Ga naar inhoud

bunnylin : 10 december 2015 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :48:

Ik ben een jonge meid van 19 jaar.

Sinds mijn puberteit zit ik er al erg mee dat ik (bijna) altijd de enige was op de middelbare school zonder mooie borsten. :unsure:

Ik liep ook best wel achter met alles (groeispurt, menstruatie, etc.) Omdat ik altijd erg klein ben geweest heb ik ook een jaar of 2 groeihormonen gebruikt. Gelukkig zit het met mijn lengte nu goed! (1.65, ben ik erg tevreden mee en ben ook uitgegroeid) Maar dat andere probleem.... Ik heb nu nog steeds AA, en heb hier best onzeker over. Vroeger verzon ik altijd smoesjes als vriendinnen gingen zwemmen of naar het strand gingen. Ik kocht Bh's met vullingen zodat het toch nog leek of ik echt wat had. Ook was ik wat onzeker tegenover vriendjes. Na mijn 18e verjaardag ben ik mij serieus in gaan lezen op verschillende sites van klinieken. Ook heb ik het met mijn ouders over gehad. Die zagen ook aan mij dat ik het erg vervelend vond dat het bij mij niet verder groeide. Nu heb ik definitief besloten met mijn ouders, vriend en mijn arts (waar ik nog steeds elk half jaar naartoe ga) dat dit echt is wat ik wil. Ik heb nu al zin in het eerste consult. Zelf zit ik te twijfelen over een C of volle B. Maar weet natuurlijk niet of dit wel haalbaar is. Verder heb ik al veel filmpjes op internet gezien over borstvergrotingen, poeh wat mooi! Kan niet wachten.. :56:

Liefs,

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je gevoel helemaal. Wanneer ik mee ging zwemmen met vriendinnen was ik zo beschaamd. En heel vals misschien maar hoopte iedere keer dat een vriendin ook een bikini aanhad waarin haar boobs kleiner leken!

Ik ben nu 22 en heb pas mijn zinnetje gekregen ( mijn mama dacht dat ik overdreef over mijn complex maar vorig jaar samen met ons 2 op vakantie geweest en haar wete te overtuigen! )

Mijn ergste probleem was bij vriendjes, ben 2 jaar samen geweest met mijn vriend, hij heeft ze nooit mogen zien op die 2 jaar, wat de relatie ook kapot gemaakt heeft volgens mij.

Ondertussen wel een nieuwe vriend die ze de dag voor de operatie (3 weken geleden) heeft mogen bekijken in het heel kort ! Nu na de operatie kan ik ze niet genoeg tonen aan hem! :D kleef me in zijn bijzijn om enzo, voor mij een echter wonder. Mijn relatie is gewoon ook sindsdien veel beter geworden.. Kan mezelf eindelijk zijn zonder schamen

Dus veel succes met de keuze en ik lees het wel waar wie en wanneer! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar.

Hier na veel afvallen en zwangerschappen waren er van mijn sowieso al mini tietjes echt theezakjes over. Afschuwelijk!

Ben zooo blij nu met mn nieuwe borsten, heel blij dat ik de stap gezet heb.

Veel succes bij je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super! :1:

Ik geloof ook echt dat je je meteen veel zelfverzekerder voelt!

Bij mijn ex vriend hield ik ook het liefste mijn bh en shirt aan als ik bij hem sliep..

Gelukkig voel ik me bij mijn huidige vriend wel meer op mijn gemak. Ook omdat we erover gepraat hebben.

Ik kan er ook heel open over praten met mijn moeder. Ik laat haar foto's zien van wat ik mooi vind en ze staat gelukkig helemaal achter me.

Ik zie bij veel mensen cc staan ipv cupmaat. Toch maar even kijken hoeveel cc bij een C cup hoort. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou meiden, voor mij is het nu ook aftellen geblazen!

Ik heb hier alvast een onderwerp aangemaakt, ook voor na de operatie.

Gek dat je nu echt, na al die verhalen op het forum te hebben gelezen, zelf bijna aan de beurt bent!

De zenuwen beginnen echt te komen hoor... Soms dan denk ik ook vooruit, zoals ooh met de kerst heb ik gewoon mijn boobs en zal ik me weer wat beter voelen! Heel gek idee en ik besef het denk ik pas goed als ik ze ook echt heb!

Maar goed, ik probeer er ook niet te veel over na te denken.. des te meer de spanning... :P

Tijdens het consult bij Bergman Kliniek natuurlijk gepast,uitgebreid gesproken en een 3D scan laten maken. Ik wou graag rond de 300cc omdat ik al meerdere foto's van meiden hier heb bekenen die ook kleinere maat prothesen hebben gekregen. Ik wil ook echt mooie bescheiden boobs die bij mijn lichaam passen en zo natuurlijk mogelijk zijn. Daarom heb ik samen met mijn PC besloten om voor de 285cc 410 style van natrelle te gaan die anatomisch zijn en voor de spier worden geplaatst. Na alles opgemeten en bekeken te hebben zal dit het mooiste resultaat worden.

Ik kom dus van een A en ben heeel benieuwd.

Hier en daar de laatste spulletjes in huis halen.. De tas staat bijna klaar.

Gister van de goedheiligman een cadeaubon van de Hunkemöller gekregen en die zal zeker goed van pas komen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het dan zo ver!

Nadat ik best goed geslapen had ging de wekker al vroeg. We moesten 7:45 aanwezig zijn en dan zou de operatie om 9:15 zijn.

Ik de auto had ik al wat lekkere dekens en kussens klaargelegd zodat ik op de achterbank half zou kunnen gaan liggen.

Gelukkig geen echte file, wel hier en daar wat langzaam aan rijden.

Nou daar stonden we dan, voor Begman Kliniek. Op dat moment begonnen de zenuwen! Ik had gelukkig ook nog niet echt trek.

Toen ik naar binnen werd geroepen liep de verpleegster mee en kreeg ik een prive kamer met eigen toilet, fijn!

Het zag er allemaal erg schoon uit en van de verpleger kreeg ik alvast een mooi blauw 'schort', badjas en slippers. 10 maten te groot natuurlijk ik vond het wel komisch! :P

Even later kwam de verpleger weer aan en checkte mijn bloeddruk.

Hij nam wat belangrijke punten door over medicijnen, dochen, tillen, wonden verzorgen. Ik kreeg alvast een tasje met alle belangrijke informatie en een litteken serum.

Daarna mocht ik meelopen naar een andere verpleegster die het infuus ging prikken. Zo, dat was gelukkig achter de rug!

Ze was erg leuk en ik voelde me op mijn gemak. Ze vroeg ook: "En? waar ga je straks over dromen? Shoppen met iemands creditcard? Ik moest lachen, dat zou wel een erg leuke droom zijn!:P

Nog even gewacht en jahoor toen kwam de dokter! Ik zag em in z'n pakkie en werd weer even wat zenuwachtiger.

Hij ging een mooie tekening op me maken en nam me mee. Hup, in de lift naar boven. Daar stond ik dan in m'n kloffie en in de hand het infuus. :)

Op de O.K. zag ik allemaal apparaatjes die bliepten en slangetjes. Ik moest op de tafel gaan liggen en kreeg nog wat vragen. "Hoe heet je?" "Wat is je geboortedatum?". Daarna kreeg ik een warme deken over me heen en zei een assistent "We gaan je nu in slaap brengen haal maar diep adem en droom maar fijn"!

Voordat ik het wist begon alles te tintelen, kreeg ik een raar smaakje in m'n mond en weg was ik.

Toen ik wakker werd lag ik op een uitslaapkamer. Ik had een knijpertje om m'n vinger en keek een beetje wazig om me heen.

Toen ik echt wat meer wakker was kwam er een verpleger naar me toe en zei "Zo heb je lekker geslapen? Het is allemaal prima verlopen en we brengen je naar je kamer". Met bed en al werd ik weggereden en toen ik bij de kamer aan kwam moest ik van het ene bed naar het andere schuiven. Maaarr ik mocht mn ellebogen en armen niet gebruiken. Dus door middel van m'n kont en schouders kreeg ik het voor elkaar.

Ik voelde eigenlijk niet echt pijn. Alleen wat gedruk. Even gecheckt. Wauww! Nog wel een beetje gezwollen en beetje onder m'n oksel. Komt wel goed denk?

Ik kreeg een sportbh 75C en hij paste perfect! En nog een trombose prik in m'n buik.

Ik mocht vrij snel naar huis nadat ik gegeten en geplast had.

Thuis heb ik op de bank geslapen. Wel even wennen maar ging op zich wel.

Goed de medicatie nemen, voel nu ik thuis ben wel wat meer pijn.

Ben zo happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het goed gegaan is,

Je hebt het achter de rug.

ben benieuwd hoe je herstel verder verloopt.

hoe gaat het nu met de pijn?

nachten lijken mij echt drama, ik zou niet half zittend kunnen slapen denk ik.

succes met alles

x

Pijn valt erg mee, neem de medicatie goed volgens aangegeven maar wel af en toe nog 'steken' in m'n borsten en een drukkend gevoel.

Ik slaap nu wel echt op m'n rug, af en toe red ik het zelf om overeind te komen (buikspieren) of ik vraag hulp. Voel me daardoor soms echt een oud vrouwtje hihi..

Gister even heerlijk een rondje gelopen buiten. Maar daarna voelde ik het toch wel in m'n borsten dus heb ik ook m'n rust genomen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé bunnylin, lees net dat ik een dag voor jou geopereerd ben. Hoe gaat het nu met je? x

Het is allemaal best goed te doen! Ook de operatie liep soepel. (gelukkig)

Heb een handig schema meegekregen waar kort beschreven staat wat ik wel en niet mag in elke week.

Hoe is het met jou? :)

Is het je ook meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bunnylinn,

Fijn te horen dat het zo goed met jou gaat! Ik blijf jou volgen. Krijg zelf aanstaande maandag Natrelle style 510 245cc of 290cc.

Nu ben jij 5 dagen PO zeker? Moet je nog veel pijnstillers nemen of minder?

Yep, 5 dagen alweer.. gaat snel.

Donderdag als ik 1week po ben plaats ik wel even een foto. Ik moet nog steeds 3x2 paracetamol en 3 naproxennatrium per dag. Mijn pc zei vooral dat ik het moest blijven nemen ookal lijkt het goed te gaan.

Voor jou ook spannend zeg!:) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal best goed te doen! Ook de operatie liep soepel. (gelukkig)

Heb een handig schema meegekregen waar kort beschreven staat wat ik wel en niet mag in elke week.

Hoe is het met jou? :)

Is het je ook meegevallen?

Kun je dat plaatsen dat schema? Ik ben mijn brief kwijt waarin dat stond :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je dat plaatsen dat schema? Ik ben mijn brief kwijt waarin dat stond :(

Wat er o.a. in staat:

Week1:

Licht administratief werk, op uw rug proberen te slapen, niet tillen of bukken, rust

Week2:

Autorijden, fietsen, u mag op uw zij slapen

Week3:

Beginnen met littekencreme smeren (als de wond helemaal is genezen)

Na 6 weken:

Zwemmen, sauna, intensief sporten.

Sportbh hoeft niet meer aan.

De rest is persoonlijk gemaakt op wat ik nodig heb qua medicijnen, controle afspraken.

Oja en ik mocht de volgende dag gewoon douchen. ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dankjewel :)

Niet bukken wist ik niet maar heb ik gelukkig ook nog niet gedaan.

Ze zeggen ook dat je nietig reiken, je armen boven je schouders maar weer jij of je je armen wel naar voren mag strekken? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.