Ga naar inhoud

Jits : 11 september 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoera, hoera! Gisteren was mijn dag!

Om 9.20 moest ik mij melden. Natuurlijk was ik er al veel te vroeg, dus samen met m'n moeder gewacht vanaf 9 uur. Pas om 10 uur werd ik voor de kamer opgehaald, want ze konden m'n echo niet vinden. Daar hebben ze dus achteraan moeten bellen (en bedankt, ziekenhuis..)

Op de kamer mezelf omgekleed in de badjas en slippers en de infoboekjes gelezen. Ondertussen kwamen ze nog foto's maken. En na lang wachten werd ik om 12 uur opgehaald voor de operatie. Ik lag eerst in een andere operatieruimte, zodat ik wat tot rust kon komen (hartslag 140, hihi) en dr. Verdonck kwam me aftekenen. Na een ruim kwartier mocht ik de operatiezaal in, koud joh! Toen ging het snel. Saturatiemeter eraan, bloeddrukmeter om m'n arm, infuusje prikken, beetje zuurstof via een maskertje en via het infuus kreeg ik dat fijne slaapmiddeltje. Bye bye oude boobies!

Op de recovery werd ik wakker en ik moest meteen heel hard huilen :102: Waarom? Geen idee, dat heb ik altijd na een operatie, hihi. Vervolgens kreeg ik het KOUD! Ik moest gigantisch erg trillen, het bed beefde mee voor m'n gevoel. Na een tijdje kreeg ik een warmte deken, dat was heel fijn. Rond 2 uur ging ik terug naar m'n kamer. Zelf overgeklommen in het andere bed (vraag niet hoe) en daar nog wat bijgekomen. M'n lieve mamatje heeft me cola en een koffiekoek gegeven, ik had echt honger! Infuus werd eruit gehaald en ik werd vast een beetje aangekleed. Na een uur het toilet bezocht, wat nog wel ging. En toen moest ik nog even wachten op m'n laatste papieren voor werk. Eenmaal ik die had, ben ik zelf de kliniek uitgewandeld :101:

M'n nieuwe boobies zijn wel een pak groter dan wat ik had, gelukkig! Er zitten echt 2 grote heuvels, hihi.

Ik heb thuis wat gegeten, wat gedronken en lekker op de bank gelegen. Probleem 1: ik kon (en kan) niet alleen rechtkomen. Dus m'n moeder heeft me rechtop geholpen steeds. 's Avonds m'n pijnstillers voor het slapen gepakt en in m'n bed gaan liggen. Mezelf geïnstalleerd met wel 7 kussens. Ik was kapot, zo moe!

Na paar uurtjes slaap werd ik wakker van de rugpijn. Probleem 2: ik had m'n mobiel niet bij me en m'n moeder sliep te vast om wakker te roepen. Ik kon me nogsteeds amper gebewegen (stijf!), dus na wat gewiebel en pijn uiteindelijk weer in slaap gevallen. Na een tijdje WEER wakker en ik kon er nogsteeds niets aan veranderen :102: Nu ook licht misselijk erbij en pfff. Ik was zo blij dat ik na een half uur m'n vriend thuis hoorde komen van z'n werk (hij werkt nachtposten), dus hem meteen geroepen. Hij heeft me rechtop geholpen. Man man, als je recht komt na zo'n tijd zitten, voelt alles zo stijf en gezwollen. Banaantje gegeten en natuurlijk weer wat pijnstillers. Vervolgens werd ik me toch ziek! Lijkbleek, super misselijk en draaierig. Snel naar de badkamer, maar gelukkig alles binnengehouden. Ben erna weer terug in bed gaan liggen en heb er nog wat geslapen. Dat ging een stuk beter, zo met m'n vriend naast me :55:

Inmiddels hang ik een beetje rond hier en daar in huis. Hoewel ik vanmorgen erg stijf was, is dat nu wat afgezakt. Regelmatig m'n pijnstillers pakken, af en toe wat icepacks erop en als ik rustig zit of lig gaat het best prima. Ik ben heel blij dat m'n moeder en vriend me helpen bij alles! Me overeind helpen als ik heb gelegen, me wassen en helpen met een shirt oid aandoen.. Ideaal dus!

Ik kan maar moeilijk rechtop staan, dan trekt het aan alle kanten. Diep inademen gaat niet door het verband en de band. En vlak onder m'n borsten, op m'n ribben, heb ik de meeste pijn. Alsof ze goed gekneusd zijn. Als ik zo zit, prima te doen. Maar owee als er iets tegenaan komt (icepack, m'n eigen hand..) Hopelijk trekt dat snel weg.

Ik kan niet wachten tot het verband eraf mag! Woeii!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het al een pak beter nu!

Ik kan nu zelf van de bank af komen als ik daar heb gelegen. Vanuit bed is lastiger, omdat ik dan bijna helemaal plat lig natuurlijk. Ben zo blij dat ik m'n vriend steeds mag wekken om mij overeind te helpen voor wc/pijnstillers/gewoon opstaan :55:

Om goed recht te staan, pak ik m'n boobies vast en 'help' ze mee omhoog, haha. Dan gaat het wel goed.

Helaas nog wel flink last van m'n buik. Continue gebubbel, krampen en de grote wc lukt nog niet echt :98: Ben hierdoor ook wat misselijk. Logisch natuurlijk, de druk kan er niet af. Ik drink maar extra veel water en thee en eet meer groentes.

Het is zo vreemd om m'n borsten vast te pakken. Aan de ene kant 'verwacht' ik nogsteeds die kleintjes die ik voor de OP had, aan de andere kant durf ik ze nog niet echt aan te raken. Heel vreemd, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn herstel alvast!

Bij mij blijft het ook hangen hoe koud het in die zaal was, brr! Als het verband er af mag ben je alleen nog gelukkiger, benieuwd als jij de 2 weken kan volhouden !! :D

En voor hoeveel cc ben je gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik ruim een week PO. De pijnstillers liggen allang weer in de kast, sinds woensdag al eigenlijk. Buik is ook weer helemaal in orde gekomen :P

Vndaag heb ik wel fel last aan de rechterkant, aan de binnenonderkant. Die borst voelt ook harder dan links. Toen ik vandaag in de stad was, leek het net of het verband geen steun meer gaf. Alsof m'n borsten zo op en neer deinden, maar dan op een vervelende manier. Heb ik teveel gedaan? Ik probeer er goed op te letten niet te veel te heffen, gelukkig geeft m'n lichaam het direct aan als het teveel is. Dan laat ik het m'n vriend doen. Pff, ik vind het frustrerend dat ik niets kan/mag. En vooral omdat je toch eens hier en daar een pijntje hebt.

Kan het zakken van de borsten pijn doen aan de binnenonderkant? Dat de band te strak zit oid?

Ik heb trouwens 350 cc gekregen. En ben zwaaar ongeduldig om dat verband eraf te halen :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jits! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Onwerkelijk he?! Ik vond het heel spannend toen bij mij 15 jaar geleden het verband eraf mocht. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik stond voor de grote spiegel en de verpleegkundige knipte het verband eraf. Het eerste wat ik dacht wow wat een joekels. Het was net of ze mijn hoofd op een ander lichaam geplaatst hadden. Maar went snel! Geniet ervan meid. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die buikpijn en bijbehorende misselijkheid kwamen van de antibiotica bij mij. Ik had enkel 's avonds en 's nachts last. In de ochtend nog iets en in de middag was het al weer een pak beter. Tot ik de volgende pil weer moest pakken.. De kwaaltjes waren dan ook weg toen de kuur op was :)

Het gaat overigens erg goed hier! Af en toe wat vervelende druk, maar van echt pijn kan ik niet meer spreken. En dat verband he, pfffff! Overal jeuk, omdat m'n haren ertussen komen. Nog even volhouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jits proficiat met je nieuwe boobs hihi, en leuk om te horen dat alles ok is verlopen bij verdonck! E,n dual plane! Lijkt mij dat je erg snel beter werd, geeft mij hoop....kan je al auto rijden? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cadeautjes zijn uitgepakt! En wat zijn ze groot! :49: Ik ben er al erg blij mee, hihi.

Qua zwelling valt het goed mee, dat lijkt er bijna niet te zitten. M'n borsten zijn wel erg gevoelig, vooral rond de tepel. Ik voel m'n kleding nu ook door m'n bh (heb de carefix anna).

Ben ook net bij de huisarts geweest voor de draadjes. Ze vond de littekens erg mooi. Ze lekken nog iets, dus ik heb steristripjes gekregen voor nog een paar dagen. Grote waterbestendige plakker erop, zodat ik straks een welverdiende douche kan nemen, na 2 weken hihi. Dat gaat echt zalig zijn!

Ik heb gisteren al auto gereden en dat gaat best. Overhands overpakken in bochten is niet leuk en veel schakelen voel ik ook wel, maar korte ritjes gaan prima.

Ik zal ook eens zien voor fotootjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wat leuk! Om 10 uur ging ik net richting m'n kamer. Hoe is het gegaan bij jou?

Hier gaat het super :D Verband heb ik er donderdagavond afgehaald, ik trok het niet meer :104: Het voelt erg vreemd dat m'n boobies steeds in de weg zitten tijdens het douchen, hihi. Heb meteen m'n vriend gevraagd om verse foto's te maken vanmiddag, dus die staan in m'n gallerij (enkel vriendinnetjes). Eigenlijk vind ik ze al genoeg gezakt :21: Maar zal braaf m'n bandje blijven dragen :36: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Update!

Inmiddels ben ik 5,5 week PO en het gaat goeddd! De zwelling is allang weg en ze zaten al heel snel op de juiste plek. De martelband heb ik snel aan de wilgen gehangen :67:

Ik kan al weer veel zelf, maar merk toch soms dat iets teveel is. Als ik m'n haren was, moet ik afwisselen met m'n linker- en rechterarm, ik hou ze nog niet lang genoeg omhoog. En natuurlijk gaat heffen nog niet. Dat wordt nog wat op werk, vanaf volgende week moet ik weer alles kunnen :20:

Vandaag op strooptocht gegaan naar een nieuwe sportbh. Ik had er 2 gekocht, maar de onderband is nu al te ruim. Natuurlijk was er NIETS te vinden in m'n nieuwe maat, dus ik moet online gaan bestellen. Maarrr..!! Bij de Hünkemoller heb ik wel groot ingeslagen met mooie bh's :123: Begonnen met een 70D, maar al snel 70E genomen. En zelfs een 70F!! Alles staat ineens zo prachtig, ik heb moeten huilen in het pashokje :67: Kan het nog amper geloven dat ik nu zulke grote bh's helemaal vul met boob. Ik zal straks wat fotootjes in m'n gallerij zetten voor de nieuwsgierigen onder ons, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.