Ga naar inhoud

255 cc of 300cc


neen94

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week ben ik op consult geweest en dacht dat ik 255 cc zou willen anatomisch achter de spier... nu ben ik bang dat het te klein word. Ik heb zelf een volle A/kleine B en wil graag een volle C. Met 300 cc denk ik dat ik het weer te groot vind. Iemand ervaring of advies? Ik kon alleen tussen 255 of 300 cc kiezen.. Ik ben erg slank bij mijn borsten dus denk ik dat het al gauw groot oogt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu, Ik heb hetzelfde probleem, nog niet genoeg gepost. Maar zou wel graag foto's willen zien. Ik ben zelf 1.70 en ongeveer 55 kg met cup 75AA/A. Ik twijfel tussen 315 low profile (4,1) en 330 medium profile (5,1). Ik zou graag een volle B/C willen. Ik heb je uitgenodigd als vriend, hopelijk accepteer je me :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb je uitgenodigd als vriend. Ik kan je nog geen berichtje sturen omdat ik nog niet genoeg posts heb! Ikzelf ben 1.73/62 kg dus als ik 255cc neem zal het zeker geen volle C worden ben ik bang. Dus hoop dat 300 cc een volle C zal zijn..

Hoi Maruu, Ik heb hetzelfde probleem, nog niet genoeg gepost. Maar zou wel graag foto's willen zien. Ik ben zelf 1.70 en ongeveer 55 kg met cup 75AA/A. Ik twijfel tussen 315 low profile (4,1) en 330 medium profile (5,1). Ik zou graag een volle B/C willen. Ik heb je uitgenodigd als vriend, hopelijk accepteer je me :-)

Ik heb jullie beiden toegevoegd!

Triple, ik heb gereageerd op je reactie met een foto. Dat is de precieze implantaat die ik heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met exact hetzelfde dilemma! Ben 168, 57kg en ging in eerste instantie voor de 250cc. Maar twijfel nu of ik niet gewoon voor 300 moet gaan. Heb thuis met rijstzakjes gepast en toen vond ik 300 best ok. In de passessie werd het echt super puntig en dacht ik no way. Mocht er iemand zijn die dit leest die ongeveer gelijke lengte en gewicht is en 300 of 250 heeft, dan ben ik erg benieuwd!

Je hoort idd vaak dat mensen groter willen, dus misschien dat ik toch voor de 300 ga. Heb nu 70a en wil op een c cup uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst 70AA en toen heb ik McGhan, anatomisch, 245cc, achter de spier gekregen en ben daarmee naar een 70C gegaan. Echt heel mooi altijd super tevreden geweest! Nu heb ik een prothesewissel gehad en heb ik Mentor, anatomisch, high profile, 330cc, achter de spier gekregen. Dat is dus 85cc meer en geloof me je merkt er echt niet heel veel van. Ze zijn nu net iets voller, ik merk het vooral aan de ruimte tussen mijn borsten wat smaller is geworden. Je denkt al snel "als het maar niet te groot word" maar het valt reuze mee hoor! Een verschil van 45cc is eigenlijk niets, zou dan ook gewoon voor de 300cc gaan.

Groetjes, Supernova!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 325CC en ben van 70AA naar een 70D gegaan.

Ik ben 1.65 / 50kg. Ik heb foto's in mijn profiel staan, dus als je eens wilt kijken mag dat.

Stuur me dan wel even een privé berichtje. :)

Jij bent pas geopereerd, hoe kan je nu al uw definitieve bh maat weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde probleem, twijfel ook over het aantal cc's, ben zelf niet zo groot (1.60 en 51 kg)

Zouden jullie mij kunnen uitnodigen als vrienden? Ben super benieuwd naar hoe het zou staan als ik 250 cc dual plane, anatomisch zou nemen.

Ben zelf net lid en heb vandaag mijn eerste post geschreven, dus best spannend allemaal! :-)

Eliste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een kleine B...wil graag gewoon een iets vollere cup, dus kleine C is voldoende. Denk dat jij vanaf AA naar volle C inderdaad dan met 300 cc goed zal zitten.

Zou zo graag iemand van onze lengte willen spreken die het al gedaan heeft met ongeveer zelfde cc's en anatomisch :-)

Bij welke dokter ga je op consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent pas geopereerd, hoe kan je nu al uw definitieve bh maat weten?

Is nog niet definitief!

Maar ik pas op het moment een 70E beha (Gewoon voor de lol een keer gepast)

Ben op controle geweest en alles zag er goed uit, weinig vocht etc.

Ik vroeg of ik nu al kan weten wat mijn cupmaat zal zijn, en mijn pc zei dat het max een cupmaat zou schelen, dus een D. :)

Dit kan natuurlijk nog altijd veranderen haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nog niet definitief!

Maar ik pas op het moment een 70E beha (Gewoon voor de lol een keer gepast)

Ben op controle geweest en alles zag er goed uit, weinig vocht etc.

Ik vroeg of ik nu al kan weten wat mijn cupmaat zal zijn, en mijn pc zei dat het max een cupmaat zou schelen, dus een D. :)

Dit kan natuurlijk nog altijd veranderen haha ;)

Aah ok want borsten zitten toch nog te hoog en zijn toch hard, vallen toch nog niet in een bh om het zo te zeggen :P

Maar vind het ook spannend ze, zou mijn cupmaat nu ook al willen weten, maar ja geduld zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ok want borsten zitten toch nog te hoog en zijn toch hard, vallen toch nog niet in een bh om het zo te zeggen :P

Maar vind het ook spannend ze, zou mijn cupmaat nu ook al willen weten, maar ja geduld zeker :)

Wie weet wordt het bij jou dan een F als ze gaan zakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ok want borsten zitten toch nog te hoog en zijn toch hard, vallen toch nog niet in een bh om het zo te zeggen :P

Maar vind het ook spannend ze, zou mijn cupmaat nu ook al willen weten, maar ja geduld zeker :)

Dat klopt, daarom dat ik er ook een cupmaat verschil in reken.

Ik zal met een C ook meer dan blij zijn hoor! Ik zag vandaag de foto's van voorheen, die ze in het ziekenhuis gemaakt hebben en ik was echt PLAT PLAT. hahaha

We zullen zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu,

Hoe is het nu na een week? Ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet?

Heb je nog veel pijn?

Groetjes, TripleA

Hai !

Ik zal straks even wat foto's maken :)

Ben vandaag langs geweest bij mijn pc, en die vond het er allemaal prima uit zien. Moet helaas nog wel 1 week langer het drukverband aanhouden. Ik had eigenlijk gehoopt vandaag een sportbeha te gaan mogen dragen maar helaas. Mn borsten zitten namelijk nog iets te hoog, en moeten nog wat zakken.

De littekens zien er prima uit, zijn dichtgegroeid. Dus dat was allemaal goed.

Qua pijn valt het enorm mee, ik kan nog niet alles doen maar ik probeer wel zoveel mogelijk zelf te doen. Alleen het zware tillen en mn handen boven mn hoofd hou ik nog even achterwege. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.