Ga naar inhoud

Eliste : 23 oktober 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Dinsdag 29 september ben ik bij dr Koeijers geweest en ben er wel over uit dat ik mijn borstvergroting door hem wil laten uitvoeren, maar nu was hij wel erg stellig over het aantal cc wat erin zou moeten.

Ik kon niet minder dan 250 cc laten doen, dat zou anders niet mooi worden.

Ik wil eigenlijk van een kleine B naar een kleine C, één cup groter dus.

Ben zelf klein, 1.60 en weeg 51 kg.

Nu neemt hij 250 cc, 290 en 320(!) mee naar de operatiekamer en kijkt daar wat het beste past.

Eigenlijk wil ik gewoon niet meer dan 250 cc, maar misschien moet ik op zijn jarenlange ervaring afgaan?

Zijn er mensen die vergelijkbare borstvergrotingen hebben gehad en die mij raad kunnen geven?

Ojha, ik heb gekozen voor anatomische, dual plane.

Lieve groet,

Eliste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eliste,

Ik ben ook bij Koeijers op consult geweest en hij zei tegen mij ook dat ik minimaal 400cc moest laten plaatsen om het mooi te laten worden...

Ik vond dat nogal een vreemd verhaal eigenlijk. Hij beweerde dat ik minimaal een cup D moest laten maken. Ik wilde graag een C cup, maar dat ging volgens hem niet :9:

Zelf wilde ik helemaal geen flinke D cup en mijn voorkeur ging daarnaast ook uit naar ronde implantaten, waarvan hij ook beweerde dat het niet mooi zou worden.

Als ik jou was, en je hebt geen goed gevoel over het aantal cc, zou ik nog eens bij een andere pc een consult aanvragen.

Gaat je eigen voorkeur uit naar anatomische implantaten? Of heeft Koeijers je dat geadviseerd?

Het is sowieso wel goed om je goed te orienteren.

Ik ga 19 oktober geopereerd worden door Frans Straten. Waar mijn wensen wel mogelijk gemaakt kunnen worden ;)

Hele prettige man!

Succes met het maken van je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eliste, ik ben 13 dagen geleden geopereerd door dr. Koeijers. Ik had ongelijke borsten, droeg bh maat 75b, en wilde ze gelijk hebben en iets groter (maximaal 75d). Dr. Koeijers raadde minimaal 350 cc aan omdat je volgens hem een bepaald minimum en maximum hebt aan ruimte in je borst. Dit verschilt per persoon/lichaam. Ik ben toen nog 3!!! keer teruggegaan om mijn twijfels uit te spreken omdat ik bang was dat het te groot zou worden. Hij nam alle tijd voor me, had heel veel geduld en gaf antwoord op al mijn vragen. Uiteindelijk heb ik het losgelaten en hem vertrouwd. Hij had 3 maten (eigenlijk 6 ivm ongelijkheid borsten) mee naar de operatie. Het is uiteindelijk links 350 (de kleinste) en rechts 430 geworden, anatomisch, dual plane.

Iedereen vind ze erg goed bij mijn lichaam passen en zeker niet te groot. Ik vind ze zelf in kleding perfect bij mijn lichaam passen, daar heeft dr. Koeijers dus echt wel kijk op. Zonder kleding vind ik ze te groot, maar ze zitten natuurlijk nog vol vocht en moeten nog zakken en soepeler worden. Ik denk wel dat ik over een paar maanden helemaal gelukkig ben. Maar ik geloof dus echt niet in de uitspraak van iedereen dat je t beste voor de grootste kan gaan omdat de meeste vrouwen groter willen. Ik val blijkbaar niet onder die meeste vrouwen, want ik vind kleinere borsten vaak ook erg mooi en denk nu absoluut niet had ik maar groter gedaan.

Ik begrijp je dus erg goed. Ik zou als ik jou was voor het minimum wat dr. Koeijers aanraad gaan, of naar een andere pc gaan als je echt kleiner wilt.

Hoop dat je wat aan m'n verhaal hebt, als je vragen hebt hoor ik het wel:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief bericht van je chantallisanne!

En ook L1710 bedankt voor je bericht!

Heb ik echt heel veel aan...ik ga gewoon nog een keer met hem praten en zeggen dat ik echt niet meer dan 250 cc wil.

Uiteindelijk zijn het mijn borsten en ik moet er blij mee zijn toxh?

Ben wel nieuwsgierig hoe het geworden is bij jou Chantal?

Heb je ergens foto's staan?

Hoe groot ben je trouwens?

Groetjes,

Eliste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sameboobs

Ik ben 1.70 lang. Ik heb geen foto's staan omdat ik pas net geopereerd ben. Ik denk dat ik ze er over 2 maanden op zet, als ze wat meer veranderd zijn. Maar ik wil jou best een foto laten zien hoor, weet niet hoe dat werkt. Kan dat privé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier ff mee. Overweeg ook een consult bij dr. Koeijers. Ik wil graag anatomische borsten cup D. Ik moet sowieso wachten tot mijn vakantiegeld in mei. Dus tijd zat om rond te kijken en te oriënteren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Eliste,

Ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

Ik ben 25 sept 15 door Koeijers geopereerd en ik heb 350-380 anatomisch dual plane.

De eerste dagen na de operatie vond ik ze veel te groot, maar nu ben ik er ontzettend blij mee! Ze passen perfect bij mijn lichaam. Ik ben 1.70, 58 kilo en had een kleine B

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey myrpa!

Leuk dat je reageert :-)

Ik ben ondertussen 5 dagen po, dus de ergste pijn is achter de rug en ik begin een beetje te wennen aan mijn nieuwe voorgevel haha

Ik vond(vind) ze ook nog mega groot, ze zijn nog erg gezwollen en zitten vrij hoog, dus echt mooi zijn ze nog niet. Van voren zie je het niet zo, maar als je van de zijkant kijkt, staan ze nog erg bol. Ze moeten echt nog zakken in hun pocket.

Hopelijk gaat dat wel gebeuren...ben er best wel beetje onzeker over, je ziet de mooiste borsten voorbij komen, die gelijk al na de operatie al op hun plek zitten.

Hoe is dat bij jou na 4 weken?

Groetjes,

Eliste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eliste,

ik herken je zorgen! ik kon zelfs mijn drinken erop laten staan..

Van de voorkant vond ik ze gelijk mooi, maar te hoog en van de zijkant veel te bol..

Voor mijn gevoel hingen ze aan mijn sleutelbeen. Nu zijn ze prachtig, van de zijkant ook echt veel mooier..

In de rechter is iets meer gegaan, die zit nog iets hoger, daar ben ik tussendoor voor terug geweest (super service)

ik hoefde me geen zorgen te maken en kon dmv massage zorgen dat ie wat sneller zou zakken.

Ik kan je prive wel wat foto's sturen, maar weet niet hoe het werkt :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag je berichtje Elista, ik kan alleen nog geen pb sturen omdat ik nog niet genoeg berichten heb gepost

(ik zit pas sinds vandaag op het forum) Ik kan jouw pb wel lezen dus als je even je nummer stuurt is dat idd makkelijker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

ik herken je onzekerheid.

ik had ook zoiets van ik wil maar tot de 400 gaan.

nu had ik ongelijke borsten dus moesten 2 verschillende maten gebruikt worden.

de pc gaf aan dat hij zou kijken wat het mooist was.

en uiteindelijk heb ik 450/500 gekregen.

ik dacht eerst ook omg.. maar nu ben ik er super blij mee.

het is maar een nummertje.

groetjes en een fijn herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.