Ga naar inhoud

advies pc omgeving amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Mijn naam is yvonne ik ben 28 en ik overweeg al een tijdje een borstvergroting.

Ik kom uit Amsterdam en via een vriendin ben ik bij boerhave kliniek terecht gekomen.

zij heeft haar borstvergroting daar gedaan en is nog steeds erg tevreden. Jammer genoeg werk de pc die het voor haar heeft gegaan niet meer daar dus heb ik volgende week een consult met dr L.P. van der weij. Nou ben ik benieuwd of er andere ervaringen hebben met deze arts zowel positief als negatief. Ook heeft een collega mij velthuis kliniek in Rotterdam geadviseerd en dan met name dr heike kleptko. Als iemand ervaring heeft met deze arts hoor ik het graag.

Op de forum kwam ik dr nio ook vaak tegen als goede pc. Zoals ik al zij ik kom uit Amsterdam dus ik zal er ook zeker contact opnemen met dr nio voor een consult. Zijn er nog meer dames uit vooral omgeving Amsterdam die goede asten adviseren. Prijs maakt opzicht niet uit.

Alvast bedankt. Gr Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Yvonne,

Ikzelf heb inmiddels 1 afspraak gehad met Leo Peter van der Weij. Binnenkort 2e afspraak en de operatie staat al gepland.

Ik ken 4 vriendinnen die ook door Leo Peter zijn geholpen en allemaal zijn ze heel erg positief over hem. Zeker als je gaat voor een natuurlijke look icm anatomische prothesen dan moet je bij hem zijn (althans, dat is mij door iedereen op het hart gedrukt). Moet ook zeggen dat het resultaat bij alle 4 zeer mooi is!!!

Succes met je keuze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zowel Nio als dr. van der Weij zijn goede artsen. Ik heb zelf destijds een second opinion bij dr. van der weij gehad, maar heb uiteindelijk anders gekozen.

Zou het een eerste bv geweest zijn, zou ik zeker voor hem gekozen hebben. Hij is een kundige arts..

Echter, nu een paar jaar verder en veel meer gelezen op dit forum, zou ik sowieso altijd kiezen voor dr. Nio.

Dit komt waarschijnlijk meer uit gevoel voort, dan uit exact het verschil weten tussen deze twee pc's (hoe vergelijk je?)

Bij Nio zie je nooit (hoogst zelden) complicaties, bij van der Weij heb ik in de loop der jaren enkele malen wel ontevredenheid of complicaties gezien. Wil echter niet zeggen dat hij een slechte pc is hoor. Beide zijn geschikt! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne!

Ik heb mijn operatie bij dr. van der Weij op 2 oktober! Ik ben erg positief over hem. Ik heb heel veel vragen gesteld en hij heeft inderdaad veel kennis. Ik heb zeker vertrouwen in hem. Je moet doen wat goed voelt!

Ik zal na mijn operatie weer foto's plaatsen en je mag me dan van alles vragen!

Ik wens je veel succes met het maken van je keuze!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb zaterdag een consult bij dr Lp van der weij bij boerhaave klieniek, en volgende maand een consult bij dr nio in het slaz.

Na het geven van borstvoeding is er niks meer overgebleven😛. Ik heb altijd een kleine b gehad maar nu is er niks meer van over🙈.

Nou wil ik mijn borsten zo natuurlijk mogelijk maar ik wil ook wat bolling aan de bovenkant. Ik ben er nog niet uit hoeveel Cc maar ik denk dat ik voor een volle c ga.

Ik twijfel nu of ik ronde of anatomische prothese moet nemen. Ook ben ik er nog niet uit Werk merk natuurlijk heb ik op Internet het een en andere uitgezocht en vriendinnen die ook een bv hebben gedaan hebben allemaal "mentor" prothese. Nou werkt boerhaave met mentor en natrelle en het slaz werkt met natrelle en mb. Natrelle staat ook goed aangeschreven en mb ook wel maar over mb las ik oa, dat de stof "blauw" >> (in Monobloc) een erge wisselwerking kan hebben met bepaalde soorten antidepressiva. Ik gebruik geen antidepressiva maar ik schrok er een beetje van.

Hebben jullie advies voor moi?

Gr Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb zelf ook mb, was net als jij ook bezorgd over evt wisselwerkingen..

Maar nagevraagd en het blijkt nergens op gebaseerd te zijn.

Mij bevalt het erg goed tot nu toe. Je hebt alleen geen keuze in ronde of anatomische dan

(altijd rond) ivm hoe de mb valt..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yvonne,

Of je rond of anatomisch moet kiezen, ligt een beetje aan wat überhaupt mogelijk is. Heb je veel eigen borstweefsel (aan de bovenkant) dan kunnen beide protheses. Heb je echter weinig borstweefsel, dan is waarschijnlijk alleen anatomisch mogelijk omdat je anders de randen kunt gaan zien/voelen. Dit is aan de plastisch chirurg om dat te bepalen. Dus wacht eerst beide consults even af. Qua bolling aan de bovenkant met ronde protheses heb ik geen verstand. Zelf heb ik anatomisch en bij mij is wel degelijk bolling (maar niet overdreven), oogt heel natuurlijk :)

Verder heb ik ook geen kennis van de diverse merken. Hopelijk hebben andere meiden dit wel. Zelf heb ik Mentor prothesen!

Groetjes Tara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natrelle anatomisch. Ook bij van der weij. Ik heb zeker bolling bovenop, en mijn borsten zijn ook zacht. Je leest altijd dat ze hard zijn, maar bij mij zeker niet het geval.

Van der weij gaat wel voor de natuurlijke uitstraling. Dus wil je hele grote ronde dan zal je bij nio beter zitten.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de beide gesprekken eerst afwachten, wat de PC's zeggen. Dr. Nio maakt op wens ook grote borsten maar zeker ook heel natuurlijke, hij maakt zoals jij het wilt. Ik heb van hem Eurosilicone protheses gekregen, ik denk dat hij bij ieder bekijkt wat het beste is om de gewenste borst te krijgen.

Ik heb sowieso rond (achter de spier) omdat ik grote kans heb op kapselvorming en dat wordt nog lelijker bij anatomisch gevormde.

Als je na de gesprekken nog twijfelt kun je anderen vragen maar vooral op Nio vertrouw ik dat hij het beste voor je zal zeggen en ook doen; Dr. Van der Weij ken ik niet.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yvonne,

Ik ben ook geopereerd door dr. Van der Weij. Ik vond het consult prettig. Ben daar meer dan een uur binnen geweest op een doordeweekse avond om 19 uur. Hij nam echt de tijd. Hij ging alles opmeten en opschrijven en ik mocht allerlei protheses passen. Hij was niet zo heel spraakzaam, maar ik wist na dat uur zeker dat ik bij hem in goede handen was! Hij vraagt wat jij wil (neem dus ook voorbeelden mee) en geeft op basis daarvan advies. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Dit was precies wat ik wilde!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.