Ga naar inhoud

AA1986 : 21 december 2015: Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey,

Zoals mijn titel zegt ben ik 21 december aan de beurt voor mijn borstvergroting. Omdat ik nu helemaal niks heb, gaat mijn pc ze achter de borstspier plaatsen.

Ook al heb ik 'borsten' gepast tijdens mijn consult, toch vind ik het eng omdat je nooit echt weet wat het eindresultaat gaat zijn. Pc zei dat ik zou uitkomen op een B cup met 290cc.

De meeste foto's die ik tegenkom op dit forum zijn van borsten met minimum 300cc vandaar dat ik een beetje 'ongerust' ben over mijn aantal cc's. Maar de pc zei dat hij er echt niet meer in kon steken. Ik ben heel fijn gebouwd: 1m65 en een 53 kg dus 2 cups groter zal al een groot verschil zijn voor mij. En groot moeten ze inderdaad niet zijn voor mij, ik wil gewoon een mooie decolleté en een triangel bikini kunnen dragen :-)

Achter de borstspier is pijnlijker en ik heb 3 weken verlof. Is dit voldoende denken jullie? Ik werk als vertegenwoordiger dus ik moet wel wat afstanden afleggen en veel in de auto zitten...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb achter de spier en eerlijk gezegd geen pijn gehad!!

Goede pijnmedicatie gehad en volledige rust genomen. Moet er wel bij zeggen dat ik gelukkig 6 weken vrij had. Heb alleen last gehad de eerste paar dagen met opstaan en liggen. Daarna kleine pijntjes zoals; jeuk, steken aan mijn zij en oksel, soort onzichtbare blauwe plekken aan de zijkant van mijn borsten. Lastigste was de spierpijn als je weer meer mag doen..je voelt dit wel maar is te overzien. Autorijden heb ik na 3 weken geprobeerd maar voelde niet goed en had nog pijntjes daarvan. Ben pas na 6 weken weer gaan rijden en dat ging soepel. Maar ja, iedereen hersteld anders!!

Goed alles navragen aan je PC wat wel/niet mag.

Succes straks en fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites