Recommended Posts

Vraagje;

Ik heb begrepen dat je bij ronde protheses de borstband na de 1e controle pas krijgt. Waarom dan pas, en niet meteen?

En krijg je die sowieso? Of hangt dat ergens vanaf?

Groetjes Sabry

Ow oke....Welke PC ben je geweest? Ik ga naar dr. Straten/Kliniek Heyendael.

Hij staat bij mij al bij de factuur erbij (heb aanbetaling gedaan) dus ik ga er vanuit dat ze me die dan wel gaan geven...(al denk ik dat het helemaal niet erg is als ze het niet doen.. haha lees hier en daar 'martelband' dus verheug me er ook niet op ofzo haha) .ik krijg ook rond dual plane...

Ik heb ook ronde prothese en achter de spier en had mijn borstband ook al aan toen ik wakker word

Ik denk dat hangt van dokter tot dokter af

Ik heb ronde achter de spier maar Dr. Nio zei dat hij pas bij de 10-daagse controle beslist of een band om moet of niet; zal ook wel met de beginsituatie te maken hebben en hoe ze het hebben kunnen insnijden.

Ik heb hem na de 1e controle gehad maar mocht zelf weten als ik hem echt niet wilde hoefde het niet maar 1 prothese zat veel hoger nog als de ander dus heb het wel gedaan

Dankjulliewel voor de reacties ik vraag het nog wel even aan de consulente of pc tegen die tijd..

Dankjulliewel voor de reacties ik vraag het nog wel even aan de consulente of pc tegen die tijd..

Hoi Sabry, ik ga ook naar Dr. Straten, Kliniek Heyendael. Ik las ook dat je bij anatomische vorm de borstband meteen om krijgt en bij ronde vorm de borstband pas om krijgt na eerste controle!

Morgen ga ik nogmaals langs de kliniek om m'n aantal cc's te passen. Dit is wel een goede om teweten, dus ff vragen, hoe en wat met die borstband....!

Ik heb ronde prothese en heb die drek om gekregen

Hoelang moet je eigenlijk die borstband dragen

Ik heb hem ook gelijk gehad en moet hem officieel 6 weken dragen maar bij mijn controle na 2 weken zei hij dat ik hem af ertoe af mag. Ben nu 4 weken en ga hem van de week paar x overdag af doen.

Ik kreeg de band na 9 dagen bij de controle en mocht um na 4 weken al weer in de kast dumpen!! Maar niet iedereenkrijgt um ligt er beetje aan hoe goed je boobs zakken enz!!

Ik moest ook gelijk vooraf betalen!!

Ja ik moet ook vooraf betalen maar neem aan als je m uiteindelijk niet krijgt je dat geld wel terugkrijgt ..