Jump to content

ervaring met Diana Gabriels??

suus78

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nu 2 jaar geleden geopereerd in de Wellness kliniek, door dr Visser, heb toen 165 cc dual plane gekregen. Dit is voor mijn gevoel veel te klein, ik draag nu nog vaak cup B.

Zit even te snuffelen, omdat ik de prijs ook erg belangrijk vind kwam ik uit op Diana Gabriels. Dit zou ook wat dichterbij zijn, als ik me laat opereren door dhr van Straten, zou het in de buurt van Nijmegen zijn.

Ervaringen met deze praktijk?

Ik heb mijn eerste consult gehad bij haar! Ben meer dan 2 uur binnen geweest,dus nemen echt de tijd! Vond ook fijn om meerdere mensen te horen dan alleen plastisch chirurg! En ze kwam zelf nog met advies om tweede consult om de tijd naar operatie te overbruggen! Ben dus tot nu toe erg tevrede!

Ik frans straten via diaba gabriels. 100 procent tevreden en ik merk dat ik meteen in verdediging ga zodra iemand hier iets negatiefs over de praktijk zet, maar dat komt echt omdat ik zo blij met ze ben. Nog steeds, ik heb al een aantal keer gebeld na mijn operatie en telkens krijg ik vriendelijk antwoord en advies :)

Hoi ik ben via Diana Door hupkens geopereerd tip als je op consult gaat bij diameter zo vroeg mogelijk op de dag consult in plannen dan ben je 1 van eerste dan loopt niet uit kan ook op zondag ik wat toen om half elf aan de beurt was 15 min uit gelopen dus probeer zo vroeg mogelijk op dag te gaan ik ben tevreden over diane en over hupkens

Het liep bij mij inderdaad uit omdat ik eind van de dag was. Verder ging het vrij snel allemaal. Ik kon ook na Diana meteen bij Hupkens terecht. Dat had ik achteraf liever niet gehad zodat ik het eerst even kon laten bezinken.

Nu heb ik 3 oktober nog een gesprek met hem en de operatie datum staat op 19 december.

Ik wil alleen nog niet betalen voor die 2e afspraak. Hopelijk is dan nog wel de operatiedatum vrij!

Ik ben ook via praktijk van Diana gegaan. Maar mijn eerste consult meteen bij Dr. Straten.
Zeer tevreden. De kliniek waar hij opereert is ook super fijn! Succes met je keuze.

• 3 weeks later...

Het liep bij mij inderdaad uit omdat ik eind van de dag was. Verder ging het vrij snel allemaal. Ik kon ook na Diana meteen bij Hupkens terecht. Dat had ik achteraf liever niet gehad zodat ik het eerst even kon laten bezinken.

Nu heb ik 3 oktober nog een gesprek met hem en de operatie datum staat op 19 december.

Ik wil alleen nog niet betalen voor die 2e afspraak. Hopelijk is dan nog wel de operatiedatum vrij!

Heey, ik heb dan ook optie OK de 19e bij Hupkens... Ik twijfel alleen nog of ik nog op consult zal gaan bij een andere chirurg voor vergelijk

Volgens mij moet je uiterlijk 2 weken voor OK datum betalen toch? Zo lees ik het in de papieren

ik ben ook via Diana gabriels gegaan.

maar als ik van tevoren alles had geweten en natuurlijk net iets meer €€€ ging ik na kliniek heyendael bij Frans van straten rechtstreeks.

bij mij liep de eerste X (passessie) bij Diana ook meer als een uur uit.

maar als ik vragen heb mag ik die wel aan hem stellen gelukkig.

want die meiden van diana zijn een stel arrogante meiden daar achter die balie bah(sorry)

afkeer gekregen

maar dat is mij ervaring ;)

xxx angela

Hoi, Ik ben ook bij Diana geweest en vond het gesprek een beetje raar. Vind haar echt overkomen van Hup datum plannen en volgende..

Ik kwam binnen er het eerste wat ze zei is; doe maar bloot. Dus ik stond daar van uhh ja oke..?

Verder heb ik wel al mijn vragen kunnen stellen, maar het kwam voor mijn gevoel niet zo lekker over.

Ben rechstreeks naar Kliniek Heyendael gegaan bij Frans van Straten en hier is mijn gevoel super goed.

Wordt op 12 Oktober geopereerd :D

Ik zou zeggen, ga niet naar haar want ze wil alleen maar verkopen, veel verkooppraatjes ook. En zoals xangelax zegt; ze lopen altijd uit en voor iets meer geld zou ik gewoon rechtstreeks gaan.

Succes in ieder geval! :)

ik ben ook via Diana gabriels gegaan.

maar als ik van tevoren alles had geweten en natuurlijk net iets meer €€€ ging ik na kliniek heyendael bij Frans van straten rechtstreeks.

bij mij liep de eerste X (passessie) bij Diana ook meer als een uur uit.

maar als ik vragen heb mag ik die wel aan hem stellen gelukkig.

want die meiden van diana zijn een stel arrogante meiden daar achter die balie bah(sorry)

afkeer gekregen

maar dat is mij ervaring ;)

xxx angela

Wat is het verschil dan als je rechtsstreeks was gegaan behalve de €€€?

ook de nazorg..

Wat is er zo anders aan de nazorg als ik vragen mag?? Ik neem aan dat als er iets is je gewoon de kliniek kunt bellen toch? Ik zit zelf te dubben nl wat ik zal doen. Wel of niet via haar. Ik heb wel een goed consult gehad waar alle tijd voor me was dus daar ben ik wel over te spreken... Ik ben alleen erg nieuwsgierig na t verschil want die zou er toch moeten zijn andere kan ze niet zoveel goedkoper zijn lijkt me..

Wat is er zo anders aan de nazorg als ik vragen mag?? Ik neem aan dat als er iets is je gewoon de kliniek kunt bellen toch? Ik zit zelf te dubben nl wat ik zal doen. Wel of niet via haar. Ik heb wel een goed consult gehad waar alle tijd voor me was dus daar ben ik wel over te spreken... Ik ben alleen erg nieuwsgierig na t verschil want die zou er toch moeten zijn andere kan ze niet zoveel goedkoper zijn lijkt me..

goed om te horen!..

ja je krijgt dan bij Diana maar tot 3 maanden nazorg.ik weet eigenlijk niet of je daarna nog kan /mag langskomen mochten er vragen of problemen zijn. neem aan van niet.staat in de papieren dat na 3 maanden de laatste controle is.

bij Frans of elders.kun je kiezen uit 1 of 3 jaar nazorg en daar betaal je dan ook na.

goed om te horen!..

ja je krijgt dan bij Diana maar tot 3 maanden nazorg.ik weet eigenlijk niet of je daarna nog kan /mag langskomen mochten er vragen of problemen zijn. neem aan van niet.staat in de papieren dat na 3 maanden de laatste controle is.

bij Frans of elders.kun je kiezen uit 1 of 3 jaar nazorg en daar betaal je dan ook na.

En wat houd die nazorg bij Frans in dan??

ik ben ook via haar gegaan zou het niet meer doen de wachttijd is wel belachelijk lang liep meer als 2,5 uur uit en bij mij was ze zo klaar 5 min en stond weer buiten volgende x zou ik kiezen voor rechtsstreeks zei is alleen iemand die het een beetje inschat en kreeg ook een ander advies van haar als van de arts wel over de kliniek tevreden amstelveen

En wat houd die nazorg bij Frans in dan??

Dat zou iemand moeten beantwoorden die rechtstreeks bij hem is geweest dat weet ik zo ook niet.

Ik neem aan gewoon 3 jaar lang garantie op alle vragen problemen enz?.

en bij diana dan tot 3 maanden.

Xxx

Ik las rond de 3250 met 3 jaar nazorg. Correct me if I'm wrong. En bij diana 2600. Geen nazorg, maar wel met 2 weken nacontrole en pleisters verwijderen. Bij vragen bel ik en krijg direct antwoord. Frans heeft me zelfs een keer gebeld toen ik onzeker was over iets. En na 3 maanden ga je weer naar hem toe, in mijn geval in november. Maar ik mag bij klachten oid een eerdere afspraak maken. Dus ik moet eerlijk zeggen dat ik zo weer via diana een bv zou doen. Maar ik hoop dat ik de komende jaren nog blij ben met deze grootte haha!

Guest Finallyboobies

Ik ben heel tevreden over diana ! enigste nadeel ze lopen soms heel erg uit, maar ze nemen heel erg de tijd voor je!

ik ben vorig jaar juni geopereerd door frans!

eerst krijg je een intake met diana die kijkt en waarmee je gaat passen en zij kijkt welke arts het beste jou kan operenen!

ik vind ze super geen op of aanmerkingen aan alleen ze lopen altijd wel wat uit, mja dat moet je er voor overhebben!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.