Ga naar inhoud

Wie weet, een wissel over een paar jaartjes


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

In 2011 heb ik een borstvergroting laten doen bij de Wellnesskliniek in Genk. Alles zag er in het begin heel mooi uit en ik was erg tevreden. Na ongeveer 1,5 jaar leek het alsof ik een double bubble had bij bepaalde bewegingen en nu in 2015 is het duidelijk zichtbaar. Heeft iemand ervaring met een double bubbel? Hoe gaan ze dit herstellen en valt dit onder garantie? Ik heb de kliniek al een mail gestuurd en ze hebben mij gevraagd of ik langs kan komen in de kliniek voor een postoperatieve controle. De dokter die mij toen heeft geopereerd, werkt er niet meer. Ik ben alleen erg benieuwd wat ze nu gaan doen. Ik heb geen zin om voor niks vanuit Amsterdam naar Genk te rijden. Iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè wat vervelend zeg!!

Sja... Hoe ze het gaan oplossen, ligt er een beetje aan hoe de double bubble bij jou zit. Vaak is het zo dat óf de prothese wat hoog achter de spier zit, waardoor je eigen weefsel wat lager hangt, óf je eigen weefsel is slapper geworden in de loop der jaren (door afvallen, weinig BH dragen, zwangerschap, om een paar voorbeelden te noemen)

Wat ze eraan doen, is meestal de prothese wat lager plaatsen. Tenzij je eigen weefsel erg is gaan hangen, dan wordt er vaak een lift geadviseerd. Laat je echter niet te snel een lift aanpraten. Niet om slecht te praten over de wellness, maar als het geen superstrakke borst is, of net iets afwijkende, dan adviseren zij erg snel een lift.

Ga dus altijd eens op second opinion bij dr Nio in het SLAZ... Hij kan aangeven wat er gedaan kan worden, en wat hij zegt, daar kun je wel vanuit gaan.

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reacties. Vervelend is het zeker! Ik heb ze zojuist een foto gestuurd in de hoop dat ze me wat meer duidelijkheid kunnen geven. Ik wilde eigenlijk volgend jaar al een prothesewissel en 600 cc. Misschien moet ik inderdaad even langs dokter nio gaan, dat is voor mij ook lekker in de buurt.

Bij een dubble bubble is de prothese naar beneden gezakt en is de oude borstplooi zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook een klein beetje aan de rechterborst. Ze hebben nu grotere prothesen geplaatst om het probleem op te lossen. Een lifting zag ik niet echt zitten...moest er weeral gesneden worden. En ik wou toch al voor groter gaan...

Kwam dus goed uit :)

Nu heb ik 500 cc links en 550 cc rechts. Mijn eerste BV had ik 280 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet bij dezelfde arts geweest. Eerste keer was in een ziekenhuis, tweede keer in een privékliniek. De arts van de eerste bv zei dat het nu eenmaal aan mijn eigen borsten lag. Dat ik te weinig borstweefsel had. Zij wou er ook niet meer inplaatsen dan 280 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Het is nu een maand geleden en heb nog steeds geen reactie gekregen. Er zou een arts naar kijken en dan zou ze terug mailen. Apart dat hij een maand nodig heeft. Erg onprofessioneel :83:

Meestal met dit soort dingen denk ik dat je sowieso een beetje erachteraan moet mailen hoor..

Ik heb geen ervaring met de arts door wie jij geopereerd bent, maar ik ga er vanuit dat dit wel onder de garantie valt?

Ik zou sowieso even bellen als ik jou was, want dan is het vaak toch wat directer

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Stephanie de persoon die over de kwaliteitscontrole gaat, al 3x gemaild en krijg geen reactie. Niet eens een berichtje dat ze er nog mee bezig zijn, niks. Als ik bel krijg ik te horen dat ik z.s.m wordt terug gemaild. Mijn geduld is nu een beetje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Stephanie de persoon die over de kwaliteitscontrole gaat, al 3x gemaild en krijg geen reactie. Niet eens een berichtje dat ze er nog mee bezig zijn, niks. Als ik bel krijg ik te horen dat ik z.s.m wordt terug gemaild. Mijn geduld is nu een beetje op.

Ik denk dat jij dan eens eventjes heel boos moet worden aan de telefoon en zeggen z.sm. terug mailen? Dat dit geen maand hoeft te duren ;) en dat je NU iets van antwoord verwacht.

Ik zou ze echt niet met rust laten en gwn bellen ipv mailen. Desnoods dagelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww dat is wel heel slecht zeg, zo met je patienten omgaan. Hoop dat je snel iets te horen krijgt en dat ze een passende oplossing hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben zojuist de telefoon opgenomen en ik heb Stephanie gesproken. Zij zegt dat ze andere dingen te doen had en het nu gaat voorleggen aan een arts. Ik zei dat ik dat echt niet vind kunnen, want het is een maand geleden dat ze het zou voorleggen. Ze wilde verder niet discussiëren omdat ze vond dat ik niks hoefde te zeggen over haar werk. Ik vroeg haar of ze dan nu wel echt een arts gaat spreken over mijn complicatie en toen zei ze dat ze de verbinding ging verbreken en dat ze zelf bepaald wanneer ze wat doet. Ik weet niet met wat ze gaat komen maar eerlijk gezegd wilt ik niet meer bij deze vreselijke kliniek. Zeer onprofessioneel en belachelijk dat de Stephanie nog werkt bij de Wellness Kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja deze klacht doet mij herinneren aan ng een vrouw die problemen had achteraf en ook zo werd behandeld.

Ik vind dat ze idd haar gesprekken onprofesioneel voert en met een serieuze arrogantie erbij !

Wat je mss nog kan doen, is rechtstreeks een email sturen nr Dr Verdonck en jouw probleem aan hem voorleggen en vragen wat de optie is.

Heb hier al gelezen dat Verdonck een vriendelijke man is, de vriendelijkste van die hele Wellnesskliniek daar, dus denk dat je van hem een mailtje spoedig terug krijgt , ik zou wel niet vermelden dat die stephanie al op de hoogte is, richt je gwn rechtstreeks op hem en je probleem ff uitleggen vd dubble bubble

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Stephanie is al vaker een enorm arrogant en verwaand nest gebleken... Sjonge jonge... Ze heeft hier ook een account aangemaakt een keer en patiënteninformatie gedeeld,over een meid van het forum. Die is echt niet goed bezig, maar volgens mij is er niemand die haar controleert...

Er is wel nog een andere kwaliteitsfunctionaris daar, misschien kun je die mailen? Misschien dat haar email op de website van de wellness staat?

Maar kan me Voorstellen dat je geduld echt op de proef gesteld wordt. Belachelijk als er zo met klanten omgegaan wordt. En dit is dus echt het werk van die Stephanie....

Bah, wat een domme mensen. Kan me hier echt over ergeren (is wel te merken haha)

Succes meid!!

Xx BB

Klopt ookk wat lizz schrijft. Mailen naar verdonck is misschien handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazzy, ik heb eens gekeken en een andere kwaliteitsverantwoordlijke gevonden. Elke Jeheas heet ze. Als je haar nu eens mail met heel het verhaal en dat je al een maand op antwoord wacht en met stephanie niet echt een kant op kan? elke@welnesskliniek.com en anders nog 1 voor je ze heet Hilde Weustenraad en is managing director. hilde@welnesskliniek.com

Kan toch niet zo. Arrogant piepwijf bah bah.

Succes vrouwke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reacties en de emailadressen. Het is echt een vreselijk arrogant mens en volgens mij leest ze mee. Heb een uur geleden een mail van haar ontvangen dat dokter Visser een hersteloperatie wilt doen. Ik heb dan eerst een consult en de dag erna de operatie.

Ik ga morgen contact opnemen met dokter Visser om te vragen wat er precies gaat gebeuren, ik wil namelijk geen lift of iets in die richting, dan laat ik het liever in Nederland opnieuw doen. Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat dr Visser zegt. Fijn dat je nu iig reactie hebt gekregen. ( lekker onprofessioneel een maand niets laten horen)

Heb me echt enorm zitten ergeren tijdens t lezen van je verhaal aan die Stefanie! Bah wat n mens, als ze voor mij werkte had ik haar dr morgen uitgeschopt!

Hopelijk komt dr Visser met een goed advies en anders lekker naar Nio! Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.