Ga naar inhoud

Estelle89 : 9 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Naar meerderen malen te zijn aangekomen en afgevallen zijn mijn borsten helaas niet meer hoe ze geweest zijn. Van een mooie stevige DD cup heb ik nu twee ongelijke borsten overgehouden. Waarvan mijn rechter borst een magere B cup is en de linker een C cup. Mijn linker/grotere borst is anders van vorm, slapper en hangt.

Nu heb ik inmiddels 3 verschillende consulten gehad en weet momenteel echt niet meer wat ik moet doen. Na het consult vandaag met dr. Schiettecatte begin ik echt depressief te worden :103:

Wat ik graag zou willen zijn twee gelijke borsten met meer volume en weer richtig mijn oude cupmaat DD. Ik hoopte dat dit op te lossen was met een borstvergroting waarbij in de kleinere borst een grotere prothese zou worden geplaatst om het verschil minder te maken en high profile om ze weer meer volume te geven.

Mijn eerste consult was met dr. van Straaten, hij adviseerde eigenlijk meteen waar ik niet op hoopte... een lift! Omdat volgens hem het verschil te groot was en ik met alleen een vergroting nog ontevreden zou zijn. Mijn linker borst zou dan alleen gelift worden en tegelijkertijd zouden bij beiden borsten prothese worden geplaatst (375 of 400cc).

Omdat ik er niet zeker van was of dit echt nodig zou zijn besloot ik om een tweede consult bij een ander pc te plannen. (Ik heb nl. ook resultaten gezien van meiden met a symmetrie zonder lift die mooi zijn geworden). Dit tweede consult was met dr. Hupkens en erg verwarrend. Het leek of hij zelf niet echt wist wat hij ermee aanmoest, wel een enkelzijdige lift, geen lift, eerst vergroting dan lift of andersom. Hier ben ik dus ook niet veel wijzer op geworden waardoor ik op advies van een vriendin de keuze maakte voor een derde en laatste consult bij dr. Schiettecatte.

Vandaag was het dan zo ver mijn aller laatste hoop. Na ruim 1 uur uitloop en gewacht te hebben kreeg ik het gesprek met pc Schiettecatte, hij begon gelijk al met een verhaal over "makkelijke" en "moeilijke" borsten. Ik was er al bang voor dat hij mijn borsten zou zien als "moeilijke". Hij bekeek m'n borsten en begon te lachen, waarna ik vreemd keek. Toen zei hij: "ik lach je toe hoor". :83::19: Maar je hebt inderdaad moeilijke borsten, dit gaat niet opgelost worden met alleen een borstvergroting. Zijn advies was ook enkel mijn grotere brost te liften en gelijk te maken aan mijn andere borst, 6 maanden te wachten en dan pas een vergroting. Hij doet blijkbaar nooit een lift en vergroting tegelijk. Zijn reden hiervoor was omdat hij had meegemaakt dat het 9 van de 10 keer fout ging en er veel complicaties konden optreden.

Nou... ik vond het maar een akelig gesprek, had ik hier weken naar uitgekeken en een uur lang op zitten wachten? Zijn lach toen hij mijn borsten bekeek vernederde me trouwens ook enorm. Ik kon wel janken en ik weet me nu dus totaaaaaaal geen raad meer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en adviseren. Op het moment ben ik er zo verdrietig van. :23:

Liefs,

Estelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor dat je van nederland bent en mss zit je ng niet zo lang op het forum om alles te volgen.

Maar na al wat ik hier gelezen heb zou ik eens bij Nio gaan.

Is 1 vd betere chirurgen in NL die ook dikwijls fouten van andere chirurgen netjes weet te corrigeren enz.

Een lift kan er natuurlijk inzitten maar dit is zeer zeker mogelijk met de prothese er bij zodat je niet hoeft te wachten tss lift en prothese.

Maak gwn een afspraak bij hem, zoek hier op het forum eens info over hem, en je zult zien.. dont worry ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuu wat ontzettend lullig zeg. Gemeen! Snap dat je je vernederd voelde... ben ook door hem, Schiettecatte geopereerd naar herken dat "gedrag" niet.

Ook jij kunt heus je borsten mooi en gelijk laten maken meis, probeer dr Nio eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou idd naar dr nio gaan , hij zal je sowieso niet laten wachten na een lift , en hij heeft heel veel ervaring met dit soort dingen .

Dr nio zit in het slaz Amsterdam of park kliniek Rotterdam.

Parkliniek is wel een stuk duurder dan slaz Amsterdam

Succes meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat stom he:(

Ik ben ook nog steeds consults aan het plannen. Heb 4 jaar geleden een lift ondergaan. Wou ik liever ook niet maar kwam er niet onder uit. Ik wou dat in combinatie met protheses om de vulling boven in. Dit wou mijn pc niet. Ben ook heel vaak verdrietig geweest en wel 4 keer op consult geweest daar om me te laten overtuigen dat alleen een lift het beste was. (Wat heb ik daar zitten janken zeg) Ben achteraf blij hoor! Had mega borsten. Had nog steeds een F cup maar dan niet hangend. Nu ben ik veel gaan sporten en heb ik een slappe d/e cup. En ben weer consults aan het plannen voor een opvulling. Ook nu wordeb er verschillende dingen geadviseerd. Maar je moet gewoon rustig verder kijken en info in winnen voordat je een besluit maakt!

Met "moeilijke" borsten heb je gewoon meer tijd nodig om de juiste pc te vinden. Tegen mij heeft een pc ook gezegd dat ik nooit ronde volle borsten zou kunnen krijgen. Maar blijf lekker verder zoeken. Neem er de tijd voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid

Wat snap ik je gevoel goed!!! Zooo herkenbaar zie mijn topic van 2 dagen geleden!!

Ook Dr Schiettecatte hij bedoelt het echt niet zo maar hij kwam idd nogal lacherig over toen hij mijn borsten volledig afkeurde dat voelt zo slecht!!!

Sterkte en Dr. Nio werd mij ook aangeraden en dus ga ik daar maandag heen!!

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg... Wat een rare consulten zijn dat...

Mag ik vragen waarom je persé via Diana gabriels geopereerd wil worden? Of lijkt dat alleen maar zo? Hihi

Ga eens naar Nio idd, wat hierboven al gezegd wordt. Als hij het niet kan zonder lift, dan zal dat ook zo zijn. Hij is echt een goede PC met een brede kennis van zijn vakgebied.

Maar laat jr nooit aanpraten dat een lift met prothesen geen optie is... Die pc's hebben een erg klein referentiekader en hun kunde is beperkt tot massaproductie. Die willen een platte borstkas waar ze even in 25 minuten twee prothesen in proppen en dan naar de volgende patiënt gaan... Zo een PC zou ik niet willen, jij ook niet, toch?

Wat betreft de kosten. Nio kost in het SLAZ €3100.

Niet dat ik hier reclame zit te maken hoor, maar als ik zover ben dat ik een wissel moet, en hij is nog werkzaam, zou ik blind naar hem toe gaan. En dat wil wat zeggen :P

Op vrijdag kun je geloof ik geen afspraak maken in het SLAZ bij Nio. Maar maandag zijn ze weer te bereiken.

Succes meid! En laat je niet gek maken door rare consulten.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid

Wat snap ik je gevoel goed!!! Zooo herkenbaar zie mijn topic van 2 dagen geleden!!

Ook Dr Schiettecatte hij bedoelt het echt niet zo maar hij kwam idd nogal lacherig over toen hij mijn borsten volledig afkeurde dat voelt zo slecht!!!

Sterkte en Dr. Nio werd mij ook aangeraden en dus ga ik daar maandag heen!!

Sterkte x

Ja inderdaad!! Vergelijkbaar consult. Waarschijnlijk bedoelt hij het inderdaad niet verkeerd maar vond het wel raar overkomen.

Moest je lang wachten voor je op een consult kon komen bij Nio? lig veel succes maandag! Hopelijk is dit wel een consult waarvan je happy terug naar huis gaat met de adviezen. Maar na alle goede reactie hier weet ik wel bijna zeker van wel! ^_^ xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg... Wat een rare consulten zijn dat...

Mag ik vragen waarom je persé via Diana gabriels geopereerd wil worden? Of lijkt dat alleen maar zo? Hihi

Ga eens naar Nio idd, wat hierboven al gezegd wordt. Als hij het niet kan zonder lift, dan zal dat ook zo zijn. Hij is echt een goede PC met een brede kennis van zijn vakgebied.

Maar laat jr nooit aanpraten dat een lift met prothesen geen optie is... Die pc's hebben een erg klein referentiekader en hun kunde is beperkt tot massaproductie. Die willen een platte borstkas waar ze even in 25 minuten twee prothesen in proppen en dan naar de volgende patiënt gaan... Zo een PC zou ik niet willen, jij ook niet, toch?

Wat betreft de kosten. Nio kost in het SLAZ €3100.

Niet dat ik hier reclame zit te maken hoor, maar als ik zover ben dat ik een wissel moet, en hij is nog werkzaam, zou ik blind naar hem toe gaan. En dat wil wat zeggen :P

Op vrijdag kun je geloof ik geen afspraak maken in het SLAZ bij Nio. Maar maandag zijn ze weer te bereiken.

Succes meid! En laat je niet gek maken door rare consulten.

Xx BB

Ja inderdaad rare consulten... Begin nu ook echt het idee te krijgen dat ik inderdaad erg "moeilijke" borsten heb. :( Al was ik er zelf natuurlijk al niet tevreden mee en zag ik zelf ook wel het verschil in borsten. Maar nu wordt het nog eens extra bevestigt zeg maar.

Betreft Diana Gabriels.. Ik denk dat dat alleen maar zo lijkt haha. Heb gewoon deze consulten zelf overal ingeplant en ga liever juist niet via haar. Heb begrepen dat zij een soort tussenpersoon is, maar voor mijn gevoel ga ik zelf liever gewoon direct naar een kliniek :56:

Wat je zegt is waarschijnlijk ook zo ja. Dat ze de voorkeur geven aan "simpelere" ingrepen en massaproductie. Vond het in eerste instantie ook vreemd dat het niet tegelijkertijd kon. Toen ik door begon te vragen, wist hij me op dat moment wel te overtuigen. Omdat als er begonnen wordt over veeleer complicaties niemand natuurlijk te springen staat. Eigenlijk heeft hij mij bang gemaakt om het wel tegelijktijdig te laten doen...

Ik hoop dat ik snel terecht kan voor een consult bij Nio, wil nu ook gewoon echt een keuze gaan maken want anders ben ik bang dat ik de hoop opgeef en ervan af ga zien. Stel dat ik een lift aan een borst zou moeten laten uitvoeren, weet jij dan ongeveer wat dat zou kunnen gaan kosten bij Nio?

Heel erg bedankt voor je lieve reactie!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat stom he:(

Ik ben ook nog steeds consults aan het plannen. Heb 4 jaar geleden een lift ondergaan. Wou ik liever ook niet maar kwam er niet onder uit. Ik wou dat in combinatie met protheses om de vulling boven in. Dit wou mijn pc niet. Ben ook heel vaak verdrietig geweest en wel 4 keer op consult geweest daar om me te laten overtuigen dat alleen een lift het beste was. (Wat heb ik daar zitten janken zeg) Ben achteraf blij hoor! Had mega borsten. Had nog steeds een F cup maar dan niet hangend. Nu ben ik veel gaan sporten en heb ik een slappe d/e cup. En ben weer consults aan het plannen voor een opvulling. Ook nu wordeb er verschillende dingen geadviseerd. Maar je moet gewoon rustig verder kijken en info in winnen voordat je een besluit maakt!

Met "moeilijke" borsten heb je gewoon meer tijd nodig om de juiste pc te vinden. Tegen mij heeft een pc ook gezegd dat ik nooit ronde volle borsten zou kunnen krijgen. Maar blijf lekker verder zoeken. Neem er de tijd voor!

jeejtje ja inderdaad heel stom. Verdrietig word je ervan :( Had gisteren ook echt zoiets van... eigenlijk had ik beter "niks" aan borsten kunnen hebben dan was het "makkelijker" op te lossen... maar helaas. Wij moeten denk ik maar accepteren dat het niet een standaard borstcorrectie/vergroting is. Want mijn borsten accepteren hoe ze nu zijn lukt ook niet. Zit er echt al 3 jaar tegenaan te kijken van ohhh wat vind ik ze lelijk. Het is zelfs zo erg dat ik me voor mijn eigen partner schaam. Terwijl hij heel lief is hoor.

Had ook niet gedacht dat gewichtsschommelingen zoveel impact zouden hebben op borsten. Maar helaas wel degelijk! Ben je veel afgevallen waardoor je nu een d/e cup hebt gekregen? Ik ben eerst 10 kilo aangekomen en toen weer 10 kg afgevallen. En blijkbaar had een borst er genoeg van. Zo vreemd... :(

Maar inderdaad we moeten gewoon vol houden en zoeken naar een goede pc. Misschien dat Nio ook wel een goede is voor jou? Iedereen hier is zo positief over hem! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren Het SLAZ gebeld en kan dus maandag terecht.

Ook heb ik gisteren Dr Nio gemaild met een verslag van Dr schiettecatte onder andere.

Hierop was zijn antwoord.

Dat Dr. Schiettecatte echt een aardige man is maar door zijn Belg zijn soms anders overkomt.

Daarnaast werkt hij in een kliniek waar veel snelheid geboden is.

Dus snelle operatie ( lees makkelijke) en snelle consulten.

Maar tevens schreef hij ook in deze mail.\

Dat iets wat hang borsten wel grotere kans hebben op double bubble en ontvredenheid achteraf.

Dus dat komt wel weer overeen met wat Dr. Schiettecatte zegt.

Ik geloof ondanks dat ik het voor mijn ego een slecht consult was met Dr. Schiettecatte wel een eerlijke man is.

Hij is natuurlijk goedkoper dan vele andere en zal daarvoor een keuze hebben gemaakt in wat hij wel en niet doet.

Dit zijn overigens ook zijn eigen woorden.

Hij heeft geen marge om gratis hersteloperaties uit te voeren indien nodig dus gaat hij veelal voor zekerheid voor zichzelf.

Leuk? NEE?

Eerlijk? JA!!!

Vindt ik wel.

En nogmaals ondanks dat ik zijn empathie ver te zoeken vindt en hij mensen onbewust enorm kwetst, kon ik de man niet onaardig vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estelle, misschien kun jij ook vast een foto naar dr. Nio mailen? Misschien kan Thassie die aan jou geven?

Hopelijk voel je je dan wat geruster, gelukkiger en ga je vrolijk uitkijken naar je operatie!

Dr. Nio doet wonderen, je kunt ook bij mij kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad rare consulten... Begin nu ook echt het idee te krijgen dat ik inderdaad erg "moeilijke" borsten heb. :( Al was ik er zelf natuurlijk al niet tevreden mee en zag ik zelf ook wel het verschil in borsten. Maar nu wordt het nog eens extra bevestigt zeg maar.

Betreft Diana Gabriels.. Ik denk dat dat alleen maar zo lijkt haha. Heb gewoon deze consulten zelf overal ingeplant en ga liever juist niet via haar. Heb begrepen dat zij een soort tussenpersoon is, maar voor mijn gevoel ga ik zelf liever gewoon direct naar een kliniek :56:

Wat je zegt is waarschijnlijk ook zo ja. Dat ze de voorkeur geven aan "simpelere" ingrepen en massaproductie. Vond het in eerste instantie ook vreemd dat het niet tegelijkertijd kon. Toen ik door begon te vragen, wist hij me op dat moment wel te overtuigen. Omdat als er begonnen wordt over veeleer complicaties niemand natuurlijk te springen staat. Eigenlijk heeft hij mij bang gemaakt om het wel tegelijktijdig te laten doen...

Ik hoop dat ik snel terecht kan voor een consult bij Nio, wil nu ook gewoon echt een keuze gaan maken want anders ben ik bang dat ik de hoop opgeef en ervan af ga zien. Stel dat ik een lift aan een borst zou moeten laten uitvoeren, weet jij dan ongeveer wat dat zou kunnen gaan kosten bij Nio?

Heel erg bedankt voor je reactie!

xxx

Haha het leek idd erop dat je via de kliniek van Diana Gabriels consulten gepland had, aangezien het allemaal PC's zijn die bij hem werken.

Het stomme is.... Die mensen doen dan raar over hoe jouw borsten eruit zien, maar duh!!! Daarom kom je toch ook? Je zag zelf ook dat je er graag iets aan gedaan kreeg, daarvoor ga je toch naar een PC? Als je mooie pronte, goed gevulde borsten hebt, dan ga je minder gauw ( ja tenzij je ze groter wil hebben natuurlijk)

Uhm en laat je niet gek maken over complicaties bij een lift samen met prothesen... Het is de angst en onkunde van de PC die ervoor zorgt dat hij voor zijn eigen parochie spreekt,maar geloof me: ik zit al bijna vier jaar op dit forum, complicaties komen NIET vaker voor bij een lift met prothesen dan bij een 'gewone' plaatsing van prothesen zonder lift mits je een goede PC uitzoekt!

Dus maak jezelf niet bang en ga hier niet alle complicatie verhalen lezen, zonder daar tegenover alle andere operatie verslagen te lezen ;) Het heeft echt geen nut. Als je naar Nio gaat, dan komt het gewoon goed Hihi.

Succes meid, en maandag FF bellen voor een afspraak. Wie weet kun je dan al over een week terecht voor een consult

Xxx BB

PS: geen idee wat een lift kost bij hem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha het leek idd erop dat je via de kliniek van Diana Gabriels consulten gepland had, aangezien het allemaal PC's zijn die bij hem werken.

Het stomme is.... Die mensen doen dan raar over hoe jouw borsten eruit zien, maar duh!!! Daarom kom je toch ook? Je zag zelf ook dat je er graag iets aan gedaan kreeg, daarvoor ga je toch naar een PC? Als je mooie pronte, goed gevulde borsten hebt, dan ga je minder gauw ( ja tenzij je ze groter wil hebben natuurlijk)

Uhm en laat je niet gek maken over complicaties bij een lift samen met prothesen... Het is de angst en onkunde van de PC die ervoor zorgt dat hij voor zijn eigen parochie spreekt,maar geloof me: ik zit al bijna vier jaar op dit forum, complicaties komen NIET vaker voor bij een lift met prothesen dan bij een 'gewone' plaatsing van prothesen zonder lift mits je een goede PC uitzoekt!

Dus maak jezelf niet bang en ga hier niet alle complicatie verhalen lezen, zonder daar tegenover alle andere operatie verslagen te lezen ;) Het heeft echt geen nut. Als je naar Nio gaat, dan komt het gewoon goed Hihi.

Succes meid, en maandag FF bellen voor een afspraak. Wie weet kun je dan al over een week terecht voor een consult

Xxx BB

PS: geen idee wat een lift kost bij hem...

Zonder het nare gevoel wat ik had en estelle heeft te bagatelliseren.

Sla jij met je teksten wel echt de spijker op de kop.

We komen niet voor niets bij de PC.

Echter er is wel een verschil van empatisch gevoel bij artsen.

Dr. Moojen en Dr. Schiettecatte hebben bij mij allebei dezelfde borsten gezien.

Allebei gezien dat ik bij de 1 meer hang had dat de ander.

Alleen Dr Moojen zegt... ja rechts hangt meer en dus zal er zonder lift geen verandering in de vorm en verschil in borsten komen. zakelijk kort

Dr. Schiettecatte begint te lachen zodra jij toch al ongemakkelijk je bh losmaakt en zegt lachend poeh he er zijn makkelijke borsten en moeilijke borsten.. jij hebt op zeker moeilijke borsten , lachend herhaalt hij dit nog minimaal 5 keer.

Deed ook nog lachend de potloot waarbij links slaagde maar Rechts faaaaaaalde en ook dit werd nog 4 keer lachend herhaald.

Ondanks dat ik niet een heel onzeker persoon ben.. deed dit heel veel met mijn psyche.... het was gewoon echt niet fijn. vooral de herhalingen niet.

Nou ja anyways... daarnaast wast het wel gewoon echt een leuke vent dusss... vergeten en doorgaan.

Waarom schrijf ik dit in Estelle haar Topic... om nogmaals te benadrukken dat ik hetzelfde heb meegemaakt bij Schiettecatte maar dat ze echt moet proberen het niet persoonlijk aan te trekken is echt een combinatie van factoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren Het SLAZ gebeld en kan dus maandag terecht.

Ook heb ik gisteren Dr Nio gemaild met een verslag van Dr schiettecatte onder andere.

Hierop was zijn antwoord.

Dat Dr. Schiettecatte echt een aardige man is maar door zijn Belg zijn soms anders overkomt.

Daarnaast werkt hij in een kliniek waar veel snelheid geboden is.

Dus snelle operatie ( lees makkelijke) en snelle consulten.

Maar tevens schreef hij ook in deze mail.\

Dat iets wat hang borsten wel grotere kans hebben op double bubble en ontvredenheid achteraf.

Dus dat komt wel weer overeen met wat Dr. Schiettecatte zegt.

Ik geloof ondanks dat ik het voor mijn ego een slecht consult was met Dr. Schiettecatte wel een eerlijke man is.

Hij is natuurlijk goedkoper dan vele andere en zal daarvoor een keuze hebben gemaakt in wat hij wel en niet doet.

Dit zijn overigens ook zijn eigen woorden.

Hij heeft geen marge om gratis hersteloperaties uit te voeren indien nodig dus gaat hij veelal voor zekerheid voor zichzelf.

Leuk? NEE?

Eerlijk? JA!!!

Vindt ik wel.

En nogmaals ondanks dat ik zijn empathie ver te zoeken vindt en hij mensen onbewust enorm kwetst, kon ik de man niet onaardig vinden.

Ja daar geef ik je inderdaad gelijk in. Heb ook het idee dat hij eerlijk is en het is natuurlijk ook de keus aan hem hoe hij werkt.

Het is denk ik ook zo dat als je al meer slappe borsten hebt het ook met prothese eerder weer zou kunnen gaan hangen. En in mijn geval zal het verschil tussen de borsten dan misschien alleen maar groter worden. Dus een lift aan een borst is dan misschien toch wel noodzakelijk. Wat ik dan het meest teleurstellende bij Schiettecatte vond is dat hij het niet gelijktijdig wilt doen, er weer een halfjaar tussen zit en je twee keer onder narcose en onder het mes moet. Niet niks!!

Fijn dat je al zo snel terecht kan bij Nio. Ik baal ontzettend erg dat ze vandaag telefonisch niet bereikbaar zijn. Maandag maar gelijk eens bellen en hopelijk mag ik ook snel komen.

Veel succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estelle, misschien kun jij ook vast een foto naar dr. Nio mailen? Misschien kan Thassie die aan jou geven?

Hopelijk voel je je dan wat geruster, gelukkiger en ga je vrolijk uitkijken naar je operatie!

Dr. Nio doet wonderen, je kunt ook bij mij kijken.

Ja, dat is een goed idee! Thanks, zal haar om het email adres vragen :56:

Heb even bij jouw foto's gekeken en vind het echt nu al prachtig!!! Je zult wel heel blij zijn. Zag dat je vooraf ook verschil had en dit heeft Nio zonder lift gecorrigeerd ? Hij doet inderdaad wonderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha het leek idd erop dat je via de kliniek van Diana Gabriels consulten gepland had, aangezien het allemaal PC's zijn die bij hem werken.

Het stomme is.... Die mensen doen dan raar over hoe jouw borsten eruit zien, maar duh!!! Daarom kom je toch ook? Je zag zelf ook dat je er graag iets aan gedaan kreeg, daarvoor ga je toch naar een PC? Als je mooie pronte, goed gevulde borsten hebt, dan ga je minder gauw ( ja tenzij je ze groter wil hebben natuurlijk)

Uhm en laat je niet gek maken over complicaties bij een lift samen met prothesen... Het is de angst en onkunde van de PC die ervoor zorgt dat hij voor zijn eigen parochie spreekt,maar geloof me: ik zit al bijna vier jaar op dit forum, complicaties komen NIET vaker voor bij een lift met prothesen dan bij een 'gewone' plaatsing van prothesen zonder lift mits je een goede PC uitzoekt!

Dus maak jezelf niet bang en ga hier niet alle complicatie verhalen lezen, zonder daar tegenover alle andere operatie verslagen te lezen ;) Het heeft echt geen nut. Als je naar Nio gaat, dan komt het gewoon goed Hihi.

Succes meid, en maandag FF bellen voor een afspraak. Wie weet kun je dan al over een week terecht voor een consult

Xxx BB

PS: geen idee wat een lift kost bij hem...

ahhhh.... zo fijn om dit te lezen. Je hebt ook gewoon gelijk. Als je tevreden bent kom je inderdaad ook niet bij een pc op consult!!

Heb er nu weer vertrouwen in, zat er al helemaal tegenop te kijken om een halfjaar te moeten wachten en het in twee stappen te doen.

Bedankt voor je goede adviezen en ik zal maandag zeker eens bellen voor een consult met Nio.

xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het te erg voor woorden hoe die Schietecatte reageerde, ongelofelijk; zowel bij Thassie als bij Estelle lacht hij je gewoon uit!! Wij moeten hem uitlachen dat hij niet een lift en protheses in 1 operatie kan maar Nio dat wel kan!!

Het kan ook zijn dat hij gewoon meer wil verdienen aan moeilijker borsten.. Ik ben er nog niet achter waarom dr. Blecourt vd Bergman bij mij wilde dat ik na kapsel- en protheseverwijdering 9 maanden wachtte op een hersteloperatie, 2 x operatiekosten of inderdaad angst voor complicaties en de "goede" naam vd kliniek?? Maar gelukkig had ik ook Nio gevonden via dit forum!

Ik weet zeker dat dr. Nio jullie ook gelukkig gaat maken! En Estelle, Blecourt zei eerst dat als hij me kon helpen het een lift en protheses werden... maar Nio zei dat hij het (bij mij) zonder lift kon. Mijn tepels hadden nog nooit op dezelfde hoogte gestaan, en ik vertelde hem voor de operatie dat dat mij ook niet uitmaakte; hij zei : Nee, ik ga het wel proberen. En het is zo raar; ze zijn nu op dezelfde hoogte! Ik had recht 375 en links 350 cc.

Al met al, Dr. Nio weet echt wat hij doet en heeft respect voor je en maakt je gewoon graag mooi. En je bent nog eens in een echt ziekenhuis, als er iets mocht gebeuren (waar we niet vanuit gaan) is er altijd hulp bij de hand.

Alletwee veel geluk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve allemaal,

Ik heb gisterochtend telefonisch contact gehad met Nio en mocht diezelfde avond al meteen op consult komen!

Wat een super aardige man is het, hij neemt echt de tijd voor je. Vond het een prettig consult. Nu adviseerde hij mij het volgende:

Een lift vond hij helemaal niet nodig. Hij legde mij uit dat hij ook met alleen protheses de borst kon liften als ware en hij ook zonder de lift mijn borsten meer symmetrisch weer zou kunnen maken. (helemaal precies gelijk zullen ze niet worden) Maar als het grootste verschil al weg is ben ik ook blij.

Hij rade mij ronde high profile prothese aan van 400 of 500cc. Zelf gaf hij de voorkeur aan 500cc omdat hoe groter de prothese des te minder het verschil in mijn borsten zichtbaar zou zijn. Hij wilt ze dual plane plaatsen.

Nu twijfel ik zelf heel erg over het aantal cc. Ik zit nu dus tussen een B en C cup in en wil naar een DD. Wat denken jullie is dan die 500cc niet te veel? Op welke cupmaat zou ik dan ongeveer uitkomen?

Ik vroeg Nio ook waarom hij ze dual plane wilt plaatsen, hij vertelde mij dat dit op langer termijn mooier is en de prothese beter op zijn plek zou blijven. Ik gaf aan dat ik liever voor de borstspier wou omdat ik persoonlijk dacht mooier te vinden vanwege het volume aan de bovenkant en bij dual plane duurt het herstel toch ook velen malen langer? Ook gaf ik aan dan bang te zijn voor een double bobble effect. Maar hij verzekerde mij ervan dat dat zeker niet ging gebeuren en hij mij niet met double bobble naar huis zou laten gaan. Maar dit kan toch ook pas later ontstaan? Bij voor de borstspier vond hij de prothese te zwaar en was hij bang dat ze weer zouden gaan hangen naar een jaar.

Misschien heb ik het verkeerd maar ik heb altijd het idee dat bij voor de borstpier er meer volume is aan de bovenkant van de borst en bij dual plane minder omdat de spier de prothese meer in een druppelvorm drukt. Ik hoor heel graag jullie mening/ervaringen!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Estelle, Nio vond het gelukkig (net zoals ik) erg mooi geworden en dacht dat de iets hardere rechterborst gewoon vocht was; maar ik moet dus echt zo weinig mogelijk doen, erg moeilijk.

Ik heb net jouw update gelezen en gelukkig vond je het ook een fijn gesprek. Ik denk dat hij echt weet wat hij zegt. Ik ben zelf alleen maar een voorstander van achter de spier maar dat is persoonlijk (ook o.a. omdat kapselvorming als dat mocht ontstaan minder opvalt; zo was dat tenminste de vorige keer bij mij). Bij mij is er 350 en 375 cc in (maar toen had ik ook wel erg weinig) en ik zit op een kleine D grote C cup, dus als jij echt groot wilt zou ik zeker die 500 nemen! En helemaal als Nio zegt dat het verschil dan nog minder wordt. Ik vraag me af of je met 500 trouwens echt op een DD uitkomt, heb je dat aan hem gevraagd? Ik denk trouwens met zoveel cc dat je met ronde protheses sowieso veel ronding gaat krijgen. Bij mij zitten ze ook achter de spier en ik vind het al veel ronding met mijn aantal cc's maar misschien even bij dames kijken die achter de spier hebben met 500 cc?

Het herstel achter de spier duurt iets langer en de pijn is erger, maar daar heb je pijnstillers voor en het gaat wel om je borsten en hopelijk voor minimaal heel veel jaar; als je die echt mooi wilt hebben zoals hij het zegt maakt het ook niet uit of het een paar dagen of twee weken pijn doet en je minder kan doen. Ik zou me bij Nio niet bang maken voor een double bobble of hoe dat heet.

Maar het gaat om jouw borsten, dus denk goed na hoeveel cc je wilt; als je het zonder lift wilt moet het dus achter de spier en anders moet je blijkbaar een lift en later protheses had ik begrepen; nou dan zou ik het wel weten... Heb je eigenlijk een soort passessie gehad? Als je nog twijfelt kun je Nio toch ook nog mailen of vragen voor nog een consult?

Heel veel geluk en ik ben erg benieuwd wat je gaat doen; ik begrijp dat je nog geen datum hebt vastgesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.