Ga naar inhoud

Hallo meiden


Meis

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Maandag is het zover, dan heb ik mijn intake bij Dr. Nio. Vind het heel spannend en ben heel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.

Hoe hebben jullie het gedaan met werken na de operatie? Ik heb werk wat ik echt 2 weken na de operatie nog niet kan doen. Zal dan moeten proberen of ik bureau werk kan doen de eerste weken. Dan zal ik mijn chef helaas wel moeten vertellen waarom, en mijn chef is een man die er denk ik weinig van gaat begrijpen...

Hebben jullie vakantie opgenomen na de operatie en zoja, hoelang? Of zijn er ook meiden die de ziektewet in zijn gegaan?

Ik moet nog wel even bedenken hoe ik het allemaal ga doen nar de operatie. Ik heb 2 kindjes (4 & 2) en ze zijn de helft van de tijd bij mij... Waarschijnlijk kunnen mijn ouders wel helpen, tenmiste, dat hoop ik dan.

Hebben jullie nog tips?

Groetjes....!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Maandag is het zover, dan heb ik mijn intake bij Dr. Nio. Vind het heel spannend en ben heel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.

Hoe hebben jullie het gedaan met werken na de operatie? Ik heb werk wat ik echt 2 weken na de operatie nog niet kan doen. Zal dan moeten proberen of ik bureau werk kan doen de eerste weken. Dan zal ik mijn chef helaas wel moeten vertellen waarom, en mijn chef is een man die er denk ik weinig van gaat begrijpen...

Hebben jullie vakantie opgenomen na de operatie en zoja, hoelang? Of zijn er ook meiden die de ziektewet in zijn gegaan?

Ik moet nog wel even bedenken hoe ik het allemaal ga doen nar de operatie. Ik heb 2 kindjes (4 & 2) en ze zijn de helft van de tijd bij mij... Waarschijnlijk kunnen mijn ouders wel helpen, tenmiste, dat hoop ik dan.

Hebben jullie nog tips?

Groetjes....!!!!

Welkom meis

Je bent zeker in goede handen bij dr.Nio

Ik zou zeker voorbeeld foto's meenemen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meis, normaal gesproken krijg je van de pc een briefje met de hersteltijd. Dus in principe kun jij je ziek melden. Als je niks wil vertellen tegen je chef moet je vakantie/verlof opnemen. Succes alvast..!!

Ik zal het denk ik wel moeten vertellen aangezien ik daarna een aantal weken aangepast werk zal moeten doen. Ik werk bij de politie dus kan echt niet na 2 weken de straat weer op.

Welkom meis

Je bent zeker in goede handen bij dr.Nio

Ik zou zeker voorbeeld foto's meenemen.

xx Ank

Voorbeeldfoto's, dat is een goede, dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is denk ik bij elk bedrijf anders. Bij ons is een cosmetische ingreep(waar je dus zelf voor kiest!) absoluut geen reden om je ziek te melden. Dat wordt niet geaccepteerd.

Daarnaast wilde ik het op het werk sowieso niet vertellen, dus heb ik het lekker in mijn zomervakantie laten doen zodat ik ook nog een dikke 2 weken kon herstellen na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid,

Ik heb ziekteverlof. Ik heb werk waarbij ik na de 2 weken thuis zijn ook ander werk moet doen ipv mijn eigen werk,(binnenwerk) Dit zal ik dan nog 4 weken moeten doen.

IK heb ook een man als chef, notabene een nieuwe. Ik ben er toch op af gestapt en heel eerlijk mijn verhaal verteld, ook waarom: AFvallen en zwangerschappen en ik stelde zelfs zelf verlof voor. Hij stelde juist ziekteverzuim voor, want ik ben immers niet 100 % op de been. Dus kreeg ik kreeg alle begrip. Ook werken er veel mannen bij mij.

Ik hbe besloten er absoluut geen taboe van te maken, en moet je zeggen krijg alleen maar positieve reacties en begrip!!

Dus ik zou gewoon eerlijk zijn, scheelt je mischien ook wel 2 weken verlof

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkgevers zijn wisselend in geven van ziekteverlof. Ik kreeg het van mijn baas niet want mocht niet van personeelszaken en bij mnoude werkgever kreeg mn collegatje dat wel.. zelfde werk andere werkgever.. je moet t gewoon vragen denk ik.. of vakantie nemen... als je deel vakantie en deel ziektewet krijgt is natuurlijk ideaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Ik werk ook bij de politie (interventie) en ik ben na 2 weken gewoon terug de straat opgegaan. Ok, mijn vaste collega wist hiervan én we hebben hiermee rekening gehouden. Ik voelde al snel als ik te veel had gedaan, maar het zit allemaal wel goed nu. Ook de collega's van mijn team wisten het. Ze behandelden me alsof ik zwanger was :-) (Mijn vaste collega heeft tot haar 3 maanden zwangerschap mee de straat op gegaan en dan lette wij ook goed op haar) Dus, als je goede collega's hebt dan lukt dat wel hoor. Maar, ze moeten het wel weten dat ze mee op jou een beetje kunnen letten en jij moet je af en toe inhouden ;-)

Bij ons krijg je er in ieder geval geen ziekteverlof voor :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

In m'n loondienst-baan heb ik 3 weken ziekenverlof gekregen. Als zelfstandige heb ik 3 weken vrij genomen.

Ik moet veel tillen in mijn werk, wat dus niet mag en kan. Al m'n collega's weten ervan en we hebben m'n takenpakket aangepast voor 3 weken. Vanaf 6 weken zou ik weer alles moeten kunnen, maar we gaan het zien :P

P.s. in België ligt het anders dan in Nederland. Hier krijg je gewoon ziekenverlof na een operatie, ongeacht welke operatie. Niet voor de operatie zelf, maar wel voor het herstel. Want door je herstel kan je niet werken :46: Heel fijne logica, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Meis (en Yasmina). Ik werk ook bij de politie (binnendienst, service en intake).. Wat leuk.. Onze werkgever doet daar niet moeilijk over en het scheelt je wel 2-3 weken verlof en als je de straat nog niet op kan daarna is er vast wel werk in de binnendienst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt op straat werkt met kogelvrij vest aan zou ik lekker die 6 weken wachten.

ZIt zonder BV al niet lekker en beetje strak toch?

Oh ik zie nu dat je bij de politie werkt!. Ik ook!!. Dan zou ik het helemaal zeggen, aangezien onze werkgever

op dat gebied wel goed voor ons is hoor!

Ohh Yasmina, ik zie nu dat jij ook bij de politie werkt, ik ook.. Wat leuk..!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben surveillant en werk de helft op straat en de helft bij de intake. Misschien dat ik de bond eens bel en vraag hoe het precies zit. Bij ons doen ze namelijk nogal moeilijk met verlof en ziekteverzuim.

Ik wil er ook geen geheim van maken. Als iemand er naar vraagt vertel ik het gewoon.

Maar na 6 weken zou je alles weer kunnen doen dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben surveillant en werk de helft op straat en de helft bij de intake. Misschien dat ik de bond eens bel en vraag hoe het precies zit. Bij ons doen ze namelijk nogal moeilijk met verlof en ziekteverzuim.

Ik wil er ook geen geheim van maken. Als iemand er naar vraagt vertel ik het gewoon.

Maar na 6 weken zou je alles weer kunnen doen dus?

Hoi. is geen gek idee om de bond te bellen idd. Gelukkig bij mij heel snel geregeld. Ik weet voor mezelf nog niet hoe het is na 6 weken, maar als ik aangeef dat het nog effe niet inzit is dat geen enkel probleem. Hangt blijkbaar echt af op welk bureau je werkt. Maar simpel gezegd kunnen ze gewoon geen halve agenten de straat op sturen, dus zolang jij nog niet goed bent heb je alle reden om te zeggen dat je nog niet naar buiten gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. is geen gek idee om de bond te bellen idd. Gelukkig bij mij heel snel geregeld. Ik weet voor mezelf nog niet hoe het is na 6 weken, maar als ik aangeef dat het nog effe niet inzit is dat geen enkel probleem. Hangt blijkbaar echt af op welk bureau je werkt. Maar simpel gezegd kunnen ze gewoon geen halve agenten de straat op sturen, dus zolang jij nog niet goed bent heb je alle reden om te zeggen dat je nog niet naar buiten gaat

Nee ik wil ook niks forceren natuurlijk. Ben wel bang dat als ik mijn chef inlicht hij zegt dat het me vakantie kost. Daarom morgen maar even bellen met de bond. En anders gewoon 2 weken vakantie en daarna binnen werk.

Wil ook mn collega's niet in gevaar brengen doordat ik dan misschien in sommige situaties voorzichtiger reageer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag Fem hier op het forum eens. Weet niet of ze nog online is, maar die zit ook in de surveillance .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik wil ook niks forceren natuurlijk. Ben wel bang dat als ik mijn chef inlicht hij zegt dat het me vakantie kost. Daarom morgen maar even bellen met de bond. En anders gewoon 2 weken vakantie en daarna binnen werk.

Wil ook mn collega's niet in gevaar brengen doordat ik dan misschien in sommige situaties voorzichtiger reageer.

Precies, gewoon doen!!. Meegenomen als je er ziekteverlof voor krijgt.

Succes meid, ook morgen bij de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben geweest... ik moest om 13.25 uur. Vond het echt leuk!!!

Hij heeft alles goed uitgelegd en het ik denk dat ik ga voor 500cc, 85% gevuld.

Waarschijnlijk doe ik het begin januari. Kan nu al niet wachten!

Spannend ik heb morgen ook mijn consult bij Dr Nio

Hoelaat mag jij?

Hoe was het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.