Ga naar inhoud

prothese te hoog?


MJboob

Aanbevolen berichten

Donderdag 10 september was het dan zover....... mijn borstvergroting!

Na mijn twee zwangerschappen bleef ik met twee 'theezakjes' zitten...

Cup a en gewoon leeg. Ik wilde graag naar cup D en ik kreeg op 'D-day'

anatomisch profiel, 440 cc per kant en merk mentor.

Toen ik uit de narcose kwam vond ik meteen al dat mijn tepels zo ontzettend

laag zaten. De anesthesist vond dit ook, maar de arts vond dat ik het eerst even moest

afwachten.

Dus ik naar huis, echter, na een week nog geen verschil. Dus ik heb de arts een foto

gestuurd. Ondanks dat hij geen voorstander is van de borstband zei hij direct aan de

telefoon: "de BH uit en ik stuur je een borstband toe. Ik ben nog in afwachting van de

borstband. Het is nu 10 dagen na de operatie maar nog geen enkel verschil met de

operatiedag te zien. Wie herkent zich in mijn verhaal? Ik ben nogal bang dat dit het

resultaat is.

Mooie borsten maar met de tepel die naar beneden hangt......

btw.....ik hoor van iedereen dat de borsten in het begin heel erg hard aanvoelen.

Dat herken ik niet, ik vind ze vrij natuurlijk voelen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het komt wel eens vaker voor dat prothesen in het begin wat hoog zitten, maar te hoog is natuurlijk alleen te beoordelen op een foto..

Draag je je band goed? Hij moet op een bepaalde manier gedragen worden. Ik zal een link erbij doen waar staat hoe je je band moet dragen.

http://www.borstenforum.com/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/

Kijk het nog even rustig aan, want het herstel duurt echt 6 weken en zelfs daarna kan er nog een hele hoop veranderen. Als ze echter echt te hoog zitten en niet de ruimte hebben om te zakken, is dat vaak goed op te lossen naderhand. Er moet dan meer ruimte gemaakt worden in de pocket, onderaan. Maar zo ver is het nog niet. Als je de borstband goed draagt, en consequent, dan zou het best bij kunnen trekken.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB, bedankt voor je reactie.

Ik ben nog in afwachting van de band, deze zal dinsdag wel binnenkomen, maar fijn dat je de link er even bij hebt gezet van hoe te dragen.

Ik heb maar even een foto van de huidige situatie als profielfoto geplaatst, want ik kon er niet echt uitkomen waar ik hem anders kon plaatsen.

Als je de foto ziet (of iemand anders) , wat is je indruk?

Ik maak me nogal ongerust, vandaar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Hm, ik zou willen dat ik je gerust kon stellen, maar ik denk dat je prothesen wel erg hoog zitten.

Je zit nog vroeg in je herstel, dus er zit wel degelijk een kans in dat de band nog gaat helpen, maar ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken. Soms is er in dit soort gevallen, toch een kleine ingreep nodig. De pocket wordt dan verruimd aan de onderkant in je borst en de prothese wordt dan dus lager geplaatst.

Maar zover is het nog niet. Eer ze dit doen, wachten ze altijd 6 weken tot drie maanden af, aangezien er echt nog van alles zou kunnen veranderen.

Foto's plaatsen doe je zo:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/

Misschien zou je ook een foto van de zijkant kunnen nemen. Dan doe je dat elke week en is er ook te zien of je prothesen zakken of niet.

Als je wilt dat ik ernaar kijk, stuur me dan even een pb. Door drukte red ik het niet altijd om alles bij te lezen. Pb's zie ik doorgaans wel :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zaten de protheses ook heel hoog. Jammer dat ik de foto's van de eerste week niet meer heb. Maar zaten tegen het sleutelbeen en ook mijn tepels zaten ergens onderop. Heb jankend voor de spiegel gestaan. Ik dacht dit komt nooit meer goed, en ik zag ze niet zakken. Pas rond de 5 weken gingen ze wat zakken. En ik ben intussen 9 wk po en nog steeds zie je de rand, maar mijn pc zei dat het echt weg trekt alleen kan het bij de een langer duren.

Op mijn pf zie je foto's vanaf de 3e week geloof ik, daar zitten ze ook zo hoog. De tepel komt nu pas wat op de goede plaats,

Nu heb ik spijt dat ik die foto's heb verwijderd. Dan kon je het verschil zien, maar had zoveel stress door die tieten en bleef maar vergelijken met anderen dat ik dacht weg ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik heb inmiddels 2 foto's geplaatst. Bedankt BB! 1 van vooraanzicht en 1 zijaanzicht. Sinds de operatie is er nog niks veranderd. Nu 10 dagen terug.

Bij jou is het dus toch goed gekomen Heanne? Ik kan ook wel janken inderdaad. Ik had zo die mooie borsten voor ogen toen ik in slaap viel toen ik onder narcose ging en nu dit....grrrrrr.......Heb het gevoel dat ik nu grote hangers heb met die tepels zo laag......

Maar BB, jij hebt het over de pocket verruimen aan de onderkant evt.... Dan neem ik aan dat er nieuwe prothesen geplaatst moeten worden of niet (niet dat ik op de zaken vooruit wil lopen hoor, maar toch) , want ze kunnen deze prothesen dan niet laten zitten toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal kunnen je oude prothesen dan gewoon opnieuw geplaatst worden hoor, daar heb je geen nieuwe prothesen bij nodig

Ik vind ze, als ik eerlijk ben, ook vrij hoog zitten op de foto hoor.. dat is zeker niet de bedoeling geweest. Ik hoop ontzettend dat je het met een borstband goed krijgt! Echt consequent gaan dragen!

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan je helemaal begrijpen. Ik zag steeds mooie borsten hier voorbij komen en dan had ik duploblokken met tepels. Echt verschrikkelijk lelijk. En iedereen roepen geduld, maar ik dacht toen alleen maar, jullie kunnen dat gaan zeggen want jullie borsten zien er normaal uit en ik zit met sponge Bob.

Maar nu zeg ik het zelfde, echt ze gaan zakken, mijn borsten worden alsmaar ronder en ik vind ze echt mooi nu, en ik weet nu dat ze steeds mooier gaan worden.

Ik heb toen ook foto's gemaild naar de pc, en die gaf ook aan, rond de 3 mnd kan je er pas wat van zeggen.

Oh en jij heb ook anatomisch. Heb je ze tall height? Want die ogen sws al hoger.

Ik kan je angst niet wegnemen, maar kan je wel zeggen dat je ook geduld moet hebben en dat het bij mij pas rond de 5 weken wat ging zakken.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.