Ga naar inhoud

Wie weet, een wissel over een paar jaartjes


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

Het heeft even geduurd, maar ik ben vandaag dan eindelijk op consult geweest bij dokter Nio. Hij zei dat de prothese idd is gezakt en dat het waarschijnlijk te laag is geplaatst. Verder vond hij dat de pc die mijn borsten heeft gedaan wel mooi werk heeft afgeleverd.

9 januari krijg ik een prothesewissel en ga ik van de 400 cc naar de 600 cc en ze worden wat hoger geplaatst zodat ik boven wat meer volume krijg!! :43:Erg spannend weer. Ik had graag eerder gewild, maar kan helaas niet i.v.m vakantie en werk. Dokter Nio raadde mij de monobloc hydrogel aan, omdat ik die nu ook heb, althans dat weet ik niet zeker... Ik weet dus niet of er verschil is tussen de monobloc soft ones die ze bij de wellness gebruiken en de monobloc hydrogel. Het merk is wel hetzelfde. Ik mocht altijd even bellen als ik toch siliconen wilde ipv de hydrogel dus ik ga even op onderzoek en de voor-en nadelen bekijken. Tips  zijn welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

oh!! Kijk, dat is goed nieuws!

Ik zal zometeen ook even je titel meteen aanpassen. Volgens mij ben je de eerste die een titel krijgt voor een operatie in het jaar 2017 haha.
Heb jij destijds van die kaartjes mee gekregen van de wellnesskliniek? Daar moet op staan wat je nu in je borsten hebt....
Er is namelijk wel degelijk een verschil tussen de 600 cc hydrogel en de 600 cc van siliconen.

De 600 hydrogel is 13,5 cm breed en heeft een projectie van 4,8 cm
De 600 die Nio gebruikt in silicone is 13,1 cm breed en heeft  6,4 cm projectie. Dit scheelt anderhalve cupmaat ;) 

Ga dus maar even goed kijken wat je graag wilt en wat je nu hebt. Wil de projectie van je huidige prothese er ook nog wel even naast leggen als ik precies weet wat je hebt :) 
Tag of citeerd me dan wel even dit bericht, want anders kan het zijn dat ik er overheen lees

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

oh!! Kijk, dat is goed nieuws!

Ik zal zometeen ook even je titel meteen aanpassen. Volgens mij ben je de eerste die een titel krijgt voor een operatie in het jaar 2017 haha.
Heb jij destijds van die kaartjes mee gekregen van de wellnesskliniek? Daar moet op staan wat je nu in je borsten hebt....
Er is namelijk wel degelijk een verschil tussen de 600 cc hydrogel en de 600 cc van siliconen.

De 600 hydrogel is 13,5 cm breed en heeft een projectie van 4,8 cm
De 600 die Nio gebruikt in silicone is 13,1 cm breed en heeft  6,4 cm projectie. Dit scheelt anderhalve cupmaat ;) 

Ga dus maar even goed kijken wat je graag wilt en wat je nu hebt. Wil de projectie van je huidige prothese er ook nog wel even naast leggen als ik precies weet wat je hebt :) 
Tag of citeerd me dan wel even dit bericht, want anders kan het zijn dat ik er overheen lees

xxx

Dank je wel voor het aanpassen! Hopelijk komen er allemaal mooie boobs in 2017 :lol: Als het goed is heb ik de kaartjes van mijn vorige bv nog ergens liggen, zal eens opzoek gaan. Ik heb op dit moment 400cc high profile.

Wat een verschil zit er in de projectie zeg! Ik zou ze liever meer naar voren willen dan in de breedte. Zijn de siliconen dan een betere keuze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even gebeld met de wellnesskliniek om te vragen welke implantaten ze bij mij hebben gebruikt. Ik heb dus gewoon monobloc siliconen implantaten en geen hydrogel. Mijn keuze is nu dus een stuk makkelijker. Maandag even bellen met het OLVG dat ik voor eurosiliconen 100% gevuld ga. Ik wil graag wat meer projectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Wat spannend he dames het duurt niet lang meer! @Jobje Hoe laat moet jij? Ik wordt m 07.00 al geopereerd. @yazzz Wie weet mag je eerder. We beginnen het nieuwe jaar in ieder geval met mooie boobs! 

Ik heb vandaag de factuur gehad en het bedrag is 2300. Ik vraag me af of dit het volledige bedrag is of dat dit een deel is. Ik dacht namelijk dat het 3100 euro was. Ik probeerde vanmiddag te bellen, maar ze zijn maandag pas weer aanwezig. Misschien is een wissel goedkoper...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jazzy Zie dat je ook bij OLVG geopereerd word en zag toevallig voorbij komen dat je zegt dat je 7:00 geopereerd word.

Het zit zo iedereen die daar die dag geopereerd in de ochtend moet om 7:00 aanwezig zijn om afgetekend te worden etc. Zegt niks over of je als 1e, 2e of 3e aan de beurt bent zeg maar :) Dit is mij verteld door Nio en meiden hier op het forum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jazzy:

Wat spannend he dames het duurt niet lang meer! @Jobje Hoe laat moet jij? Ik wordt m 07.00 al geopereerd. @yazzz Wie weet mag je eerder. We beginnen het nieuwe jaar in ieder geval met mooie boobs! 

Ik heb vandaag de factuur gehad en het bedrag is 2300. Ik vraag me af of dit het volledige bedrag is of dat dit een deel is. Ik dacht namelijk dat het 3100 euro was. Ik probeerde vanmiddag te bellen, maar ze zijn maandag pas weer aanwezig. Misschien is een wissel goedkoper...

Je krijgt twee facturen, dus de rest krijg je nog :)
Zo heb ik het tenminste altijd gelezen hier op het forum.
Waarschijnlijk krijg je die andere dinsdag of zo.. is er wat mis gegaan bij de post....

Wissel bij Nio is evenduur als een eerste bv

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jazzy:

Wat spannend he dames het duurt niet lang meer! @Jobje Hoe laat moet jij? Ik wordt m 07.00 al geopereerd. @yazzz Wie weet mag je eerder. We beginnen het nieuwe jaar in ieder geval met mooie boobs! 

Ik heb vandaag de factuur gehad en het bedrag is 2300. Ik vraag me af of dit het volledige bedrag is of dat dit een deel is. Ik dacht namelijk dat het 3100 euro was. Ik probeerde vanmiddag te bellen, maar ze zijn maandag pas weer aanwezig. Misschien is een wissel goedkoper...

Dan gaan wij elkaar tegenkomen! Leuk zeg! Kunnen we gezellig kletsen als we moeten wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2016 om 18:57 zei Sweetboobs16:

@Jazzy 

Als je als eerste aan de beurt bent word je niet gelijk 7 uur geopereerd hoor gaat nog een hoop werk aan vooraf. Denk aan infuus, wachten tot ok gereed is. Op zijn vroegst is de eerste dan tussen 8 en half 9 aan de beurt :) Dat is wat ik gelezen heb in verschillende verslagen! 

Dat weet ik heb al een operatie gehad. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Ladies,

Ik heb besloten mijn operatie uit te stellen. Ik heb nog geen nieuwe datum gepland, maar denk dat ik zelf nog twee jaartjes ga wachten. Ik vind het toch erg zonde van mijn geld om na 5 jaar al een nieuwe operatie te doen en zo slecht zien mijn boobs er nou ook weer niet uit. Ik kijk er wel kritisch na en z zitten zeker iets te laag, maar zolang ik ze niet aanspan zien ze er nog redelijk goed uit. :)  3.000 euro is toch een heleboel geld! Ik heb er echt lang over nagedacht. Ik ben nu 30 en hoop rond mijn 32 of 33 voor een wissel te gaan. Mijn topic mag dus worden verwijderd. Bedankt voor alle steun en leuke berichten. Ik ga alle dames die binnenkort aan de beurt zijn zeker volgen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Oh oke, dat is natuurlijk ook een overweging!!
Dan zien we je vast wel terug over een paar jaartjes en kun je dit topic gewoon weer gebruiken. Wel zo makkelijk om alles bij elkaar te hebben staan :)

We zullen het niet verwijderen, maar gewoon netjes bewaren. Zal wel je titel wat aanpassen.

xx BB

Oh dat is fijn, ik ga zeker nog voor een wissel! Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.