Ga naar inhoud

1981 : oktober 2015 :


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik moet de keuze maken tussen ronde en druppelvormige prothese.

Ik wil niet van de ronde bollen ervoor maar bij druppelvormig heb ik bovenaan niet gevuld en ik ben daar nu al zo plat. Ik heb pas prothese gehad van 365 CC maar kan zo slecht inschatten hoe groot dit gaat worden. Heb nu een kleine b

Graag jullie ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 1981,

Het is ook wat je zelf echt mooi vind.

Met een ronde prothese krijg je meer de bolling bovenaan je borst, denk dat 365 CC best mooi is hoor!

Ik heb 325 CC maar ben ook maar 1,55 haha. Ik ben er heel erg tevreden over.

Ik heb ook een ronde prothese maar heb wel vanaf dag 1 een borstband gehad. (Kijk in mijn galerij )

Ik zit nu in een D en had ook een kleine B.

Dus jij zal iets groter uitkomen dan ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Sammy

Die van jou zien er super mooi uit.

Zie heel veel foto's van grote ronde borsten en dan bijna tegen elkaar aan dat vind ik weer niet zo mooi. Of is dit dan naar een jaar anders?

Is natuurlijk heel persoonlijk allemaal.

Heb jij ze volledig achter de spier?

Het is ook allemaal zo moeilijk

Waar ben jij trouwens geopereerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Denk dat hoe groter je gaat hoe meer ze richting elkaar gaan.

Sowieso is het de eerste tijd alle,aal gezwollen maar na aantal weken ga je steeds meer het uiteindelijke resultaat zien!

Maar denk qua naast elkaar staan dat het niet heel anders zal zijn hoor.

Ik heb gedeeltelijk achter de spier , en ben geholpen bijBergman clinici.

Veel mensen gaan daar niet omdat ze van natuurlijk houden, maar ik wilde het juist natuurlijk.

En stel dat je je echt zorgen maakt over dat grote ronde en naar elkaar toe staan kan je het ook altijd met de plastisch chirurg bespreken hè! Daar zijn ze voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomisch en bolling bovenaan, er zijn hier meerdere meiden die anatomisch hebben en zeker bolling hebben. Ik heb juist voor anatomisch gekozen omdat je mijn ribben bovenaan zag en ik dat bedekt wilde hebben. Anatomisch heb je in verschillende lengtematen en ik had de lengte nodig om de ribben te bedekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammy1 jou borsten zien er heel mooi uit!

Ik heb mijn BV 5 jaar geleden laten doen maar vind ze nog veel te klein.

Had een A en nu een C.

De pc wil er nu 370 cc in doen ipv de 280 cc die er in zitten.
Ben bang dat dit nog te klein gaat zijn.
Ben 1m72 en weeg 60 kg. Iemand wat me hiermee kan helpen? :-)

En ook ik weet nu niet welke ik moet nemen, rond of druppel? Nu heb ik druppel erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fynic mijn borsten zijn zacht. Ik had ook verwach dat ze hard zouden aanvoelen omdat ik het overal las. Maar ze zijn zacht en soepel. En heb een vriendin met ronde 80% gevuld en voelen het zelfde als die van mij.

Ik had wel een D van mijzelf mss dat ze daarom zacht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames,

Ik ben twee weken geleden geopereerd. Ging allemaal super eerste drie dagen rustig aan gedaan en daarna voelde ik me weer goed. Nu heb ik de eerste week niet zwaar getilt maar wel gewoon overal naar toe gelopen enz. Ben niet plat blijven liggen. Bij mijn controle was alles goed ik moest alleen nog wel de borstband langer omhouden was de linker was nog niet helemaal goed ingedaald. Nu heb ik in mijn linker borst ook nog wat meer vocht zitten. Maar sinds gisteren voelt mij linker borst heel strak en als ik ga douchen ook heel raar. Een beetje als een hard stuk wat aan je lichaam hangt. Is dat normaal na 2 weken? De rechter voelt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er in 1 borst iets meer vocht zit dan de ander is heel normaal, borsten genezen afzonderlijk van elkaar, maar kan het toch niet zijn dat je al teveel dingen doet, en onvoldoende rust neemt, want vocht kan ook ontstaan door overbelasting

dat je de 1e week gewoon overal naar toe bent gelopen, dat kan niet zo veel kwaad, je hoeft echt niet 24/7 op bed te liggen, maar je lichaam heeft wel voldoende rust nodig om te herstellen, en door vocht kan de borst ook iets harder aanvoelen

door de band kan het gevoel in de borst ook iets veranderen, hou het even in de gaten, en bij twijfel kan je altijd even je pc bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is idd lastig als je je goed voelt, dat je alles weer wilt gaan doen, maar de eerste 6 weken moet je echt rustig aan doen.

De regels waar je je echt aan moet houden zijn: 6 weken geen repeterende bewegingen maken zoals, stofzuigen,dweilen, strijken etc

De ellebogen niet hoger dan de schouders, niet bukken of voorover hangen

Bij dual plane en achter de spier 4 tot 6 weken niet zwaarder tillen dan 2 kg en dit daarna langzaam opbouwen.Bij plaatsing voor de spier mag je iets eerder gaan tillen, er zijn ook pc's die zeggen dat het gelijk mag, maar probeer het zo min mogelijk te doen.

dus ook al voel je je goed,echt rustig aan, dit komt alleen maar je herstel ten goede

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.