Ga naar inhoud

255 cc of 300cc


neen94

Aanbevolen berichten

Spannend hoor allemaal,

Ik zou graag je foto's willen zien om beetje een idee te krijgen hoe het eruit ziet met zoveel cc

Moeilijk in te schatten als je zo'n pas bh aanhebt ;-)

Heb je als vriend toegevoegd.

:-)

Neem aan dat dat tegen mij was!

Heb je toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maruu,

ik ben zelf ook tussen deze maten aan het twijfelen, ik heb schrik dat de pasmaten toch wel eens heel anders kunnen uitdraaien dan gehoopt. Mag ik je ook een vriendschapsverzoek sturen? Ik ben echt benieuwd naar foto's van 250cc+. Bovendien heb ik ongeveer hetzelfde "profiel" als jou qua gewicht en grootte, dus nu ben ik dubbel benieuwd :lol:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens met u pc overleggen die weet normaal wel hoeveel cc je moet nemen voor een c cup te moeten hebben

Die praat niet in cupmaten omdat dat zo kan verschillen per merk. Ik had wel plaatjes meegenomen met wat ik mooi vond, toen zei hij dat hij dan dacht aan 300 cc. Maar dat leek in de passessie zo groot. Maar nu thuis met rijstzakjes weer niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.67 en 50 kg en met 310 cc uitgekomen op 70C / 65D. Vind 300 cc dan echt niet veel gezien mijn geheel platte voorsituatie.

Weet niet hoe dat komt, maar nepperds ogen ook nog eens kleiner dan echte borsten. Die van mij lijken op een B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben 167 en weeg 56 kilo heb 400cc duelplane hp profiel (projectie van 5,1) en ik kom op 75 d uit had voor heen aa cup zie mijn fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eliste,

Ik ben 1.59 en weeg rond de 49/50 kg en heb nu 70AA. Wat is jouw maat?

Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste consult. Ik vind het super spannend! Ik verwacht dat er wel 300cc nodig is om een mooie C (wat ik graag wil) te kunnen krijgen. Ben heel benieuwd!!

Dat zou ik ook graag willen ja!

Ik heb volgende week mijn consult.

Zelf ben ik 1.64 en rond de 52 kilo. (net even opgemeten en gewogen;) )

Ik heb nu echt bijna niks ... :( dus een AA'tje en wil supergraag naar een volle B (of nog het liefste) een mooie C.

Ben benieuwd hoeveel CC mij aangeraden wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bunnylin, ik heb inmiddels mijn derde consult achter de rug (bij twee verschillende PC's) :) en ik ben er uit.

Het wordt 340cc. Ik krijg Monobloc Hydrogel protheses. Ik moet 70D meenemen van sportbh. Ben benieuwd wat uiteindelijk mijn cupmaat gaat worden :) Op de site van de Bergmankliniek kun je een 3D foto van jezelf laten maken, dan krijg je een beetje een idee van hoe je er uit komt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm rond 300cc zat ik ook aan te denken. Zal het sowieso wel zien en voelen bij het passen.

Van soorten of merken die het beste bij mij lichaam passen weet ik nog niet veel af maar dat krijg ik ook wel te horen bij de duidelijke uitleg.

(lijkt me :P)

Ik hoop gewoon dat het zo natuurlijk mogelijk eruit gaat zien. :)

En bedankt voor de tip @motormuisje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

Vorige week ben ik op consult geweest en dacht dat ik 255 cc zou willen anatomisch achter de spier... nu ben ik bang dat het te klein word. Ik heb zelf een volle A/kleine B en wil graag een volle C. Met 300 cc denk ik dat ik het weer te groot vind. Iemand ervaring of advies? Ik kon alleen tussen 255 of 300 cc kiezen.. Ik ben erg slank bij mijn borsten dus denk ik dat het al gauw groot oogt..

Hi Neen94, ben benieuwd waar je voor hebt gekozen. Ik heb voor 26 januari operatie gepland. Zit nu op a en mij is 250 cc geadviseerd, dual plane. Ik hoor het graag van je. groetjes Patrcia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi allen, ik snap het forum nog niet helemaal. Ben zelf 6 dgn geleden geopereerd. 280 Cc dual plane geplaatst. Had een kleine 70c, maar na drie zwangerschappen was dat wel vrij leeg. Nu denk ik uit te komen op een 70E, maar oogt als een C. Ik heb een smalle omvang en ben lang 1.78m en weeg 58 kg. Iemand die ongeveer hetzelfde heeft?

 

groetjes, Jelles

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.