Ga naar inhoud

lieve2 : 16 oktober 2015 : Dr. Hupkens : kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Na 10 jaar erover na te denken krijg ik nu een bv op 16 oktober 2015. Nog 3 weken en kan niet wachten. Na 2 kids en borstvoeding zit in nu op 80 A en wil naar een C/D cup.Heerlijk straks gewoon een bikini aan of naar de sauna. Ik moet 8 oktober naar hupkens en denk dat het 375/400 cc wordt, dual plane.

Ik ben 1.73 m en 67 kilo. Ik heb en brede rug en denk dat deze cc goed bij mij bovenlichaam passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, scheelt enorm veel per persoon. Ik had totaal geen pijn, en heb de eerste vier weken alles wat mocht kunnen doen. Dus toen ik na 4 weken weer ging stofzuigen en dweilen, dacht ik daar achteraf iets te makkelijk over want dat deed echt pijn. (gelukkig heb ik een manier gevonden om alles voorzichtig te doen) Ik wil hiermee zeggen dat ik ook heb gelezen dat er meiden waren die de eerste twee weken vergingen van de pijn en na 4 weken alles in het huishouden weer deden. Ik zocht me ook suf maar vond nergens een goed antwoord op. Maar nu ik ze eenmaal heb snap ik alle antwoorden. Zoals de welbekende vraag, HOEVEEL CC?? Ik irriteerde me mateloos dat ik er geen wijs uit kwam. Maar nu denk ik....inderdaad, je kan het van te voren niet met 100% zekerheid zeggen. Dus succes en ik hoop dat je wat aan mijn antwoord heb hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend!! Ik ben zaterdag 17 okt aan de beurt door mister hupkens. Precies hetzelfde als bij jou. Qua cc. Diana adviseerde 375 maar Pieter adviseerde 400 ivm ruimte en ervaring dat de dames meestal groter willen. Kan niet wachten en hoop dat het herstel mee zal vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 19 december aan de beurt. 375cc rond Dual plane. Heb nu een a/aa en ben 164cm en 55kg. Ben benieuwd waar ik op uitkom! Ik hoop een D. Zaterdag nog een laatste gesprek met hem.

Aan de ervaringen hier te lezen is het een goede arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.