet worden kost het je meer geld :-)

Sabri wat bedoel jij met bijkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 3 jaar!!

Die paar euro meer,, vond het wel fijn omdat gelijk te doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd vind ik dit maar een bizar iets, ik vind gewoon dat er gerantie op moet zitten,mocht er iets gebeuren, na hoeveel jaar dan ook,ja ik snap dat je na 10 jaar geen garantie meer kan hebben,maar ervoor ????

Je betaald al zat en mag je ook nog eens....omdat t om je eigen gezondheid gaat... ff paar honderd euro extra dokken.tsss.Schandalig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit zowiezo allemaal verwarrend, wat zit er nu precies in de garantie?

Want als de prothese scheurt moet deze eerst eruit dan worden de implantaten gestuurd nr de fabrikant en dan worden ze pas vergoed. Maar jij moet de nieuwe wel eerst zelf betalen heb ik hier al gelezen.

Of is die 3 jaar garantie vr kapselcontractie?

Kan er niet aan uit, mijn pc heeft niks gezegd over bij betalen vr garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor 1 jaar.

Ik vond het bedrag ook een groot verschil.

Met die garanties dekken ze zich zelf zo in, dat veel niet onder de garantie valt em je alsnog zelf kunt betalen.de garantie is in elk geval niet op toepassing op de prothese, want daar zit tenminste bij mentor al levenslange garantie op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor 1 jaar gekozen. Ik vond het qua centjes best een groot verschil. Ook zei de mevrouw daar dat er het vaakst voor 1 jaar gekozen wordt. En je hebt al levenslange garantie op je implantaten. En wat finalyboobies zegt: ze dekken zichzelf toch wel in..

Al met al, ik heb ook wel even getwijfeld hoor. Maar sta nog steeds achter mijn keuze voor 1 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij zo uitgelegd dat 3jr nazorg idd inhoud dat als er wat aan de hand is je nazorg krijgt. Je kan ook kiezen voor 1 jr nazorg en er per jaar dat je nog nazorg wil dit bijkopen voor 60 euro. Zo is het mij uitgelegd en anders moet je even de kliniek bellen, Tanne kan het prima uitleggen.

garantie moet je echt even goed nakijken... Mentor geeft garantie op de prothese als die niet door toedoen van een externe factor scheurt. geen garantie op kapselvorming. (als ik het goed heb ..maar volgens mij klopt het zo wat ik zeg) Leg de vragen anders even bij Tanne voor.

groetjes Sabry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.