Ga naar inhoud

Boo250 : 23 september 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Gast Boo250

Aanbevolen berichten

Hoi dames!!

Ooh wat spannend! woensdag 23 september is het zo ver! dan krijg ik mijn nieuwe boobiesss! Ik wordt geopereerd bij het Amstelveen kliniek door dr. Schiettecatte. Ronde protheses 350-375 cc hp. Ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden en zenuwachtig haha. Heeft iemand misschien nog goede tips die ik kan gebruiken? Die zijn van harte welkom! :)

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult bij hem was wel wat gehaast, dat vond ik wel een beetje jammer, maar dat had ik van te voren al wel hier op het forum gelezen. Verder heeft hij gewoon wel alles uitgelegd en kon je vragen wat je wou aan hem. Dus ik was wel alles te weten gekomen wat ik weten wou. En daarna kreeg ik ook nog een gesprek met een assistente dus dat was ook heel fijn. Ik krijg dual plane, dat raad hij ook de meeste mensen wel aan, maar dat licht natuurlijk ook aan de situatie en iedereens lichaam is ook verschillend. Ik hoop dat het goed gaat bij jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor!

Zorg dat je wat te eten meeneemt voor na je operatie. Ik had gigahonger en was blij met m'n broodjes en cola, hihi.

Oh, en vast wat coolpacks in de vriezer leggen. Dat deed echt deugd en hielp erg goed tegen de zwelling.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult bij hem was wel wat gehaast, dat vond ik wel een beetje jammer, maar dat had ik van te voren al wel hier op het forum gelezen. Verder heeft hij gewoon wel alles uitgelegd en kon je vragen wat je wou aan hem. Dus ik was wel alles te weten gekomen wat ik weten wou. En daarna kreeg ik ook nog een gesprek met een assistente dus dat was ook heel fijn. Ik krijg dual plane, dat raad hij ook de meeste mensen wel aan, maar dat licht natuurlijk ook aan de situatie en iedereens lichaam is ook verschillend. Ik hoop dat het goed gaat bij jou :)

Ik hoop inderdaad dat het bij mij op de spier kan...

maar eerst ben jij aan de beurt...

heel veel succes!!!!!

En hopelijk kan je snel echt genieten van je nieuwe aanwinsten....

ik volg je en hopelijk komt er een fijn verslag om te lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel voor de tips! :) Aan eten meenemen had ik nog geen eens gedacht, dus goed dat jullie het zeggen.

Oooohh zo spannend! nog maar 1 nachtje slapen, haha lijk net zo een klein kind die aan het aftellen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog maar 1 nachtje. Het aftellen voelt idd net als een kind voor sinterklaas.

succes morgen, hoe laat mag je?

Dankjewel! :) ik ben om 11 uur aan de beurt, moet wel al om kwart over 10 aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen nog bedankt!! Hier mijn verslagje: ik was half10 al aanwezig, en werd half11 geroepen, snel omkleden en aftekenen. Ik was echt super zenuwachtig voor de operatie/narcose maar toen het eenmaal zover was mocht ik gaan liggen, deden ze een spuitje in me arm en was ik zo weg! Ging echt super snel. Ik kan me nog vaag herrineren dat ze me wakker maakte (rond kwart voor 12) en dat ik mezelf moest over tillen naar het uitslaap bed en dat ging prima. Daarna kreeg ik heel erg moeite om goed wakker te worden en moest zelfs ook huilen om helemaal niets. Daarna nog een lange tijd misselijk en draaierig geweest. Om half2 lukte het me eindelijk een beschuitje binnen te houden en te plassen dus eindelijk naar huis. Daar ging het verder prima en lekker geslapen. Nou de 2e dag is het wel veel pijnlijker en stijver maar als ik dan naar beneden kijk is dat het allemaal waard :)! Alleen is de linker nog wel veel meer opgezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.