Ga naar inhoud

Maruu : 22 september 2015 : Dr. Kolkman : ABC Clinic Breda


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ik ben Maruu, gebruik mijn echte naam liever niet, en ik ben 23 jaar.

Al vanaf jongs af aan was ik ermee bezig om ergens in de toekomst een borstvergroting te laten doen. Op mijn 15e Had ik nog steeds weinig tot geen borstgroei, waardoor ik vaak sokken in mijn beha droeg. (Het is nou eenmaal als puber niet leuk om als enige geen borsten te hebben :x)

Op mijn 18e vertelde mijn moeder dat ze op haar 29e ook een borstvergroting Had laten doen. Ik voelde me alsof de wereld onder me uit werd geschopt. Al die jaren Was ik ervan overtuigd dat "het nog wel zou komen". Nou niet dus!

Nu ben ik 23 en heb ik eindelijk de stap genomen om een afspraak te maken in de kliniek.

Ik heb gekozen voor de ABC clinic in Breda bij dhr. Kolkman.

Ik ben al eens eerder in het amphia geopereerd dus het geeft me een gevoel van herkenning wat ik wel fijn vind.

Een van de eerste vragen die dhr. Kolkman stelde was natuurlijk welke cupmaat ik heb?

Nou... A pas ik niet dus AA....A dan maar..?

Hij stelde voor om er 245-290cc in te doen, maar dat gaat hij nog bekijken als het zover is en ik op de operatie tafel lig.

Ik ben 1.64 lang en weeg om en nabij de 50 kg.

Ik heb me op het forum aangemeld puur om wat tips op te doen, en verhalen te lezen van anderen. Het leek me leuk om meiden te leren kennen die in hetzelfde schuitje zitten :)

Dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, en dan spreken We ook een datum af voor de operatie. Dit zal waarschijnlijk over 3-4 weken plaatsvinden.

Heb er zoveel zin in!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu!

Wat een mooi vooruitzicht :)!

Vroeg me wel af of je ook hebt gepast? Het gaat er natuurlijk ook om wat jij mooi vindt. Ik zou niet alleen afgaan op welke maat de pc voorstelt, aangezien de gewenste maat ook te maken heeft met persoonlijke smaak. De een vindt een grotere borst mooier, ronde vorm, anatomisch etc..

xx Blue-eyes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu,

Heb je zelf wel een voorbeeld van hoe je graag wil dat je borsten eruit gaan zien? En heb je een idee hoe groot ze ongeveer worden bij 245 of 290 cc? Ze zeggen dat in de regel 150 cc 1 cupmaat is, maar dit is natuurlijk niet precies zo. Je zou er dan bij 290 cc 2 bijna cupmaten bij krijgen.

Het is inderdaad wel belangrijk dat je voor jezelf weet hoe je ze wil hebben, niet dat de PC iets kiest en dat jij er achteraf niet tevreden mee bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu,

Wat een herkenbaar verhaal ;) Ik ben 1.67, weeg 50 kg, had als voorsituatie niks en ben ook bij dr. Kolkman op consult geweest. Hele aardige man. Zijn advies was 290 cc anatomische Natrelle protheses. Denk dat je bij Kolkman in goede handen bent! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maruu!

Wat een mooi vooruitzicht :)!

Vroeg me wel af of je ook hebt gepast? Het gaat er natuurlijk ook om wat jij mooi vindt. Ik zou niet alleen afgaan op welke maat de pc voorstelt, aangezien de gewenste maat ook te maken heeft met persoonlijke smaak. De een vindt een grotere borst mooier, ronde vorm, anatomisch etc..

xx Blue-eyes

Hi!

Ik had sowieso altijd al in gedachten een anatomische vorm te nemen. Dit stelde Kolkman ook voor.

Ik heb niks gepast, maar ga wel vragen of dit eventueel mogelijk is. Ik wil ze wel natuurlijk houden, maar wil idd achteraf niet dat ze te klein zijn..

Welkom Maruu,

Veel plezier en sterkte !

Als je vragen hebt, gewoon stellen :)

X

Dankje ! Zal ik doen :)

x

Hoi Maruu,

Heb je zelf wel een voorbeeld van hoe je graag wil dat je borsten eruit gaan zien? En heb je een idee hoe groot ze ongeveer worden bij 245 of 290 cc? Ze zeggen dat in de regel 150 cc 1 cupmaat is, maar dit is natuurlijk niet precies zo. Je zou er dan bij 290 cc 2 bijna cupmaten bij krijgen.

Het is inderdaad wel belangrijk dat je voor jezelf weet hoe je ze wil hebben, niet dat de PC iets kiest en dat jij er achteraf niet tevreden mee bent ;)

Ik ga morgen wat plaatjes opzoeken van wat ik ongeveer wil, en die neem ik dan mee. Ik heb echt geen idee hoe groot ze gaan worden, hij had het over een C.. maar ik heb echt geen benul wat dat bij mij zou worden.

Maar zoals ik hierboven al zei ga ik as dinsdag vragen of ik ook kan passen ofzo.

Hoi Maruu,

Wat een herkenbaar verhaal ;) Ik ben 1.67, weeg 50 kg, had als voorsituatie niks en ben ook bij dr. Kolkman op consult geweest. Hele aardige man. Zijn advies was 290 cc anatomische Natrelle protheses. Denk dat je bij Kolkman in goede handen bent! Succes!

Dankje!

Ben je al geopereerd of moet je nog? Naar welke cup ben je gegaan met 290cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben uiteindelijk door een andere pc geopereerd en heb 310 cc gekregen. Zit tussen m'n oren hoor, maar dan was toch de psychische grens van 300 overschreden ;)

Van niks ben ik hiermee naar cup 70 C / 65 D gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nice!

Ik ga toch door met Kolkman. Voel me bij hem op mn gemak en dat vind ik zelf heel belangrijk.

Vandaag op 2e gesprek geweest, en de datum staat vast. 22 september gaat het gebeuren, ik ben zoooo enthousiast haha heb er echt zin in!

Ik ben maar heel iel, weinig borstweefsel dus hij raadt me aan niet hoger te gaan dan 290cc. Ik heb wel aangegeven het meeste te willen hebben wat mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee maruu heb nu alles gelezen hihi,, had je net pb gestuurd,

Maar ik kom zelf ook uit Breda vandaar dat dr kolkman ook mij voorkeur had. Maar heb hier zulke goede reacties gelezen over Frans van straten dat ik nu heel blij ben met me keuze..mij voorkeur ging wel uit na rond omdat ik ook weinig borstweefsel heb..dan vind ik rondingen aan de bovenkant juist mooi.. maar zoals ze hier boven al zeggen doen wat jij het mooiste vind! Veel succes alvast

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi allemaal,

Hier mijn ervaring van de borstvergroting die ik gisteren, 22/09 heb ondergaan.

Ik heb hem laten doen door dr. Kolkman, die vanuit de ABC clinic werkt maar samenwerkt met het Amphia in Breda. Daar ben ik dus ook geopereerd.

De opname was om 11u, ik was iets te laat aangezien ik zelf niet uit Breda kwam en de trein had gemist. (Niet zo fijn om op zo een stressvolle dag ook nog eens de trein te missen... maar goed.)

De verpleegsters waren heel lief. Ik werd om half 2 naar de voorbereidingskamer gereden, waar ze het infuus aan legden. Ook hier waren ze allemaal heel aardig, ik voelde me echt super op mijn gemak.

Dr Kolkman is nog even langsgeweest om alles af te tekenen en daarna ben ik naar de operatie kamer gereden. Opnieuw waren ze super lief voor me, iedereen was aan het praten dus dat vond ik echt super.

Ik heb niet eens de tijd gehad om over slechte dingen na te denken.

5 jaar geleden ben ik ook in het Amphia geopereerd, aan mijn kaak en ik heb daar hele slechte ervaringen aan overgehouden. Ik was heel erg bang voor hoe ik zou wakker worden in de uitslaap kamer.

Rond 10 voor 3 werd ik wakker, en ik had meteen intense zin in pizza hahaha. Ik heb driekwartier voor me uit liggen staren, en gewacht tot ze me eindelijk naar de afdeling terug zouden brengen zodat ik mijn moeder kon zien en natuurlijk via mijn telefoon iedereen op de hoogte kon stellen dat alles goed was gegaan.

Omdat ik in het amphia geopereerd ben, moest ik ook een nachtje blijven slapen. Persoonlijk vond ik dit niet heel erg omdat als er dan iets mis gaat, je gewoon op locatie bent.

De drains zaten er ook nog in, en ik had 60ml bloed aan de ene kant, en 20ml aan de andere kant. Dat was dus prima. :) Alleen het eruit halen vond ik heeeel vervelend.

Tijdens het consult was er afgesproken dat ik 245-290CC Natrelle dual plane zou krijgen (anatomisch). Uiteindelijk hebben ze er 325CC ingedaan.

Ik ben super tevreden over het resultaat, nu al. Ik kom van een 75AA af, dus ik was al blij geweest met 245CC haha.

Nu op naar mijn herstel. Mijn borsten zijn natuurlijk enorm gespannen omdat ik plat was en ik kom er nu heel erg achter dat je bij heel veel bewegingen gebruik maakt van de borstspieren.

Ook heb ik luchtbelletjes onder mijn rechterborst, maar dit zal met de tijd weggaan zij mijn PC.

Als jullie vragen hebben zal ik die zeker beantwoorden. Je mag me altijd een berichtje sturen en ik zal binnenkort ook wel wat foto's uploaden voor degenen die daar interesse in hebben.

Voeg me dan wel even toe als vriendinnetje ajb :)

Groetjes, Maruu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 23 september 2015 om 20:23 zei Maruu:

Hi allemaal,

Hier mijn ervaring van de borstvergroting die ik gisteren, 22/09 heb ondergaan.

Ik heb hem laten doen door dr. Kolkman, die vanuit de ABC clinic werkt maar samenwerkt met het Amphia in Breda. Daar ben ik dus ook geopereerd.

De opname was om 11u, ik was iets te laat aangezien ik zelf niet uit Breda kwam en de trein had gemist. (Niet zo fijn om op zo een stressvolle dag ook nog eens de trein te missen... maar goed.)

De verpleegsters waren heel lief. Ik werd om half 2 naar de voorbereidingskamer gereden, waar ze het infuus aan legden. Ook hier waren ze allemaal heel aardig, ik voelde me echt super op mijn gemak.

Dr Kolkman is nog even langsgeweest om alles af te tekenen en daarna ben ik naar de operatie kamer gereden. Opnieuw waren ze super lief voor me, iedereen was aan het praten dus dat vond ik echt super.

Ik heb niet eens de tijd gehad om over slechte dingen na te denken.

5 jaar geleden ben ik ook in het Amphia geopereerd, aan mijn kaak en ik heb daar hele slechte ervaringen aan overgehouden. Ik was heel erg bang voor hoe ik zou wakker worden in de uitslaap kamer.

Rond 10 voor 3 werd ik wakker, en ik had meteen intense zin in pizza hahaha. Ik heb driekwartier voor me uit liggen staren, en gewacht tot ze me eindelijk naar de afdeling terug zouden brengen zodat ik mijn moeder kon zien en natuurlijk via mijn telefoon iedereen op de hoogte kon stellen dat alles goed was gegaan.

Omdat ik in het amphia geopereerd ben, moest ik ook een nachtje blijven slapen. Persoonlijk vond ik dit niet heel erg omdat als er dan iets mis gaat, je gewoon op locatie bent.

De drains zaten er ook nog in, en ik had 60ml bloed aan de ene kant, en 20ml aan de andere kant. Dat was dus prima.

Alleen het eruit halen vond ik heeeel vervelend.

Tijdens het consult was er afgesproken dat ik 245-290CC Natrelle dual plane zou krijgen (anatomisch). Uiteindelijk hebben ze er 325CC ingedaan.

Ik ben super tevreden over het resultaat, nu al. Ik kom van een 75AA af, dus ik was al blij geweest met 245CC haha.

Nu op naar mijn herstel. Mijn borsten zijn natuurlijk enorm gespannen omdat ik plat was en ik kom er nu heel erg achter dat je bij heel veel bewegingen gebruik maakt van de borstspieren.

Ook heb ik luchtbelletjes onder mijn rechterborst, maar dit zal met de tijd weggaan zij mijn PC.

Als jullie vragen hebben zal ik die zeker beantwoorden. Je mag me altijd een berichtje sturen en ik zal binnenkort ook wel wat foto's uploaden voor degenen die daar interesse in hebben.

Voeg me dan wel even toe als vriendinnetje ajb

Groetjes, Maruu.

Hoi Maruu!

Alweer even geleden dat jij jouw boobs kreeg. Ik hoop dat je er nog steeds iedere dag heel veel plezier van hebt! Ik heb 31 mei een consult in het Amphia bij dhr Kolkman. Ik heb een 75A en wil uiteindelijk uitkomen op een mooie volle C. Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? Ik ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar jouw resultaat hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.