Ga naar inhoud

twijfel 265cc


Cynt90

Aanbevolen berichten

Hoi meiden! :48:

Ik ben 25 jaar en heb 2 kinderen van 6 en 3 jaar.

Sinds mijn laatste zwangerschap zit ik heel erg met mijn borsten en heb nu eindelijk besloten om een borstvergroting te doen!

Ik heb 2 oktober mijn borstvergroting bij Boerhaave wat gedaan zal worden door dr. van der Weij.

Ik vind dit heel erg spannend! Ik had voor de kids een goede 75B, nu een 75A (uitgezakt) en hoop op een C.

Na alles passen en meten kwamen we op 265 cc anatomisch en voor de spier.

Ik ben benieuwd of er een paar zijn die dezelfde situatie hebben als ik, nu zit ik namelijk nog te twijfelen om nog een keer te gaan om te meten voor net iets meer?

Ik wil namelijk geen spijt krijgen dat ik ze toch iets groter had gewild, maar ik wil gewoon natuurlijke borsten en niet perse grote borsten.

Bedankt vast! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Mooicadeautje! ik vind die van jou echt heel mooi! Jij hebt wel ronde las ik net en bij mij zou er anatomisch in gaan, meestal vind ik ronde niet mooi, maar bij jou zie ik dat echt niet haha! Ik zit enorm te twijfelen over dat voor of achter de spier, maar dr. Van der weij vertrouw ik er wel op dat hij weet wat hij doet! Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord en gelezen over hem! Het is natuurlijk wel heel belangrijk voor me dat het er echt natuurlijk uit ziet vandaar dat ik nu voor de spier heb gekozen en anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de dag van de operatie komt de pc nog een keer alles meten en bespreekt alles nog een keer, dan zal mijn twijfel wel weg zijn. Ik zie en lees zoveel verschillende dingen op het forum. Ik lees bijvoorbeeld meiden die 300 cc wouden voor een C en op een F uitkomen, dat is zo verschillend, daarom denk ik dat het wel goed zit. Met passen vond ik het echt heel mooi namelijk en daarom moet ik nu stoppen met die onzekerheid, zo'n nare eigenschap van me! :121:Ik weet ook echt niet meer wat hij nou allemaal heeft gezegd tijdens het consult over de soorten proteses enzo. Ik stond volgens mij echt op automatische piloot haha, het overvalt me allemaal dat ik nu echt deze keuze heb gemaakt.

Ik zal rond de operatiedag (2 oktober) weer wat plaatsen over mijn ervaring!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moeten rekening mee houden dat de bh maten met protheses Anders zijn wanneer je natuurlijke borsten hebt. Dat scheelt ongeveer 2 maten. Waneer je een f cup hebt heb je op het oog een d cup.

Ik twijfelde ook heenweg voor de operatie. Ik dacht ook heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Dst is normaal omdat je er een heel slecht beeld bij hebt hoe dat het resultaat zal zijn. Ik heb mijn wensen aangegeven en het is precies zo geworden als ik wilde. Dus heb vertrouwen. Komt vast goed.

En denk niet drie dagen na de operatie van is dit het? Mijn borden nu na drie weken zijn zoveel veranderd en zoveel mooier geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cynt90 ik heb 17 jaar terug ook 240 cc anatomische achter de borstspier laten zetten.

ik had er meteen spijt van dat ik niet groter genomen had,maar dat is mijn mening,,

en tuurlijk de 1e paar weken zijn ze mooi omdat ze dan nog gezwollen zijn , maar snel er na zag ik dat het echt te klein was.

ik ga nu binnenkort voor 500cc en daar twijfel ik nu zelfs over omdat ik niet weer de zelfde fout wil maken.

vul je cc in zakjes met water en kijk of dat je het goed vind. hou er wel rekening mee dat het eigenlijk minder is omdat het ook nog in je lichaam zit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xxliquexx,

ik krijg ze voor de spier en heb inderdaad vanmiddag met zakjes gelopen en dat voelde goed, maar inderdaad met de gedachte dat het na de operatie iets minder zal zijn, daarom denk ik aan 280 in plaats van 265? Gewoon net iets meer ;)

Bedankt voor het meedenken, dat is erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Cynt90!

Ik zag dat je de operatie hebt gehad!

Ik had bij een andere arts 275 in gedachten. En ben van de week bij boerhaave geweest en toen vond ik de 320 ook erg mooi, maar ben toch wel bang dat het te groot wordt dan.

Dus vroeg me af hoe jij de 300cc vindt, en hoe gaat het herstellen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynt90!

Ik zag dat je de operatie hebt gehad!

Ik had bij een andere arts 275 in gedachten. En ben van de week bij boerhaave geweest en toen vond ik de 320 ook erg mooi, maar ben toch wel bang dat het te groot wordt dan.

Dus vroeg me af hoe jij de 300cc vindt, en hoe gaat het herstellen? :D

Heey Bobbi09!

Ik zie het nu pas sorry! Ik vind 300cc echt een mooie maat! Ik herstel goed! Af en toe wat pijntjes maar dat is voorlopig nog wel ff! Eerste 3 dagen zijn het ergst! ;)

En het verschil van 300 of 320 zal je niet zo gauw zien! Ik weet niet wat jouw voorsituatie is? Maar bij twijfel vind ik de grotere, het is echt niet een groot verschil en ik ben nu ook al gewend aan de maat! X Cynt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bobbi09!

Ik zie het nu pas sorry! Ik vind 300cc echt een mooie maat! Ik herstel goed! Af en toe wat pijntjes maar dat is voorlopig nog wel ff! Eerste 3 dagen zijn het ergst! ;)

En het verschil van 300 of 320 zal je niet zo gauw zien! Ik weet niet wat jouw voorsituatie is? Maar bij twijfel vind ik de grotere, het is echt niet een groot verschil en ik ben nu ook al gewend aan de maat! X Cynt

Wauw wat is het mooi geworden zeg! Je zou bijna niet zeggen dat het nepperts zijn!

En goed on te horen dat het herstel goed verloopt.

Mijn voorsituatie is 75A beetje tegen de 80 aan. En ik heb een dunne huid, je kan m'n ribben ook een beetje zien. En ik wil graag een mooie doorloop van m'n borstkas naar m'n borsten. Maar zo te zien kan vd weij dat wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat is het mooi geworden zeg! Je zou bijna niet zeggen dat het nepperts zijn!

En goed on te horen dat het herstel goed verloopt.

Mijn voorsituatie is 75A beetje tegen de 80 aan. En ik heb een dunne huid, je kan m'n ribben ook een beetje zien. En ik wil graag een mooie doorloop van m'n borstkas naar m'n borsten. Maar zo te zien kan vd weij dat wel!

Ja dat had ik ook wel zoals je kan zien bij mijn voorsituatie maar als Vd Weij zegt dat het kan, meer dan 2-3 cm klierweefsel dan kan je hem daarop vertrouwen! Ik zal je in de gaten houden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.