Ga naar inhoud

Afvallen met je boobs


Aanbevolen berichten

Haihai,

Ik wil binnenkort erg graag weer flink gaan sporten en wat fitter worden, en toch wel zo'n 10-20 kg kwijt..

Nu lees ik vaak over als je voor de spier geplaatst hebt dat je snel rimpels etc. kunt krijgen,

maar zijn er ook van dit soort veranderingen die plaats kunnen vinden als je ze achter de spier geplaatst hebt?

en zoja welke?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben zelf geen sportfan dus ben ook niet van plan om hier ooit mee te beginnen :P

Maar wat ik hier al op het forum gelezen heb is dat je idd rimpels krijgt bij het afvallen

Onlangs kwam er een topic voorbij van cupAtje , ze had ook dual plane, kilo's afgevallen en rimpels als gevolg, ze is terug bijgekomen en rimpels weg.

BB adviseerde toen om heel geleidelijk aan af te vallen en niet te drastisch ineens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Ik wil binnenkort erg graag weer flink gaan sporten en wat fitter worden, en toch wel zo'n 10-20 kg kwijt..

Nu lees ik vaak over als je voor de spier geplaatst hebt dat je snel rimpels etc. kunt krijgen,

maar zijn er ook van dit soort veranderingen die plaats kunnen vinden als je ze achter de spier geplaatst hebt?

en zoja welke?

liefs

Hoi Loveut

Het is wel veel gewicht die je kwijt wilt dit gaat altijd te kosten van je BV,en met de plaatsing achter de spier gaan je natuurlijke borsten over je prothese hangen door het afvallen.

Ik heb net je foto's bekeken waarom 10-20 kg afvallen dan blijft er niets van je over :30:

Ik bedoel het goed hoor :)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen beginnen! Ik werk naar de zomer toe. Dus Dus over 9 maanden wil ik 7 kilo zijn afgevallen. Juist vanwege angst vorm rimpels doe ik het rustig aan ;) Normaal val ik een kilo per week af, maar ik probeer een keer verstandig af te vallen hihi

Hoi Meis

Dit doe je verstandig en dit gaat niet te kosten van je BV.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ank,

bedoel jij een doublé Hubble? Want ik heb ze dual plane geplaatst. Maar heb er niet bij stil gestaan dat ik dat ook kan krijgen...mmmm

haha hahahahaha autocorrectie

Ik denk dat ik dat bedoel ik zie het voor me maar is moeilijk uit te leggen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loveut

Het is wel veel gewicht die je kwijt wilt dit gaat altijd te kosten van je BV,en met de plaatsing achter de spier gaan je natuurlijke borsten over je prothese hangen door het afvallen.

Ik heb net je foto's bekeken waarom 10-20 kg afvallen dan blijft er niets van je over :30:

Ik bedoel het goed hoor :)

xx Ank

Nja daar ben ik niet bang voor ivm dat ik geen natuurlijke hang voor de bv had en zo weinig dat ik denk dat dat risico minimaal is..

en nja ik heb overgewicht en een behoorlijk buikje wat ik iedere keer mooi van mn foto's afhaal hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ loveut ik denk dat Ank wel gelijk heeft. 10 a 20 kilo afvallen gaat je nieuwe boobs echt geen goed doen. Je hebt kans dat het gaat hangen of dat er weinig van overblijft. Ik zou niet te veel afvallen en in elk geval heel geleidelijk, dus uitkijken dat je niet te snel afvalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ loveut ik denk dat Ank wel gelijk heeft. 10 a 20 kilo afvallen gaat je nieuwe boobs echt geen goed doen. Je hebt kans dat het gaat hangen of dat er weinig van overblijft. Ik zou niet te veel afvallen en in elk geval heel geleidelijk, dus uitkijken dat je niet te snel afvalt!

jaa dat is sowieso de planning, ik ben niet van plan heel veel aan mijn eetpatroon te veranderen maar gewoon te gaan sporten met een vriendin.. we gaan zien hoeveel ze veranderen, en stel ik ben 10kg lichter en ineens zien ze er anders uit dan kan ik altijd nog stoppen he..

ik vraag me alleen wel af hoe komt dat dan dat er dingen zichtbaar gaan zien, want als ik slanker was geweest met zetten was dat toch ook het geval niet geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.