Ga naar inhoud

Consult Nio SLAZ 400 of 500 cc? Dual plane?


Aanbevolen berichten

Hi lieve allemaal :D ,

Ik heb gisterochtend telefonisch contact gehad met Nio en mocht diezelfde avond al meteen op consult komen!

Wat een super aardige man is het, hij neemt echt de tijd voor je. Vond het een prettig consult. Nu adviseerde hij mij het volgende:

Een lift vond hij helemaal niet nodig. Hij legde mij uit dat hij ook met alleen protheses de borst kon liften als ware en hij ook zonder de lift mijn borsten meer symmetrisch weer zou kunnen maken. (helemaal precies gelijk zullen ze niet worden) Maar als het grootste verschil al weg is ben ik ook blij.

Hij rade mij ronde high profile prothese aan van 400 of 500cc. Zelf gaf hij de voorkeur aan 500cc omdat hoe groter de prothese des te minder het verschil in mijn borsten zichtbaar zou zijn. Hij wilt ze dual plane plaatsen.

Nu twijfel ik zelf heel erg over het aantal cc. Ik zit nu dus tussen een B en C cup in en wil naar een DD. Wat denken jullie is dan die 500cc niet te veel? Op welke cupmaat zou ik dan ongeveer uitkomen?

Ik vroeg Nio ook waarom hij ze dual plane wilt plaatsen, hij vertelde mij dat dit op langer termijn mooier is en de prothese beter op zijn plek zou blijven. Ik gaf aan dat ik liever voor de borstspier wou omdat ik persoonlijk dacht mooier te vinden vanwege het volume aan de bovenkant en bij dual plane duurt het herstel toch ook velen malen langer? Ook gaf ik aan dan bang te zijn voor een double bobble effect. Maar hij verzekerde mij ervan dat dat zeker niet ging gebeuren en hij mij niet met double bobble naar huis zou laten gaan. Maar dit kan toch ook pas later ontstaan? Bij voor de borstspier vond hij de prothese te zwaar en was hij bang dat ze weer zouden gaan hangen naar een jaar.

Misschien heb ik het verkeerd maar ik heb altijd het idee dat bij voor de borstpier er meer volume is aan de bovenkant van de borst en bij dual plane minder omdat de spier de prothese meer in een druppelvorm drukt. Klopt het ook dat de borsten vaak verder uit elkaar staan? :blush:

Ik hoor heel graag jullie mening/ervaringen!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, ik heb zo'n beetje dezelfde situatie. Dacht ook dat het voor de spier zou worden maar ben wel om door Nio z'n verhaal. Ik was ook bang voor double bubble. Hij verzekerde mij dat ik hier op lange termijn meer tevreden mee zou zijn en ik geloof hem. Hij is echt een kundige en eerlijke PC. Heb zo veel moois van hem gezien. Ook vertrouw ik er op als het dan toch zou gebeuren hij me er niet mee laat rond lopen. Dit heeft hij ook gezegd. Van alle 3 de consulten stak hij er met kop en schouders boven uit. Hij was ook de enige die me heeft opgemeten. Misschien krijg je iets meer bolling als je voor 100% gevuld gaat maar dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè, ik heb zo'n beetje dezelfde situatie. Dacht ook dat het voor de spier zou worden maar ben wel om door Nio z'n verhaal. Ik was ook bang voor double bubble. Hij verzekerde mij dat ik hier op lange termijn meer tevreden mee zou zijn en ik geloof hem. Hij is echt een kundige en eerlijke PC. Heb zo veel moois van hem gezien. Ook vertrouw ik er op als het dan toch zou gebeuren hij me er niet mee laat rond lopen. Dit heeft hij ook gezegd. Van alle 3 de consulten stak hij er met kop en schouders boven uit. Hij was ook de enige die me heeft opgemeten. Misschien krijg je iets meer bolling als je voor 100% gevuld gaat maar dat weet ik niet zeker.

Hi, ja dat is ook zeker zo! Ik vond het consult met hem ook prettig voorallll vergeleken met mn eerdere consulten haha. Hoeveel cc heb jij gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf de 500 en de 600 gepast. 600 leek erg groot, maar als ik nu naar de foto's kijk vind ik het wel meevallen (zelfs op foto's went het snel). Ik heb mijn operatiedatum al vast gezet, omdat ik graag vlak voor de kerstvakantie wilde. Toch ga ik over 3 weekjes nog even een keer passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook ligt aan de mate Hoe je borst hangt.

Want ik neem aan dat als je protese gebruikt ook om te liften dat je beter af bent om dual plane te doen.

Ander gaat de de boel nog meer hangen Door de protese.

Grotere kans bij boven de 400 cc

Als je vaak gewoom een dikke huid hebt en haast geen hang dan is de voorkeur voor de spier.

Ik heb ze dual plane en ik moet mijn 700 cc altijd met een stevige bh gaan ondersteunen.

Doe ik dat niet kan het met de jaren niet mooier op worden.

Moet je voorstellen als je dat dan voor de spier hebt zitten.

Je borsten staan beetje uitelkaar Door de dual plane.

Hoeft niet altijd alleen als je eigen borsten al wat uitelkaar staat.

Maarja ik heb liever dat dan dat mijn borsten na 1 jaar half 6 hangen.

Is ook niet mooi

En met een push bh krijg ik me borsten wel mooi bijelkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne man hè... Ik heb gekozen voor 600cc. Kon en mocht ook groter maar dat word een beetje te veel, denk ik. Misschien ga ik nog een x passen. Heb je al een datum?

Ja echt super vriendelijk! Ik heb mijn operatie al geplant staan op vrijdag as, vandaar dat ik nu echt begin te stressen... Heb al doorgegeven dat ik toch liever voor de 400cc ga omdat ik bag ben dat ik 500cc echt te groot vind. Nu hoop ik zo dat het verschil hiermee ook goed te corrigeren is. Iets verschil vind ik niet erg... als het maar meer gelijk wordt als nu dat vind ik echt het belangrijkste. Zo ontzettend spannend! Heb jij al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf de 500 en de 600 gepast. 600 leek erg groot, maar als ik nu naar de foto's kijk vind ik het wel meevallen (zelfs op foto's went het snel). Ik heb mijn operatiedatum al vast gezet, omdat ik graag vlak voor de kerstvakantie wilde. Toch ga ik over 3 weekjes nog even een keer passen

Ja het blijft heel lastig. Ging ook aan mezelf vragen wat ik meer teleurstellend zou vinden, iets groter of iets kleiner dan gedacht. Ik denk dat ik ze dan liever wat kleiner heb als voor mijn gevoel te groot. Is natuurlijk allemaal heel persoonlijk. Ik heb mijn operatie ook op hele korte termijn, omdat het niet anders uitkwam met mijn werk en nio's agenda. Hoopte dat ik dan ook minder de tijd had om te gaan stressen. Maar begin nu juist te stressen omdat het al dichtbij is en ik toch nog onzeker ben over de gekozen protheses..... Word nu echt gek ook van mezelf en het getwijfel/gestress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook ligt aan de mate Hoe je borst hangt.

Want ik neem aan dat als je protese gebruikt ook om te liften dat je beter af bent om dual plane te doen.

Ander gaat de de boel nog meer hangen Door de protese.

Grotere kans bij boven de 400 cc

Als je vaak gewoom een dikke huid hebt en haast geen hang dan is de voorkeur voor de spier.

Ik heb ze dual plane en ik moet mijn 700 cc altijd met een stevige bh gaan ondersteunen.

Doe ik dat niet kan het met de jaren niet mooier op worden.

Moet je voorstellen als je dat dan voor de spier hebt zitten.

Je borsten staan beetje uitelkaar Door de dual plane.

Hoeft niet altijd alleen als je eigen borsten al wat uitelkaar staat.

Maarja ik heb liever dat dan dat mijn borsten na 1 jaar half 6 hangen.

Is ook niet mooi

En met een push bh krijg ik me borsten wel mooi bijelkaar.

Ja, ik denk ook dat dual plane voor mij inderdaad de beste keuze is. Klopt heb je gelijk in, denk ook dat mijn huid eerder rekt als ik zie wat nu het gewichtsverlies al met mijn borsten heeft gedaan. Mijn borsten staan nu ook niet heel erg uit elkaar, dus ga er gewoon vanuit dat het met dual plane ook mooi word. Hoe lang duurde bij jou het herstel? :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt super vriendelijk! Ik heb mijn operatie al geplant staan op vrijdag as, vandaar dat ik nu echt begin te stressen... Heb al doorgegeven dat ik toch liever voor de 400cc ga omdat ik bag ben dat ik 500cc echt te groot vind. Nu hoop ik zo dat het verschil hiermee ook goed te corrigeren is. Iets verschil vind ik niet erg... als het maar meer gelijk wordt als nu dat vind ik echt het belangrijkste. Zo ontzettend spannend! Heb jij al een datum?

Dat snap ik ja! Jij mag al bijna. Ik mag 29 oktober.Bij mij gieren de zenuwen ook door mn lijf.. Kan nergens anders meer aan denken. Heb op dit moment een echte tiet obsessie hahaha.

Ben je er al uit hoeveel cc je wil? Ik twijfel ook nog steeds. Gekozen voor 600cc maar kon en mocht ook meer. Mijn borsten zijn ook niet helemaal gelijk maar dat stoort me niet zo erg. Het lege en het hangende stoort me wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.