Jump to content

nlgreef2 : 26 oktober 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Al een tijdje lid maar nu toch maar even echt voorstellen....

Enige tijd geleden de eerste afspraak voor een borstvergroting in België bij dr. Doornaerts. Het goede gevoel was er niet en dus verder wezen informeren in ons kikkerlandje. Uiteindelijk uitgekomen bij Leo Peter van der Weij op aanraden van 2 vriendinnen.

Daar nu een afspraak gehad, eind september nog een afspraak en voor 26 oktober staat de operatie gepland. Zodadelijk even uitvogelen hoe ik foto's plaats in de galerij....

Lang getwijfeld tussen ronde of anatomische prothesen. Uiteindelijk nu toch gekozen voor anatomisch en daarom ook nog terug voor een 2e afspraak. Plaatsing zal voor de spier zijn en dat verbaasde me nogal. Ging echt van achter de spier uit en snap ook niet zo goed waarom dit bij iedereen zo verschillend is...LP zegt dat dat kan en dus ga ik er maar vanuit dat dat klopt.

Verder nog veel twijfels over de cc's, 300 of 340. Ik wil geen grote borsten, ik wil volle borsten. Wil mijn deuken kwijt zoals ik het wel eens zeg. Kan op dit forum nog genoeg speuren in ieder geval!!!

Welkom

Weet je je zeker dat je anatomische prothesen wilt die geven minder volume bovenin(omdat je het over deuken hebt)

Maar succes met je beslissing.

xx Ank

Ik ben benieuwd wat je gaat beslissen na je 2e gesprek. Hij heeft mij nogmaals laten zien wat de ronde zal doen en de anatomische. Ik ben voor nu blij dat ik de anatomische voor de spier heb gekozen! Heb ook mooie resultaten van anderen met hetzelfde gezien!

Ik zal je berichten in de gaten houden! Mijn operatie is 2 oktober! Succes!!

Groetjes, Cynt

Ik ben ook bij dokter vam der weij geweest en heb ook anatomisch voor de spier. En heb zeker wel bolling bovenop. Het ligt aan de projectie. Hoe hoger die is, hoe meer bolling.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.