Jump to content

Bethy71 : 10 september 2015 :

Recommended Posts

Hallo allemaal, 2 dgn geleden BV ondergaan, 350cc voor de spier -zal nog foto's posten- en ben benieuwd hoe lang anderen nog pijn hadden of last bij de dagelijkse dingen, douchen, autorijden, huishouden, haarwassen en wat al niet meer. Tevreden over de borsten! hoewel ze nog wel wat opgezwollen zijn maar verder erg blij! Maar hoe lang duurde het bij jullie voordat je de dagelijkse dingen weer gewoon kon doen zonder al te veel last of pijn..?

Hallo

Ik ben nu 2 weken po. De eerste week vond ik zelf een ramp. Na de eerste week kon ik zelf douchen me haar was ik Door me hoofd opzij te hangen.

De pijn is goed te doen. Afentoe een pijn momentje. Gebruik nu geen pijnstillers meer.

Gister geprobeerd een stukje auto te rijden maar dat lukt nog niet. Mijn armspieren zijn nog stijf.

Verder slaap ik nog wel met veel kussens half rechtop.

Ik heb meer pijn aan me rug dan aan me borsten.

Draag nu 3 dagen de borstband en die doet wel zeer dus die doe ik afentoe even af.

Succes met je herstel alles voor mooie boos.

Xx

hoi Bethy,

Ik ben nu twee weken po.

Het is mij opzich meegevallen, amper pijnstilling genomen doordat ik enorm misselijk was door de narcose, dinsdags geholpen en vanaf vrijdags zonder medicatie doorgegaan, vanaf die dag was t een stevige spierpijn.

Ik kan opzich best wel wat maar mag nog niet veel, alles op ellebooghoogte.

Donderdag ga ik weer op controle en zou ik al weer meer mogen.

Autorijden kan ik gelukkig wel , maar heb pas 1 keer gereden.

Maar de huishoudelijke dingen zijn beperkt omdat t gewoon nog niet mag.

Ik heb nu dat mijn huid heel gevoelig is maar dat komt omdat een deel gevoelloos is door het uitrekken en waarschijnlijk dat gevoel langzaam terug gaat komen.

Met de dagen ga je je wel beter voelen.

Succes met je herstel.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.