Jump to content

blue-eyes : 6 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Was ik er zo van overtuigd om mijn borstvergroting te laten doen in de Velthuiskliniek in Hilversum (dr Moojen-Zaal)...

Hier op het forum toch een paar mindere ervaringen gelezen over deze kliniek en ben toen ineens erg aan het twijfelen geraakt. Ook omdat dr Moojen-Zaal voornamelijk anatomisch plaatst en ik ging twijfelen of ik daarmee wel het gewenste resultaat zou krijgen. Je bent hier al jaren mee bezig en wilt dan wel dat alles goed voelt, en wordt zoals jij het voor ogen hebt!

Vanwege de positieve ervaringen en de prachtige resultaten heb ik toen toch nog een consult gepland in kliniek Heyendael bij dr Straten.

Het consult was echt heel fijn, direct een leuke klik met zowel Tanne (consulente) als dr Straten. Duidelijk aangegeven wat voor resultaat ik wilde en zijn toen uitgekomen op 500cc, rond hp!! Bij dr Moojen-Zaal zou het 475cc, anatomisch zijn geworden.

Man en ik waren zo enthousiast over het consult dat we in de auto terug al hebben besloten om toch de switch te maken naar dr Straten!

Ben helemaal happy met mijn keuze en kan niet wachten tot het 6 oktober is!

xx Blue

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Ik mag 23nov naar dr. Straten gewoon via Heyendael zelf niet via Diana Gabriels ofzo...

Jij krijgt 500 cc? Ik 425.. rond high profile. Wat is jou voorsituatie als ik vragen mag? ?(ik lege c) hij heeft me niet gezegd waar ik op uit zou komen maar raadde me aan een D Sportbh te kopen... ik ben benieuwd... ik kan haast niet wachten. Jij bent al bijna aan de beurt! ♡ jeej voor jou :-)

Hoi Sabry!

Ik ben ook direct naar kliniek Heyendael gegaan. Las zoveel goede verhalen over dr Straten en heb een erg fijn consult gehad, kijk er enorm naar uit!

Ik ben 1.77m en 68kg en heb nu 75A. Heb een atletische bouw waardoor we uitkwamen op 500cc rond HP :)! Kan niet wachten tot ik ze heb haha

Leuk om je te volgen! xx Blue

• 3 weeks later...

En dan is het bijna mijn dag... Aan de ene kant nog druk met werken zodat ik t bijna zou vergeten, aan de andere kant kijk ik er zo naar uit! De kriebels komen ook wel; hoe zal mijn herstel gaan en wat wordt het uiteindelijke resultaat.. Kan niet wachten om mooi gevulde borsten te hebben! Ga jullie op de hoogte houden. xx Blue

Spannend! Veel suc6 alvast!

Thnx meiden! Vanaf morgen 2 weken vrij, dus maar s begonnen aan t aan kant maken van het huis. Met 2 kinderen van 1 en 3 is dat nog een uitdaging ;). Komende 2 dagen ook nog de laatste dingetjes in huis halen en dan ben ik er klaar voor... Naja, de spanning begint nu toch ook wel te komen. Ben nog nooit onder narcose geweest, maar lees gelukkig geen nare ervaringen hiermee. Ben dinsdag al erg vroeg aan de beurt, moet er al om kwart over 7 zijn ZZzZzz. xx

SPANNENDDD ... BIJNA AAN DE BEURT :-)

Heel veel succes en ben erg benieuwd naar je ervaring!

Wel fijn dat je zo vroeg aan de beurt bent....

Kun je je nieuwe ik eerder ontmoeten...haha!

Heel veel succes!

Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest.

Dat vind ik net zo spannend als de onpartijdig zelf.

Hoor graag van je hoe het was!

X

Nog 1 nachtje slapen, heel veel succes morgen! Ik ga je volgen:)

Succes morgen!!

WOW, nog maar 1 nachtje slapen... Voel me nog zo rustig, haha. Zal morgen in de auto wel anders worden. Voornamelijk de eerste 6 weken na de operatie zal zwaar worden, hopelijk niet al te veel pijn, maar niet alles met mijn kindjes kunnen doen zal lastig zijn. En kan nu al niet wachten op het eindresultaat dus het woord "geduld" zal ik maar op een papiertje schrijven :)!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.