Ga naar inhoud

Estelle89 : 9 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Fijn dat jullie beiden tevreden zijn met het resultaat. Ze zijn ook heel mooi geworden! Dat vocht is denk ik ook een kwestie van tijd. Vind de borsten vaak pas na een half jaar tot jaar naar de vergroting het mooist. Heeft gewoon tijd nodig.

Nou ik wil ze wel groter maar ook niet te groot haha. Ik heb eigelijk heel lang van mezelf een D/E cup gehad en zou weer richting die kant op willen maar niet groter! En met 500cc wordt het wel zeker een E/F cup.

Ik heb inderdaad een passessie gehad maar vind het zo lastig in te schatten. Had ook afbeeldingen als voorbeeld mee en die heb ik aan Nio laten zien. Hij zei dat hij mij grappig vind omdat ik zeg niet te groot maar mijn voorbeelden van borsten wel aardige dikke boobs zijn haha.

Heb als datum 9 oktober als optie gezet. Omdat hij alleen nog deze datum had of pas 29 oktober dus dat is al heeeel dichtbij. Heb afgesproken dat ik bij twijfel en er nog niet uit ben over het aantal cc we hem gewoon nog naar de 29e kunnen verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik zijn advies aanhouden en hem vertrouwen..

Ik heb veel werk van hem voorbij zien komen en ze zijn elk prachtig!

Die 100 cc zal hem wel niet veel doen en als dit het verschil minder maakt zou ik snel voor die 500 cc kiezen.

Beter iets te groot dan kleiner en ongelijk toch?

Maar goed ik hou van groot en ben alles behalve objectief ;P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Hey hey

Hier ook boobies van Nio. 500cc voor de spier omdat ik genoeg borstspier had kon het ervoor.

Ik heb ook echt behoorlijk getwijfeld over de grote ik wilde namelijk graag een grote C kleine D cup..... Nou ik draag nu maat 85DD en eigenlijk zit een E nog beter.

Alleen het oogt dus helemaal niet zo. Niemand heeft in mijn omgeving (degene die het niet wisten) er iets over gezegd of gevraagd! Ik had ook nog Nio gebeld over mijn twijfel of 500cc niet te groot werd hier was hij kort maar krachtig over, hij vroeg: heb je foto's gemaakt van de passessie? Ik zei: ja... Nio: vond je die mooi? Ik: ja! Nio: nou dan is dat goed je moet je niet vast pinnen op een cupmaat en toen ik ophing dacht ik van hij heeft ook wel gelijk!

Succes meis met je keuze en hoop dat ze zonder lift en alleen een bv meer gelijk worden en je weer trots op je boobies kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Zo eindelijk een teken van leven van mij haha. Sorry voor mijn afwezigheid maar de pijn is me inderdaad erg tegen gevallen. Nu 5 dagen PO en gaat het gelukkig alweer een stuk beter! Ik zal ook even een verslagje typen van hoe mijn operatie is verlopen.

Afgelopen vrijdag moest ik al om 7 uur s ochtends aanwezig zijn in het SLAZ, omdat het best een stukje rijden is vanaf mijn woonplaats zaten mijn vriend en ik al vroeg (5 uur) in de auto. Heb deze nacht ervoor trouwens ook geen oog kunnen dichtdoen, vond het zo ontzettend spannend!!

Eenmaal aangekomen in het SLAZ mocht ik meteen mee lopen na de kamer en kreeg ik te horen dat ik de eerste zou zijn die geopereerd zou worden. Nog geen 10 min later was Nio er al om het nog een keer met mij door te lopen. Zoals jullie weten heb ik heel lang en erg getwijfeld over het aantal cc (400 of 500), zelfs op de dag zelf nog. Toen ik Nio zag zei ik tegen hem, vind het echt heel lastig maar doet u maar de 450cc, neem ik de middenweg haha. Toen zei hij tot mijn verbazing nee dat gaan we niet doen. Ik ga toch de 400cc bij jou gebruiken, want dat vind je mooi en ik denk dat als ik jou mening zo gehoord heb dat je dat groot genoeg gaat vinden. Ik twijfelde nog een beetje en vroeg hem of het dan weg goed gevuld werd en of ik dan niet de zelfde situatie zou houden als vooraf maar dan in groter hang formaat. Toen verzekerde hij mij ervan dat het helemaal goed ging komen en ik gewoon in hem moest vertrouwen en ze prachtig zouden worden. Dit voelde erg fijn en werd ik ook een stuk rustiger van!

Vervolgens begon hij met het aftekenen van mijn borsten, hij nam hier echt de tijd voor en keek er heel serieus bij. Wel grappig om te zien, vervolgens maakte hij nog een paar foto s en mocht ik me al om gaan kleden. Er lag een heel charmant broekje op bed en een operatie tuniek. De sport BH mocht ik onder mijn kussen leggen.

De verpleging nam nog een aantal vragen met mij door en ik kreeg 2 paracetamol om in te nemen waarna ik mee naar werd genomen richting de OK. In de uitslaapzaal brachten ze het infuus aan en nog een apparaat met een hoop slangetjes die op je lichaam vast geplakt werden ( geen idee hoe het heet haha) Bloeddruk werd nog opgemeten en vervolgens kon ik al richting OK. Het was nu bijna 8 uur. Ik mocht op de operatie tafel gaan liggen en toen zag ik Nio die nog een keer alles doornam (400cc UHP, dual plane) Ik kreeg een capje op en moest ik goed in en uit ademen. Duurde voor mijn gevoel veel langer dan ik vooraf had gedacht, ze vertelde me aan leuke dingen te denken en vroegen me nog 5 keer heel diep in te ademen.

Het eerst volgende wat ik me pas weer herinnerde was dat ik wakker werd in de uitslaapzaal, ik schrok me werkelijk dood. Dacht heb ik het echt gedaan? is het al achter de rug of moet het nog gebeuren? ben ik aan het dromen of is het echt? Vervolgens keek ik meteen onder de dekens of ik nieuwe bobbies had. En ja, het was inderdaad al allemaal achter de rug! hahaha. Vervolgens begon ik onwijs te klappertanden en merkte ik pas hoe extreem koud ik het had. De verpleging kwam eraan en zei dat ik rustig moest blijven en niet hoefde te schrikken. Tijdens de operatie was mijn temperatuur erg gedaald en ze hadden me in een warmte deken gewikkeld die lekkere warme lucht blies. Gelukkig kreeg ik het al snel warm en keek ik op de klok hoe laat het was ( 9.30 uur) Na ongeveer een halfuurtje / drie kwartier werd ik weer meegenomen na de kamer.

In eerste instantie voelde ik me heel goed, ik dacht zo dat valt mee! Had geen pijn, geen last van misselijkheid, voelde me gewoon goed. Ik heb meteen een lekker broodje met kaas gegeten en een kopje thee gedronken. Moest ook ontzettend nodig plassen en dit ging me ook allemaal zelf goed af. Verpleging hielp me overeind en kon zo zelf makkelijk naar de toilet lopen en weer terug. Spiekte onder mijn operatie tuniek hoe ze eruit zagen en probeerde er een foto met mijn mobiel van te maken haha. Alles ging top en mijn vriend werd gebeld dat ik over 2 uurtjes al naar huis mocht en hij me op mocht komen halen. Rond half 2 gingen we weg uit het SLAZ en om ongeveer half 4 / 4 uur zat ik al thuis lekker in me eigen bedje.

De pijn begon met het half uur heftiger te worden. Echt een irritante drukkende pijn op mijn borsten en ontzettend zere rug alsof ik keihard klappen op me rug had gehad en een paar keer door een vrachtwagen overreden was haha. Echt verschrikkelijk. Nam om de 6 uur paracetamol en ook had ik maagbeschermer, diclofenac en tramadol voor geschreven gekregen. Diclofenac 3 x daags en tramadel alleen innemen als de pijn heel heftig werd.

Probeerde de pijn zoveel mogelijk met de paracetamol te onderdrukken maar s avonds toch maar de tramadel ingenomen want ik kon niet slapen van de pijn. De eerste nacht was best heftig, had dus veel pijn en zweette het uit. Toen ik s nachts eruit moest om na de wc te gaan hielp mijn vriend me overeind en liep met me mee naar beneden ( we hebben alleen een wc beneden). Ik ging zitten op de wc en voelde me helemaal niet lekker, ik zei tegen me vriend ik voel me niet goed schat.... Eerste wat ik me weer herinner is dat mijn vriend totaal in paniek mijn naam hard aan het schreeuwen was, ik was een aantal minuten weg geweest. Schrok zelf ook enorm en van de schrik begon ik te huilen. Me vriend heeft me weer terug naar bed gebracht en na tijdje ging het wat beter en ben ik gelukkig in slaap gevallen. Ook de volgende twee nachten waren met veel pijn, en voelde me totaal beroerd. Volgens mij ook een bijwerking van de diclofenac, kreeg er ontzettend erge buikpijn van BAH.

Maandags mocht ik van Nio pas voor het eerst gaan douchen en heb ik voor het eerst de BH uit gedaan en mijn boobbies kunnen bewonderen. Wow wat zijn ze groot! Haha. Ben tot nu toe blij met het formaat en de vorm ook wel ok, zijn nog erg hard en strak recht voorruit. Mijn voorsituatie was ook met verschil in cup maat en ik zie nu nog steeds duidelijk verschil. Hoop dat dit wat minder word. Ik weet dat het tijd nodig heeft dus ik moet geduld gaan hebben. Erg moeilijk, ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat hihi

Nou dat was mijn verslag(je) en ik ben blij dat ik me weer wat beter eindelijk voel. Begin het niks kunnen doen en thuis zitten ook al aardig saai worden maja zit niks anders op he haha. Gelukkig is het buiten toch vies saai en koud weer!

Bedankt voor jullie support en lieve berichtjes.

xxxxx

Estelle

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey, tóch de 400. Wel fijn hoor, zo kun je achteraf niet denken:had ik maar kleiner genomen als het aan de grote kant blijkt te zijn. Ben benieuwd hoe het nu met je verschil gaat, maar op Nio kunnen we wel vertrouwen, volgens mij :)

Balen dat je pijn zo heftig was, maar gelukkig heb je ondertussen het ergste achter de rug :)

Van harte gefeliciteerd met je boobies en een heel goed herstel gewenst!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het achter de rug hebt en gefeliciteerd met je borsten..Is logisch dat ze in het begin nog hard zijn; ik ben heel benieuwd, binnenkort foto's? Doe nog voorzichtig aan ook al is het moeilijk. Ik vond je verhaal heel herkenbaar; ik vond de pijn in het begin ook erg heavy en was ook erg duizelig; komt van de narcose zei Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.