Ga naar inhoud

Goede BV – prijs en kwaliteitsverhouding in omgeving Amsterdam


Annemijn

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Na jarenlang ontevreden te zijn geweest over mijn cupmaat (A tegen B aan) heb ik nu het besluit genomen een borstvergroting te ondergaan. Ik ben het zat steeds grote vulling BH’s te moeten dragen om mij maar enigszins vrouwelijk te moeten voelen. In november word ik 30 en ik denk niet te oud voor nog een mooie borstvergroting J!

Ik ben supertrots dit besluit te hebben genomen, maar na een beetje speuren op internet – op fora voor ervaringen en de aanbieder van BV – kom ik erachter dat de prijzen verschillen en dit ligt voornamelijk aan de kliniek (bekende kliniek, dus iets duurder, minder naamsbekendheid iets goedkoper, maar hoeft niet minder goed te zijn!). Maar ook de verschillende borstvergrotingen en vullingen die er zijn..

Misschien een onmogelijke vraag die ik hier ga stellen: maar waar in omgeving Amsterdam kan ik naar een kliniek die goed werk levert tegen een redelijke prijs? Ik zal een intake moeten ondergaan om meer info te krijgen over de vullingen, dus dat ga ik dan ook doen als ik een goede kliniek heb gevonden. Wie kan mij adviseren over een kliniek. Wat ik maximaal kan uitgeven aan een borstvergroting (van goede kwaliteit) is €3500,-.

Liefs,

Annemijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio ven ik zelf niet door geholpen maar lees alleen maar lof over hem en de prijs is ook niet mis.

Zelf via Diana Gabriels in Kliniek Amstelveen geholpen Door dr Schiettecatte, kostte 2600 euro en vind het resultaat (tot nu toe) erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan ook alleen maar Nio aanbevelen. Ontzettend kundig en ontzettend aardig. In Parkkliniek Rotterdam betaal je meer maar in het SLAZ in Amsterdam maar 3100 voor BV. Ik zou gewoon een consult aanvragen!

En heeft bij jou zo mooi werk afgeleverd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kliniek Amstelveen 3200 anatomisch en 2600 rond.

Koeijers vond ik erg fijn, wel echt fan van anatomisch. Zou er zeker een consult plannen naast nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames, bedankt voor de berichten en privé berichten. Op de laatste kan ik niet reageren helaas, omdat ik nog te weinig berichten heb geplaatst op het forum. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met dr Nio voor een afspraak in Amsterdam? Word van de informatie op Google niet veel wijzer.

Alvast veel dank x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter hupkens in Amstelveen gaat meerfdan200 procent

Hoj kan soms zich rAar opstellen maar hij is juist heel kundig en dat is juist belangrijk

2600 techniek 400cc hp profile duel plane

Ditwast natuurlijke

Manier bij anatomisch kan implantaatgaan draaien als je gaat sporten dus dat watvoor mij eeenreden het niet te doen en voor rond te pakken duel plane tecjn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet zoveel verstand van de soorten siliconen/vullingen voor de borstvergroting, maar ik neem aan dat dr. Nio ook met verschillende soorten werkt welken het beste passen bij de cliënt?

Ik sport bijvoorbeeld ook veel, dus zo te merken zou anatomisch niet helemaal bij mij passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lieve meiden,

Weer een vraag, ook al hoort het eigenlijk niet meer bij dit onderwerp.

Consult inmiddels geruim achter de rug. Volgende week donderdag krijg ik mijn nieuwe borsten door Nio in het SLAZ.

Gekozen voor 400cc wat met mijn A75 zou neerkomen op D75 (althans voor de sportbeha maat die ik moet gaan dragen de komende weken). Ik wilde ook op een volle D uitkomen.

Maar ik wil ook nog wat meer afvallen (zo'n vijf kilo en weet dat mijn eigen cupmaat dan weer kleiner wordt, daar gaat het bij mij namelijk het eerst weg..). Is het wijzer om nog iets groter te nemen, bv 450 of 500cc en hoe flexibel is men dat deze maat nu nog een week voor operatie aangepast kan worden? Kon vandaag geen contact krijgen met ziekenhuis te druk..

Hoor graag van jullie.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je operatie datum!

Ik krijg in februari 500 cc rond van Nio en hij adviseerde dit, om een kooi gevuld resultaat te krijgen, toen ga ik zelf aan nog wel wat gewicht te willen verliezen. Hij heeft toen niet gezegd at het groter moest voor hetzelfde resultaat maar wel dat ie m dan onder de spier gaat zetten bij mij.

Probeer morgen nog eens contact te krijgen. Misschien kunnen ze prothese klaar leggen op je operatiedag en kun je nog wisselen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ga het morgen weer proberen :)

Ik begin nu ook te twijfelen aan rond of anatomisch. Heb voor anatomisch gekozen voor het meest 'natuurlijke' resultaat, maar nu lees ik in verschillende berichten hier op het forum dat anatomisch niet helemaal 'vult'. Wil wel een vullend effect..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 85% gevulde 400c krijgt zijn ze ook soort van anatomisch he, omdat ie dus niet helemaal gevuld is, zit het gewicht ook meer onderin, en als je op je zij ligt dan beweegt t dus ook mee.... Dat is bij echt anatomisch niet zo, dat hoogste punt blijft op de zelfde plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.