Ga naar inhoud

Borstverkleining Steenberg Kliniek ... Ervaring ?


Aanbevolen berichten

Hé , me even voorstellen ...

Ben een 40 plusser , klein ( <1,60m) 60 kg en heb momenteel een G cup.

Na jaren sukkelen en twijfelen heb ik uiteindelijk de stap gezet en mijn consultatie gehad bij Dr L Bosmans. Hij stelde me erg op mijn gemak en na het gesprek was ik zeker dat ik dit wilde !

Gisteren heb ik mijn bevestiging ontvangen van de CM en ja ik wordt volledig terugbetaald ( buiten de honorarium ) dus hier ook een meevaller.

Nu weet ik ZEKER dat ik dit wil , nee , MOET doen !

En daar wringt het weer , ben zo onzeker , voorstel is om naar een D cup te gaan maar nu denk ik gaat dit toch niet nog te groot zijn? Of ok ? Als ik D cup google lijkt me dit toch nog erg groot ...

Ook heeft iemand ervaring met deze chirurg ? Of ga ik toch nog eens naar een andere horen ? Kan dat nog nu ik de goedkeuring heb van CM ?

Twijfel ... Twijfel ... Twijfel 😕😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik ben naar een c cup gegaan ,de pc zei dan een grote c cup

zij hebben er natuurlijk veel ervaring mee

en hij keek ook naar mijn lichaamsbouw

zeg zeker je eigen gedacht tegen de pc

dan kunnen jullie hier samen over praten

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren was het zover ! En wat ben ik blij ... Vandaag terug naar pc geweest op controle en alles prima . Wat zien ze er mooi uit , nog wel gezwollen maar veel mooier dan dat ik verwacht had voor de eerste dag . Mijn pijn valt super goed mee. Ben zo blij dat ik dit gedaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ...daar kun je ook alleen maar blij mee zijn .

Ikzelf ben er na 1,5 jaar geleden geopereerd te zijn ook nog steeds super blij mee .

Nu lekker de tijd nemen om te herstellen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.