Ga naar inhoud

de borstband


Aanbevolen berichten

Vraagje;

Ik heb begrepen dat je bij ronde protheses de borstband na de 1e controle pas krijgt. Waarom dan pas, en niet meteen?

En krijg je die sowieso? Of hangt dat ergens vanaf?

Groetjes Sabry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow oke....Welke PC ben je geweest? Ik ga naar dr. Straten/Kliniek Heyendael.

Hij staat bij mij al bij de factuur erbij (heb aanbetaling gedaan) dus ik ga er vanuit dat ze me die dan wel gaan geven...(al denk ik dat het helemaal niet erg is als ze het niet doen.. haha lees hier en daar 'martelband' dus verheug me er ook niet op ofzo haha) .ik krijg ook rond dual plane...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties ik vraag het nog wel even aan de consulente of pc tegen die tijd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties ik vraag het nog wel even aan de consulente of pc tegen die tijd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabry, ik ga ook naar Dr. Straten, Kliniek Heyendael. Ik las ook dat je bij anatomische vorm de borstband meteen om krijgt en bij ronde vorm de borstband pas om krijgt na eerste controle!

Morgen ga ik nogmaals langs de kliniek om m'n aantal cc's te passen. Dit is wel een goede om teweten, dus ff vragen, hoe en wat met die borstband....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg de band na 9 dagen bij de controle en mocht um na 4 weken al weer in de kast dumpen!! Maar niet iedereenkrijgt um ligt er beetje aan hoe goed je boobs zakken enz!!

Ik moest ook gelijk vooraf betalen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet ook vooraf betalen maar neem aan als je m uiteindelijk niet krijgt je dat geld wel terugkrijgt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja gewoon de aanbetaling op de gehele factuur. Daar zit ook de borstband bij ingerekend (20euro) moest 2950 betalen voor boobs dus in totaal 2970 en heb 297 aanbetaald..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja gewoon de aanbetaling op de gehele factuur. Daar zit ook de borstband bij ingerekend (20euro) moest 2950 betalen voor boobs dus in totaal 2970 en heb 297 aanbetaald..

Je vergeet de €50- registratiekosten...of zijn ze die bij jou vergeten te verrekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn ze denk ik vergeten te berekenen wnnr die heb ik er niet op staan..

Heb ik mooi weer geluk hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja gewoon de aanbetaling op de gehele factuur. Daar zit ook de borstband bij ingerekend (20euro) moest 2950 betalen voor boobs dus in totaal 2970 en heb 297 aanbetaald..

Azo dat bedoel je

Ik heb 2595 euro moeten betalen

En gewoon voor de operatie die afspraak 40 euro moeten betalen meer niet van een borstband heeft hij niks gezecht dat zat in de prijs alleen als je een sportbh wou hebben moet je nog bij betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de sport bh nog zelf aanschaffen . Hij gaf aan triaction van triumph maar volgens mij is de hema heavy precies hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de sport bh nog zelf aanschaffen . Hij gaf aan triaction van triumph maar volgens mij is de hema heavy precies hetzelfde.

Als hij maar goed zit maak niet uit van waar dat die komt maar hij mag niet te groot zijn Hi moet juist passen hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.