Jump to content

Meisje21 : 6 september 2015 :

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben al jaren onzeker over mijn borsten, al wist ik nooit zo goed wat er mis mee was. Bijna een jaar geleden toch al mijn moed bij elkaar geraapt, en langs de huisarts gegaan. Zij heeft mij doorwezen naar de chirurg, en nu word ik over een week of 3 al geopereerd. Ik heb een b-cup (mijn linkerborst tenminste), maar mijn rechterborst heeft de tubulaire vorm en is minstens 60 procent kleiner. Ik durf haast niet meer in bikini te lopen of te strakke truitjes te dragen. Ik ben dan ook heel blij dat ik eindelijk eraan geholpen word, maar ben ook erg zenuwachtig. Ik kwam gisteravond dit forum tegen en vroeg mij af of er andere mensen met tubulaire borsten die een borstvergroting hebben ondergaan hun ervaringen willen delen? Zijn jullie nu tevreden na de operatie? Hebben jullie nog tips of belangrijke opmerkingen? Hoe ging het herstel? De paar foto's die ik op het internet gevonden heb van een borstvergroting bij een tubulaire borst, hebben mij een beetje teleurgesteld. Ik zag vaak nog een duidelijk verschil tussen de 'normale' en tubulaire borst (ja, ik weet dat borsten nooit symmetrisch zijn), maar ik had er toch meer van verwacht. Iemand die mij wat positief nieuws kan brengen? :)

Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

X

Ik kan je alleen zeggen dat dr. Nio van het SLAZ heel goed is in verschillen wegwerken; hij doet ook reconstructie. Ik zou o.a. ook bij hem op consult gaan en afwachten wat hij gaat zeggen. Mijn borsten waren ook heel verschillend na verwijdering van kapsel en prothese (door een andere PC) en heeft hij ook hersteld; ik ben pas 4 dagen PO maar al heel gelukkig (zie mijn foto's).

Hallo allemaal!

Ik ben al jaren onzeker over mijn borsten, al wist ik nooit zo goed wat er mis mee was. Bijna een jaar geleden toch al mijn moed bij elkaar geraapt, en langs de huisarts gegaan. Zij heeft mij doorwezen naar de chirurg, en nu word ik over een week of 3 al geopereerd. Ik heb een b-cup (mijn linkerborst tenminste), maar mijn rechterborst heeft de tubulaire vorm en is minstens 60 procent kleiner. Ik durf haast niet meer in bikini te lopen of te strakke truitjes te dragen. Ik ben dan ook heel blij dat ik eindelijk eraan geholpen word, maar ben ook erg zenuwachtig. Ik kwam gisteravond dit forum tegen en vroeg mij af of er andere mensen met tubulaire borsten die een borstvergroting hebben ondergaan hun ervaringen willen delen? Zijn jullie nu tevreden na de operatie? Hebben jullie nog tips of belangrijke opmerkingen? Hoe ging het herstel? De paar foto's die ik op het internet gevonden heb van een borstvergroting bij een tubulaire borst, hebben mij een beetje teleurgesteld. Ik zag vaak nog een duidelijk verschil tussen de 'normale' en tubulaire borst (ja, ik weet dat borsten nooit symmetrisch zijn), maar ik had er toch meer van verwacht. Iemand die mij wat positief nieuws kan brengen? :)

Heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

X

Hier een paar oude berichten http://www.borstenforum.com/topic/2972-vergoeding-bij-medische-indicatie-ivm-tubulaire-borsten/

Succes met je operatie.

xx Ank

• 3 weeks later...

Hallo allemaal!

Ik ben vorige week woensdag geopereerd, en na een paar dagen erg veel pijn te hebben gehad kan ik nu eindelijk zeggen dat ik me weer goed voel. Ik ben geholpen aan een tubulaire borst (die ik alleen rechts had), maar om dit te corrigeren is er in beide borsten een implantaat geplaatst en een borstlift uitgevoerd. Nu voel ik me iedere dag een stuk beter, alleen het slapen op de rug en douchen vind ik nog vervelend. Maar nu het volgende; ik heb nog steeds geen gevoel aan de onderkant van mijn beide borsten! Als ik het aanraak, kriebel of wat dan ook, voel ik helemaal niks aan mijn huid!! Het is een heel raar idee. Is dit normaal?? Ik heb het al op internet proberen op te zoeken, maar helaas geen gelijksoortig verhaal gevonden, vandaar dat ik het nu ook bij jullie probeer.

Ik heb volgende week mijn controle waar ook de hechtingen eruit worden gehaald, maar ik had eigenlijk al verwacht nu ook het gevoel in mijn huid terug te hebben.. begin mij een beetje zorgen te maken. :(

Hoop dat iemand wat antwoorden heeft!!

Groetjess

Er zijn hier best veel topics over, heb er laatst ook één aangemaakt omdat ik me hetzelfde af vroeg. Ik ben nu 11 weken PO en dat gevoel is nog steeds niet terug. Maar het blijkt dat veel vrouwen dit hebben. Meestal komt het na een lange tijd weer terug en soms niet meer.

Met de zoekbalk rechtsboven kun je veel topics vinden die hierover gaan!

hoi meisje

dit is heel normaal hoor, de zenuwen worden tijdens de operatie doorgesneden, en die hebben tijd nodig om te gaan genezen,zolang dit nog niet het geval is, ervaar je nu het aanraken als een verdoofd gevoel.

Als de zenuwen dadelijk weer gaan genezen is dit te merken doordat je steken of steekjes gaat voelen, maar dit kan best even een tijd duren.

Het is per persoon wisselend of het gevoel helemaal of gedeeltelijk terug komt

Hey

Ik ben nu 15 dagen PO en bij mij is ook alles gevoelloos hoor.

Is normaal want er is aan de zenuwen gewerkt en dit kan lang duren..als ik steekjes voel dan denk ik altijd yes, de spiertjes of zenuwen zijn aan het werken :D

Heb mijn eerste operatie hetzelfde als jou laten doen! Had ook aan 1 kant een tubulaire borst. Onderaan is mijn gevoel wel terug gekomen met de tijd, maar in mijn tepel aan 1 kant helaas niet :(

Maar is ook bij iedereen verschillend! Tijd geven!

Hey.

Ik heb ook een borstlift gehad met prothese en ben nu net 14 dagen po. Heb pas sinds gister weer wat klein gevoel in 1 tepel en andere nog niet. Onderkant aan 1 borst is ook nog gevoelloos. Maar er is is natuurlijk heel wat gebeurd met je borsten. Ik ben ook steeds heel onzeker. Maar lees ook overal geduld. Komt vast goed met ons :)

Xxx Anna

Heb mijn eerste operatie hetzelfde als jou laten doen! Had ook aan 1 kant een tubulaire borst. Onderaan is mijn gevoel wel terug gekomen met de tijd, maar in mijn tepel aan 1 kant helaas niet :(

Maar is ook bij iedereen verschillend! Tijd geven!

Hoelang is het bij jou geleden? En ben je tevreden over het resultaat? Ik ben nog niet veel mensen tegengekomen online die ook een tubulaire borst hadden aan een kant, dus ben wel erg benieuwd! Hoe groot was het verschil tussen beide borsten bij jou voor de operatie?

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.