Ga naar inhoud

Wie weet, een wissel over een paar jaartjes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb vandaag antwoord gekregen op de vraag wat er precies gaat gebeuren. Een lift is bij mij niet nodig en ik heb begrepen dat Dr. Visser bij een double bubble er voor kiest om de implantaten voor de spier te plaatsen. Ik ben nu heel erg aan het twijfelen... Ik weet niet precies wat de voor- en nadelen zijn van een implantaat voor de spier omdat ik kleine borsten heb van mezelf. In juni volgend jaar heb ik de protheses 5 jaar. Moet ik dan over 5 jaar weer onder het mes omdat mijn implantaten zijn versleten? Chirurgen raadde het namelijk aan om na 10 jaar een wissel te doen. Ik kan ook kiezen om direct een wissel te doen, maar dat kost natuurlijk gewoon het volle bedrag. Moeilijk dit! Wat zouden jullie doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh je zegt dat je van jezelf weinig borst hebt. Dat is de reden waarom ze dual plane gaan plaatsen om rimpels en randen te vermijden.

Voor de spier kan alleen als je van jezelf genoeg weefsel hebt, maar zelfs dan kiezen sommige chirurgen nog om dual plane te plaatsen

Maar omdat jij een double bubble hebt , heb jij normaal toch wel vel genoeg anders kan dit toch niet over het implantaat gaan hangen?

Of mss toen niet genoeg opgevuld geweest?

Ivm dat wisselen, als jij nu de hersteloperatie met je huidige implantaten laat uitvoeren hoeveel moet je dan precies betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo met 10 jaar wissel? Mij hebben ze gezegd dat het wel verstandig is om regelmatig op controle te komen maar dat ze ook makkelijk 50 jaar ofzo nog kunnen zitten..

Als de implantaten nog prima zijn en je tevreden bent met de grootte zou ik persoonlij niet snel een wissel doen.. Wel fijn dat een lift niet nodig is trouwens!

En fijn dat je nu wat antwoorden hebt gekregen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ze 10 jaar mee gingen, maar dat is misschien een indicatie. Ze willen natuurlijk ook geld verdienen. Voor de hersteloperatie hoef ik niks te betalen. Ik ben wel iets aangekomen maar ben weer bezig met die 7 kilootjes af te vallen. In mijn album kun je mijn voor situatie zien. Ik weet niet of dat voldoende is voor een bv voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ze 10 jaar mee gingen, maar dat is misschien een indicatie. Ze willen natuurlijk ook geld verdienen. Voor de hersteloperatie hoef ik niks te betalen. Ik ben wel iets aangekomen maar ben weer bezig met die 7 kilootjes af te vallen. In mijn album kun je mijn voor situatie zien. Ik weet niet of dat voldoende is voor een bv voor de spier.

De meeste ondergaan een.wissel na 10/15 jaar vanwege kapselvorming, of ondertss zwanger geworden dat alles een beetje niet meer zit zoals het moet..

Maar als ik jou voorsituatie bekijk, vind het ik toch kantje boordje hoor om voor de spier te plaatsen zeker met ronde prothese en wat meer cc.

Denk dat de kans op rimpels en randen dan wel groot word.

Ik zou eend bij een supergoede pc zoals Nio een second.opinion vragen, want ik zou persoonlijk niet echt gerust zijn in Dr Visser haar advies.

En als de hersteloperatie kosteloos is, niet twijfelen en nieuwe implantaten heb je zeker ng niet nodig!! En stel dat je nu binnen 7 jaar nieuwe implantaten nodig hebt, maak je nutoch geen dubbele kosten met de hersteloperatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste ondergaan een.wissel na 10/15 jaar vanwege kapselvorming, of ondertss zwanger geworden dat alles een beetje niet meer zit zoals het moet..

Maar als ik jou voorsituatie bekijk, vind het ik toch kantje boordje hoor om voor de spier te plaatsen zeker met ronde prothese en wat meer cc.

Denk dat de kans op rimpels en randen dan wel groot word.

Ik zou eend bij een supergoede pc zoals Nio een second.opinion vragen, want ik zou persoonlijk niet echt gerust zijn in Dr Visser haar advies.

En als de hersteloperatie kosteloos is, niet twijfelen en nieuwe implantaten heb je zeker ng niet nodig!! En stel dat je nu binnen 7 jaar nieuwe implantaten nodig hebt, maak je nutoch geen dubbele kosten met de hersteloperatie..

Ja dat werd mij ook verteld.. tuurlijk ga je er vanuit dat je wel eens een wissel kunt nodig hebben maar ik dacht inderdaad ook dat dat was als je complicaties hebt of inderdaad het door zwangerschap/afvallen/aankomen niet meer zo mooi is als eerder

Zal dan inderdaad wel zijn ivm geld verdienen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jazzy,

Ik had ook meegelezen; ik raad je sowieso aan eerst af te vallen als je dat nodig vindt voordat je laat wisselen. Als je na de operatie gaat afvallen wordt het echt lelijker! Maar als je voor een second opinion naar Nio gaat kun je dat ook vragen.

Veel succes verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker doen! Gelukkig zijn het maar 7 kilootjes en dan zit ik weer op mn oude gewicht. Ik ga nu online een afspraak maken bij mijn huisarts en dan om een verwijsbriefje vragen. Ik had begrepen dat je die nodig hebt als je in het ziekenhuis een consult of operatie wilt.

Ik heb om eerlijk te zijn niet meer zo een goed gevoel over de Wellness kliniek en dat terwijl ik heel erg tevreden was met het resultaat. Ik wilde sowieso ooit voor 500 a 550 cc gaan en ze gebruiken daar implantaten met meer projectie zonder dat ze erg breed zijn en ik woon in het centrum van Amsterdam dus SLAZ (nu OLVG) is niet zo ver weg. Als ik tevreden ben over het consult wil ik in april of mei een heroperatie plannen. Nu maar hopen dat hij geen wachtlijst van hier tot Tokyo heeft want hij is aardig populair volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zit echt in het SLAZ (Sint Lucas) niet in het OLVG hoor! Bij de Jan Tooropstraat. Hij is heel erg populair maar niet echt lange wachttijden volgens mij.. maar als je pas in april wilt zul je die kilo's er wel af hebben als ze er echt af moeten... Ik kon binnen een week terecht ha ha

In ieder geval veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zit echt in het SLAZ (Sint Lucas) niet in het OLVG hoor! Bij de Jan Tooropstraat. Hij is heel erg populair maar niet echt lange wachttijden volgens mij.. maar als je pas in april wilt zul je die kilo's er wel af hebben als ze er echt af moeten... Ik kon binnen een week terecht ha ha

In ieder geval veel succes!!

Oh dat is snel! Hopelijk heb ik ook geluk. Het sint lucas heet sinds deze week OLVG west.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dan zo lang erna nog een double Bubble krijgen? Komt dat door een slappe borst?

Ik had lege borsten, geen slappe maar ben soms best bang dat ik over een aantal mnd ook last krijg van een te ruime huid. Ook omdat mijn borst niet zo opgevuld is als wat ik had verwacht. Of kan dat alleen met dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee waar het precies door komt. Ik had ook vrij lege borsten.

Ik heb net een foto geplaatst waar ik mijn borsten ontspan. Het lijkt zo alsof er niks aan t handje is, maar bij elke beweeg zie ik die double bubble.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet het een beetje bij je nieuwste foto, maar heb ff gereageerd onder je foto's

Het is apart.. maar volgens mij moet het anders kunnen, dan een plaatsing voor de spier...

Als je voor de spier gaat plaatsen, moet je misschien weer minder cc nemen om geen rimpels te krijgen, en denk nie dat dat de bedoeling is, toch?

Ben benieuwd wat Nio zegt!! Je hebt idd een verwijsbrief nodig voor plastische chirurgie, om bij hem terecht te kunnen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een risico om het voor de spier te laten plaatsen want ik heb niet zoveel borstweefsel van mezelf. Ik voel de randen nu al aan de onderkant (niet storend) Denk dat ik er zeker goed aan doe om even naar Dr. Nio te gaan en kijken wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die elke idd! Dacht eerst dat ze ellen heette, maar deze bedoel ik.

Super Bibi :35:

Hm... Werkt er ook een Stephanie in de BBC? Zou zomaar kunnen dan, dat dat dezelfde is.. ..

Hallo BB

Mag ik deze link plaatsen http://www.wellnesskliniek.com/nl/ervaringen-plastische-chirurgie en dan die titel Wij willen onze beloftes nakomen. :140: Ik zat mij zo te ergeren hoe de Welnesskliniek met de klacht van Jazzy is omgegaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een risico om het voor de spier te laten plaatsen want ik heb niet zoveel borstweefsel van mezelf. Ik voel de randen nu al aan de onderkant (niet storend) Denk dat ik er zeker goed aan doe om even naar Dr. Nio te gaan en kijken wat hij zegt.

Hallo Jazzy.

Je doet er zeker goed aan om bij dr.nio op consult te gaan een vakman eerste klas.(en hoe zij bij de Welnesskliniek met je klacht zijn omgegaan dat kan zeker niet door de beugel ) :81:

Succes met je beslissing.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Spannend! Ik mag maandag langs bij Nio, wil ook echt een double bubble voorkomen, ik ga er ook zeker naar vragen. Heb zomaar t idee dat ik met mijn huidige slappe borst en huid er zomaar meer kans op heb.....

Ben benieuwd wat hij jou adviseert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op ‎14‎-‎9‎-‎2015om16:02 zei sporty02:

Ik had dat ook een klein beetje aan de rechterborst. Ze hebben nu grotere prothesen geplaatst om het probleem op te lossen. Een lifting zag ik niet echt zitten...moest er weeral gesneden worden. En ik wou toch al voor groter gaan...

Kwam dus goed uit :)

Nu heb ik 500 cc links en 550 cc rechts. Mijn eerste BV had ik 280 cc.

heb jij jou nieuwe boobs volledig moeten betalen of heeft de pc er voor tussen gekomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.