Ga naar inhoud

littekencreme. welke en hoelang smeren?


Sabry

Aanbevolen berichten

Welke littekencreme gebruiken jullie?

En hoelang moet je dat blijven gebruiken ongeveer?

Groetjes Sabry

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik lees ook eea over littekencreme van de kruidvat...

Die kost VEEL minder als bv bio oil of biodermal maar dan zal hij ook wel niet echt goed werken of wel? Of betaal je anders gewoon voor de merknaam? Lijkt me stug met zo'n groot verschil in prijs toch? Iemand ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik ben aan mijn knie geopereert en heb daar littekencreme van het kruidvat gebruikt.

Is een heel klein potje.

Je ziet er haast niets meer van.

Ik ben wel vanplan om die dadelijk ook bij mijn littekens op de borst te gebruiken

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik 1x per dag Bio oil, dat doe ik dan over heel mijn borst (inclusief litteken) voor het litteken weefsel maar ook om striae te voorkomen. En ik gebruik 1x per dag Littekencreme van Bio dermal. Die is wel echt goed trouwens!

Oh en ik heb van beide producten nog nooit vlekken gehad! En ik doe altijd best snel weer kleren of een bh aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer 2 x per dag Cicaplast. Dit is bij de apotheek te verkrijgen voor € 9,95. Las hier goede verhalen over en toen ik daar kwam zei de apothekers assistente me ook dat het écht onzin is om heel dure littekencrème te kopen, dat dit net zo goed is! Zij had het zelf ook gebruikt voor een litteken op haar lip en die was nauwelijks nog zichtbaar. Toen was ik helemaal overtuigd.

Heb wel bewust gewacht tot de 6 weken, omdat ik bang was dat de littekens nog niet helemaal dicht waren anders (kreeg 4,5 week PO ineens geïrriteerd litteken, vandaar).

Ik smeer het 2 keer per dag, maar of het werkt weet ik nog niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liesje 1: Ik weet het niet of het echt moet.... Maar baad het niet dan schaad het niet... Toch? En als ik het doe, doe ik het dan liever goed haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owke nou ik heb nu sowieso Biodermal gekocht omdat ik hechtingen in m'n voorhoofd heb en gewoon geen lelijk litteken midden op m'n kop wil haha dus dan gebruik ik die ook wel voor mn littekens van de BV zolang dat potje nog niet leeg is (is maar klein potje) en denk dat ik daarna gewoon over ga op die van de Kruidvat.. Want ja ik denk dat je van de BV sowieso altijd wel een beetje litteken blijft zien, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand bij mij in de apotheek komt raad ik echt altijd de oogomtrek crème van Louis widmer aan zonder parfum. Heb vele producten voorbij zien komen al in de apotheek maar niets kan tegen de kracht van Louis widmer op..

clienten die hun litteken lieten zien voor en 4 weken na het gebruiken hiervan kon je gewoon je ogen niet bij geloven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand bij mij in de apotheek komt raad ik echt altijd de oogomtrek crème van Louis widmer aan zonder parfum. Heb vele producten voorbij zien komen al in de apotheek maar niets kan tegen de kracht van Louis widmer op..

clienten die hun litteken lieten zien voor en 4 weken na het gebruiken hiervan kon je gewoon je ogen niet bij geloven..

Oogomtrekcreme tegen littekens? Apart :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oogomtrekcreme tegen littekens? Apart :P

Ja dat dacht ik ook. .maar nu het hier ook gezegd wordt...haha mss klopt het ook wel idd..grappig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel is hij ontworpen voor Wallen onder de ogen, maar 1 of andere dacht dat eens op zijn litteken 4 weken te smeren en da was echt verrassend.

Toen is widmer er onderzoek op gaan doen en bleek dat het perfect tegen littekens was maar naam is gebleven omdat mensen het onder die naam kennen. Als je in de apotheek zegt littekenzalf van widmer gaan ze je die ook geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand bij mij in de apotheek komt raad ik echt altijd de oogomtrek crème van Louis widmer aan zonder parfum. Heb vele producten voorbij zien komen al in de apotheek maar niets kan tegen de kracht van Louis widmer op..

clienten die hun litteken lieten zien voor en 4 weken na het gebruiken hiervan kon je gewoon je ogen niet bij geloven..

Die wil ik ook wel eens proberen. Is het zo'n blauw potje?

http://www.louis-widmer.nl/nl_NL/producten/gezichtsverzorging/verzorging-van-de-oogomtrek/oogomtrekcreme-30-ml/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang getwijfeld wat ik nou wilde bestellen, maar heb op aanraden toch voor dermatix gekozen.
Duur goedje dus ze mogen wel zorgen dat dat spul werkt :P

Ik wil toch niet besparen en mezelf later kwalijk nemen dat mijn litteken lelijk is geworden. Als de tube op is stap ik over op biodermal. Dat spul werkt absoluut goed! Maar weet niet of de impact groot genoeg is voor operatiewonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans adviseerde de creme van Biodermal en Bio oil!!

Ik had al liteken creme van Calendulan liggen dus ben daar mee gaan smeren en de Bio oil heb ik maar een paar gebruikt vanwege de uitslag op mijn boobs die ik paar dagen PO kreeg daar smeerde ik bodylotion van nivea op!! De Calendulan smeer ik nu nog al1 niet meer zo vaak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang getwijfeld wat ik nou wilde bestellen, maar heb op aanraden toch voor dermatix gekozen.

Duur goedje dus ze mogen wel zorgen dat dat spul werkt :P

Ik wil toch niet besparen en mezelf later kwalijk nemen dat mijn litteken lelijk is geworden. Als de tube op is stap ik over op biodermal. Dat spul werkt absoluut goed! Maar weet niet of de impact groot genoeg is voor operatiewonden.

Tuurlijk is de inpact groot genoeg als je maar trouw blijft smeren, heeft niks met duurder beter te maken!! Mijn littekens zijn nu mooi en worden steeds minder zichtbaar met een tube Calendulan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mdy, dat je persé de duurste moet nemen omdat dat beter zou zijn is ds onzin ;) Beetje psychologische onzin, je dénkt dat je die moet nemen, want de duurste zal wel het beste zijn...

Dat zeg ik niet. Maar dit is de zalf die de chirurg aanraadt zonder er zelf winst op de maken. Dus daar vertrouw ik op en betaal ik dan ook meer voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.