Ga naar inhoud

sporty02 : 2 september 2015 : Dr. Willikens : Atlas Kliniek : Meise


Aanbevolen berichten

Hey,

Vandaag is het 11 dagen geleden dat ik een tweede BV heb laten doen. Links werd er 500 cc en rechts 550 cc geplaats, achter de spier.

De ingreep heb ik laten doen in de Atlaskliniek te Meise (Dr. Wilikens).

Ik heb vooral redelijk veel last van mijn borstbeen en aan de zijkant onder mijn oksels. Het is daar nog wat gezwollen en de BH begint behoorlijk strak te zitten.

De linkerborst is al wat gezakt, de rechterborst heeft wat meer tijd nodig.

Kleine huishoudelijk taakjes lukken al redelijk maar ik moet me toch voortdurend inhouden zodat ik me niet forceer.

Uiteraard ben ik benieuwd naar het resultaat binnen een aantal weken en of ik dan terug kan gaan sporten.

Zal wel een aanpassing zijn denk ik :)

Ik heb al heel veel informatie gevonden op deze site!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoe lang na je eerste bv is het? Was het pijnlijker dan de eerste keer? Ben ook benieuwd, binnenkort ik ook mijn tweede, geen idee hoe lang vooraleer ik weer mag rijden enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste bv was 3 jaar geleden. Eigenlijk heb ik minder pijn dan de eerste keer. Waar ik wel meer last van heb is mijn borstbeen. Waarschijnlijk omdat de impantaten 2 keer zo groot zijn.

Ik heb ook 2 drains gehad de eerste 2 dagen.dat heeft ook wel geholpen bij het afvoeren van vocht en bloed. Dus ik had veel minder dat drukgevoelige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey in 2002 was mijn eerste borstvergroting voor de spier vond de pijn toen wel mee vallen en kon ook best weer snel van alles, is 2013 heb ik een wissel gehad omdat ik kapsel vorming had 450 achter de spier toen ik wakker werd dacht ik dat ik was overreden door een vrachtwagen( en ik ben echt geen pieperd) kon ook veel minder snel weer alles, nu misschien weer een 3 de wissel omdat ik weer kapsel vorming heb in 1 borst als ik een wissel krijg neem ik ze gelijk wat groter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad pech hebben zeg! Ben een beetje gerustgesteld bedankt! Nu heb ik litteken onder de borst maar deze dokter opereert aan de tepelhof :/..ik vind het eng vd litteken enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.