Ga naar inhoud

Twijfel hoeveel cc ?


Brunnetje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik wil mij even voorstellen.

Ik ben Brunnetje en ik ben 24 jaar oud..
Ik ben een moeder van een zoontje van ongeveer 15 maanden oud..
Ik zit al heel lang te denken over een bv. ik heb nu besloten om het toch maar eens te doen..

Echter twijfel ik over hoeveel cc , ik ben 1.68 en ik weeg 60 kilo , mijn doel is een mooie volle boezem..
Ik zit te denken aan tussen 500 cc of 600 cc wat vinden jullie ?

Ik woon in de buurt van ehv. welke pc raden jullie mij aan en welke kliniek/ziekenhuis.

Alvast bedankt !


Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is niet bang om grote implantaten te zetten iig :P De eerste passessie kreeg ik gelijk 500cc als eerste er in :P

Denk dat t misschien handig is om gewoon een afspraak voor een consult te maken en dan te kijken wat bij jou past en mooi is. Mijn voorsituatie is heel anders. Ik ben 16cm langer en 12 kg zwaarder :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook heel lang zitten twijfelen tussen 500 en 600. Heb ze allebei gepast bij de pc en foto's van laten maken. Bij de pc vond ik 600 echt groot lijken, maar hoe langer ik naar de foto's keek hoe kleiner ze werden :P Dus ik ga voor 600 cc als het goed is. En ik ga naar dr Nio

Hooi hooi

Vraagje!! Heb jij nio wel is horen zeggen dat t bijvoorbeeld niet past? Er zijn namelijk pc die niet zo veel cc zetten maar ik wil graag ook echt 500/600 en ook bij nio! Hij zet wel meer cc he?

Dankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.