Ga naar inhoud

AA1986 : 21 december 2015: Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey,

Zoals mijn titel zegt ben ik 21 december aan de beurt voor mijn borstvergroting. Omdat ik nu helemaal niks heb, gaat mijn pc ze achter de borstspier plaatsen.

Ook al heb ik 'borsten' gepast tijdens mijn consult, toch vind ik het eng omdat je nooit echt weet wat het eindresultaat gaat zijn. Pc zei dat ik zou uitkomen op een B cup met 290cc.

De meeste foto's die ik tegenkom op dit forum zijn van borsten met minimum 300cc vandaar dat ik een beetje 'ongerust' ben over mijn aantal cc's. Maar de pc zei dat hij er echt niet meer in kon steken. Ik ben heel fijn gebouwd: 1m65 en een 53 kg dus 2 cups groter zal al een groot verschil zijn voor mij. En groot moeten ze inderdaad niet zijn voor mij, ik wil gewoon een mooie decolleté en een triangel bikini kunnen dragen :-)

Achter de borstspier is pijnlijker en ik heb 3 weken verlof. Is dit voldoende denken jullie? Ik werk als vertegenwoordiger dus ik moet wel wat afstanden afleggen en veel in de auto zitten...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb achter de spier en eerlijk gezegd geen pijn gehad!!

Goede pijnmedicatie gehad en volledige rust genomen. Moet er wel bij zeggen dat ik gelukkig 6 weken vrij had. Heb alleen last gehad de eerste paar dagen met opstaan en liggen. Daarna kleine pijntjes zoals; jeuk, steken aan mijn zij en oksel, soort onzichtbare blauwe plekken aan de zijkant van mijn borsten. Lastigste was de spierpijn als je weer meer mag doen..je voelt dit wel maar is te overzien. Autorijden heb ik na 3 weken geprobeerd maar voelde niet goed en had nog pijntjes daarvan. Ben pas na 6 weken weer gaan rijden en dat ging soepel. Maar ja, iedereen hersteld anders!!

Goed alles navragen aan je PC wat wel/niet mag.

Succes straks en fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, BrownieG ! Dit stelt me toch al wat meer op mijn gemak. Ik ga het van mij proberen afzetten en gewoon aftellen tot het zover is. Zoals je zegt: iedereen herstelt anders en uiteindelijk ook al zou ik pijn hebben: het zijn dan maar een paar dagen en daarna kan ik genieten van mijn mooie nieuwe borsten :-)

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook achter de borstspier; erg veel pijn; vooral eerste week; zit na 3 weken PO nog op pijnstilling maar reed na 1 week al zelf in auto (deur open en dicht doen moet je wel voorzichtig doen, dat was het pijnlijkste); dat kan alleen met een automaat!

Schakelen kan pas na 6 weken zei PC. Ik ben zelf na 2 ½ week weer begonnen met werken (administratief). Wel nog moe en duizelig van de narcose. Al met al is het niet niets maar wel voor een goed en mooi doel!! Veel succes!!

De meeste borsten die je hier ziet zijn duidelijk groter dan een B-cup. Ik ben ook jouw lengte en gewicht, je kunt bij mij kijken, ik had 350 en 375, dat is een grote C-cup kleine D-cup. Dus met 300 moet je wel op een volle B-cup minimaal uitkomen lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ongeveer dezelfde lengte en gewicht als jou (1.67 50 kg). Met als uitgangspunt 2 doperwtjes, ben ik met 310 cc uitgekomen op 70 C / 65 D.

Op het oog is het echter een B ! Ze lijken echt niet groot. Met 290 cc zul je denk ik minimaal uitkomen op een grote B kleine C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor jullie reacties !

Hoe langer je moet wachten en hoe meer je leest, hoe meer vragen je jezelf begint te stellen. Je begint ook meer na te denken en daar maak je jezelf soms letterlijk gek van! :o) haha

Ondertussen probeer ik niet meer na te denken en gewoon af te tellen tot het zo ver is.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allen,

Hierbij mijn operatieverslag. Ik moest mij melden om 12u, maar de pc had wat vertragingdus pas binnen tegen 12u30. Na maanden aftellen, had ik totaal geen last van zenuwen. Ik was er zo klaar voor! Mijn ouders hebben mij vergezeld en zij hadden meer stress dan mij.

Toen ik binnen mocht bij de meyere zijn mijn ouders vertrokken. Eerst met de pc nog eens gepraat over de grootte en plaatsing. Vervolgens met de anesthesist. Hierna mocht ik mij gaan omkleden in een mooie badjas (onderbroek mocht ik aanhouden).

Danken kleine fotoshoot gehouden met De Meyere haha en toen heeft hij alles afgetekend en ik mocht op een lekker warm bed gaan liggen in de operatiezaal. Ik werd vast gebonden en toen begin mijn neus te jeuken dus hielp de verpleging mij krabben hahaha. Echt een topteam. Infuus werd geprikt en anesthesist zei dat ik binnen enkele tellen slaperig zou worden. Ik zei nog snel 'slaapwekkend en veel succes' en het leek alsof ik 15min later al terug wakker was. Die momenten zijn redelijk vaag, maar mijn ouders zeggen dat ik megagoedgezind wakker werd. Met een smile op mijn gezicht haha. Zelfs de pc moest er van lachen, zeiden ze.

Mocht wat cola drinken, pc gaf nog wat info over nazorg en 15min later hielp een verpleegster mij aankleden om naar huis te vertrekken. Rit naar huis viel heel goed mee. Geen pijn of niks. Thuis ook alles meegevallen. Heb goed gegeten en mijn eerste nacht was heb ik geslapen als een baby .

Vandaag voel ik mij zelfs beter dan gisteren. Ik heb nog steeds geen pijn, eerder spierpijn.

Ik ben zooooooo blij, want maakte mij zorgen omdat ik de protheses achter de spier heb. Maar ik mag van geluk spreken hoe goed ik mij voel.

Heb ze jammer genoeg nog niet kunnen bewonderen, want sportbh was al aan toen ik wakker werd.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je booobs :P:43:

Leuk verslagje! Dat je geen zenuwen had johh haha :P lijkt me heerlijk!

Fijn zeg, dat je geen pijn hebt, en dat met achter de spier! Zo zie je maar dat het per persoon verschilt.

Goed optijd je medicatie nemen dan komt t goed. Ik heb ook eigenlijk niet echt pijn gehad en heb voor de spier.

Hahaha vaak zo hé, diegene die meegaan zijn zenuwachtiger dan jijzelf!

Nu wachten.. Maar straks kan je mooie bh's aan! Fijn herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @bunnylin

Ja, mijn herstel verloopt zo vlot dat ik er bijna schrik van krijg :-p.

Ik zit vandaag zelfs al rechtop en het opstaan vanuit ligstand gaat ook al wat makkelijker - wel nog steeds met hulp.

Hoe vlot het bij jou. Still happy?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @bunnylin

Ja, mijn herstel verloopt zo vlot dat ik er bijna schrik van krijg :-p.

Ik zit vandaag zelfs al rechtop en het opstaan vanuit ligstand gaat ook al wat makkelijker - wel nog steeds met hulp.

Hoe vlot het bij jou. Still happy?

Xx

Ja gaat erg goed! Heb nu meer jeuk dan pijn. Maar dat geeft aan dat het juist goed aan het genezen is heb ik gelezen. :) Nu wachten tot het wat meer gaat zakken en ze dichter bij elkaar komen.

Ik slaap op mn rug en dat gaat prima. Maar mis het op mn zij slapen toch wel.. Nog even geduld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.