Ga naar inhoud

vraagje over prothese


stampertje

Aanbevolen berichten

Hallo dames

Kan alle prothese scheuren

Omdat sommige zeggen 6 weken niks zwaar doen

Maar ik hou het soms niet uit voor niks te doen ik weet alles voor de boobs maar zonder dat je het weet doe je iets en erna denk je waar ben ik mee bezig

Toen ik op gesprek ging bij hem lied hij die prothese zien en hij klopte er zo hard op dat hij zij normaal zijn die zo sterk dat er niks kan gebeuren daarom dacht ik kan dat bij alle prothese kwaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag 6 weken niets zwaars tillen/herhalende bewegingen doen niet omdat je prothese kan scheuren maar omdat het kapsel wat om de prothese moet groeien dan kan beschadigen. Je prothese wordt in je borst op zn plek gehouden door een klein laagje weefsel wat er overheen groeit en dat beschadig je als je te veel doet. Vergroot je de kans op kapselcontractie. (als ik het goed uitleg zo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedank zwaar tillen doe ik niet

Stofzuiger of de strijk doen en dweilen die ik ook niet dat laat ik doen

Maar ik had mijn vensters met instanet wat af geveegd wand die waren zo vuil dat ik het niet kon aan zien dat bedoelde ik ik doe dat niet alle dagen en mijn badkamer heb ik ook gedaan dat mag toch of ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af wat je verstaat onder 'gedaan' :P of je die van boven tot onder gesopt hebt of even een doekje over de oppervlakken is nog al een verschil! Wat heeft je chirurg geadviseerd? Dat is altijd het belangrijkste, als er dan iets mis gaat kan je igg zeggen dat je zijn advies helemaal gevolgd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik gekregen toen ik een bericht heb gestuurd naar het ziekenhuis waar ik ben geopereerd

De eerste dagen na de behandeling is het belangrijk dat u rust. We raden aan om armbewegingen boven de schouder en bruuske lichaamsbewegingen te vermijden. Blijf wel normaal in beweging om de kans op trombose of embolie te beperken. Door te bewegen en door uw natuurlijke houding te behouden, voorkomt u dat u rug- , nek- en/of schouderklachten krijgt. U mag rustig wandelen, fietsen en licht huishoudelijk werk doen.

Afhankelijk van uw beroep kan u na 1 à 2 weken meestal weer aan het werk. Vermijd gedurende 3 weken de zwaardere huishoudelijke taken. Wees ook voorzichtig met het dragen van zware tassen of jonge kinderen.

Na 6 à 8 weken kan u alle activiteiten, ook sportinspanningen, weer aan.

Aarzel niet om ons te contacteren als u nog verdere vragen heeft.

Wij staan steeds tot uw dienst.

Met vriendelijke groeten,

Elien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat jij dit allemaal niet mag en ik wel terwijl we zelfde dokter hebben

Mag wel heffen maar gewoon niet overdrijven. Zolang je niet boven je hoofd gaat heffen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat jij dit allemaal niet mag en ik wel terwijl we zelfde dokter hebben

Mag wel heffen maar gewoon niet overdrijven. Zolang je niet boven je hoofd gaat heffen..

Ja ik heb de mail gekregen en als ik dat begrijp mag ik na 3 weken wel vanalles doen alleen moet ik luisteren naar mijn lichaam luisteren en niet te zwaar heffen

Heeft hij tegen u iets gezecht over alcohol

dat je dat mag of niet wand heb morgen een feestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook zo, als je voelt dat je lichaam het aankan is het ook wel zo, is juist et zelfde voor slapen.. Als je voelt dat je op je zij kan liggen zonder jezelf te forceren kan dat ook gewoon..

Alcohol kan geen kwaad hoor, mag alleen niet als je aan de antibiotica zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik 6 weken echt niet de (zware) huishoudelijke taken gedaan...

Maar na de 6 weken weer volop bezig met dweilen, stofzuigen, was ophangen, ramen Lappen. Ik rek nog steeds niet te ver boven mijn hoofd want dat voelt nog steeds niet prettig.

Vind ook dat het erg verschillend is dr adviezen na een borstvergroting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.